Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiljainen Myynti -ilmoitus. Onko joku tehnyt?

Vierailija
24.01.2015 |

Kokemuksia Hiljainen Myynti - ilmoituksesta kaipaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kysymys?

Vierailija
2/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynnyt pari kämppää ja lattanut molemmat ensiksi hiljaseen myyntiin viikoksi ja sen jälkeen varsinaiseen myyntiin. Hiljaisella myynnillä olen saanut ns. korvamerkintöjä eli ihmiset ovat klikanneet, ovatko oikeasti kiinnostuneita vai ei. Tämän jälkeen, kun olen vaihtanut hiljaisen myynnin oikeaan myyntiin, nämä kiinnostuneet ovat saaneet sähköpostiin tästä tiedon. Itse, kun olen asuntoa etsinyt olen harmitellut, että toiset pitävät hiljaisessa myynnissä viikko/kuukausi kaupalla asuntoa eli vaikka olen klikannut kiinnostuksen, hiljasen myynnin myyjä ei ole missään vaiheessa laittanut kämppää varsinaiseen myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tyhjän kanssa. Jos haluat laittaa asuntosi myyntiin niin laita, mutta tuollaiset haahuilut ovat täyttä ajan tuhlausta.

Vierailija
4/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo hiljainen myynti -ilmoitukset on kyllä ihan syvältä. Katson säännöllisesti asuntoja oikotieltä, ja laitan hakuehtoihin, että ei "hiljainen myynti" -ilmoja. Raivostuttavaa löytää kiva kämppä, ja sit huomata, että ai jaa, ei tää olekaan myynnissä! Olis tosi kiva tietää kenen valopään idea tuo hiljainen myynti on, ja mikä sen TARKOITUS on olevinaan.

Vierailija
5/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 15:01"]

Nuo hiljainen myynti -ilmoitukset on kyllä ihan syvältä. Katson säännöllisesti asuntoja oikotieltä, ja laitan hakuehtoihin, että ei "hiljainen myynti" -ilmoja. Raivostuttavaa löytää kiva kämppä, ja sit huomata, että ai jaa, ei tää olekaan myynnissä! Olis tosi kiva tietää kenen valopään idea tuo hiljainen myynti on, ja mikä sen TARKOITUS on olevinaan.

[/quote]

Niinpä! Jätän väliin myös nuo. Mitä järkeä? Yleensä niistä ei edes ole kunnon kuvia. Minä en ala odottelemaan, että joku asunto tulis myyntiin, ehkä. En varsinkaan nyt, kun on ostajan markkinat. En myöskään osta yksityisiltä myyjiltä.

Vierailija
6/6 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinpä! Jätän väliin myös nuo. Mitä järkeä? Yleensä niistä ei edes ole kunnon kuvia. Minä en ala odottelemaan, että joku asunto tulis myyntiin, ehkä. En varsinkaan nyt, kun on ostajan markkinat. En myöskään osta yksityisiltä myyjiltä." - Taidat sitten asua vain valtion tai kunnan asunnoissa. Vai sotketko nyt kenties "ammattia harjoittavan välittäjän" mahdo omaa asuntoaa itse myyvään henkilöön? Jos niin, mitä sellaista toetoa välittäjällä on, jota ei omaa asuntooaa myyvällä on?