Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko koirani rasisti?

Vierailija
16.03.2015 |

Sori provisoiva otsikko, mutta tosiaan olen suomenruotsalainen ja puhun pääsääntöisesti suomea. Vaimoni on suomalainen myös, joten ainostaan puhumme ruotsia vanhempieni ja sisarusteni kanssa. Olen huomannut koirastani, että ei voi sietää sitä kun puhumme ruotsia. Haukkuu koko sen ajan kun sisarukseni ovat kylässä. Haukkuu yleensäkkin vieraiden tuellessa, mutta hetken päästä lopettaa.. Voiko koira hermostua, kun ei ymmärrä puhetta ja kuulostaa oudolta. (Koiralla on kova suojeluvietti). Aloitus myöskään ei ole provo, vaikka hyvin huvittavalta kuulostaakin kieltämättä. :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täältä sattuisi löytymään vertaistukea :D

Vierailija
4/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana koira sulla! Vielä kun kävis hyysäreiden kasseihin kiinni tuolla kadulla.

Vierailija
5/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira haukkuu mustat miehet ja pyörätuolia käyttävät. Hävettää olla noin suvaitsemattoman rasistin äiti.

Vierailija
6/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:48"]Aivan ihana koira sulla! Vielä kun kävis hyysäreiden kasseihin kiinni tuolla kadulla.
[/quote]

Kiitos, vaikka välillä rasittavaa kuunnella räksytystä, kun tulevat vierailulle. Koira on muutenkin älykäs ja ymmärtää paljon sanoja ja joitan lauseita (paimenkoira). Onko kellään mulla samanlaista "ongelmaa"? Ap

Vierailija
7/7 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tunnistaa huijarit ja skoijarit.