Onko koirani rasisti?
Sori provisoiva otsikko, mutta tosiaan olen suomenruotsalainen ja puhun pääsääntöisesti suomea. Vaimoni on suomalainen myös, joten ainostaan puhumme ruotsia vanhempieni ja sisarusteni kanssa. Olen huomannut koirastani, että ei voi sietää sitä kun puhumme ruotsia. Haukkuu koko sen ajan kun sisarukseni ovat kylässä. Haukkuu yleensäkkin vieraiden tuellessa, mutta hetken päästä lopettaa.. Voiko koira hermostua, kun ei ymmärrä puhetta ja kuulostaa oudolta. (Koiralla on kova suojeluvietti). Aloitus myöskään ei ole provo, vaikka hyvin huvittavalta kuulostaakin kieltämättä. :D
Kommentit (7)
Jos täältä sattuisi löytymään vertaistukea :D
Aivan ihana koira sulla! Vielä kun kävis hyysäreiden kasseihin kiinni tuolla kadulla.
Mun koira haukkuu mustat miehet ja pyörätuolia käyttävät. Hävettää olla noin suvaitsemattoman rasistin äiti.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:48"]Aivan ihana koira sulla! Vielä kun kävis hyysäreiden kasseihin kiinni tuolla kadulla.
[/quote]
Kiitos, vaikka välillä rasittavaa kuunnella räksytystä, kun tulevat vierailulle. Koira on muutenkin älykäs ja ymmärtää paljon sanoja ja joitan lauseita (paimenkoira). Onko kellään mulla samanlaista "ongelmaa"? Ap
Koira tunnistaa huijarit ja skoijarit.
Up