Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi taas mieli poistua maailmasta

Vierailija
10.12.2021 |

Pitkään meni hyvin. Nyt asioita alkanut romahtamaan. Epätietoisuus tulevasta taas läsnä. Miksi elämä aina menee hyvin jonkin aikaa, jopa vuosia ja sitten aina tapahtuu jotain, joka romahduttaa kaiken. Ei jaksaisi enää yli nelikymppisenä aloittaa kaikkea nollasta uudestaan.. Alkaa tuntua houkuttelevalta poistua maailmasta kokonaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin kaikkia niitä, jotka lehdessä ilmoitetaan kadonneeksi ja myöhemmin löytyvät, eikä asiaan liity rikosta.

Vierailija
2/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedän tunteen vähän liiankin hyvin sillä erotuksella, että asiani ovat olleet enemmän tai vähemmän sekaisin kymmenisen vuotta. Nyt tuntuu vaikealta nousta ja päästä eteenpäin tästä synkästä paikasta.

Toivon meille voimia jaksaa vielä taivaltaa täällä.

Vierailija
4/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä. Voimia <3

Vierailija
5/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tiedän tunteen vähän liiankin hyvin sillä erotuksella, että asiani ovat olleet enemmän tai vähemmän sekaisin kymmenisen vuotta. Nyt tuntuu vaikealta nousta ja päästä eteenpäin tästä synkästä paikasta.

Toivon meille voimia jaksaa vielä taivaltaa täällä.

Kiitos. Itselläni tosiaan meni pitkään hyvin ja luulin jo, että vaikeudet voisi olla takanapäin. Mutta, nyt on taas uhkana, että kaikki romahtaa. Hirveä tunne ja masentaa, mutta päivä kerrallaan on yritettävä jaksaa. Paljon voimia sinulle myös! Ehkä elämä taas joku päivä voisi olla valoisampaa.

-Ap

Vierailija
6/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa veneessä. Voimia <3

Kiitos ja voimia ♥️

-Ap

Vierailija
7/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee great reset iselle.

Vierailija
8/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, täältä löytyy myös yksi, jolla on kaikki elämässä romahtanut. Pikkuhiljaa on elämä ja kaikki mennyt alaspäin. Olen menettänyt tässä elämässä jo sen kaiken, mitä kukaan voi menettää. Myös sen toivonkin. Eikä mitään ole enää jäljellä. Raahaudun vain päivästä toiseen. Ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. Toissapäivänäkin mietin lääkkeiden yliannostuksen ottamista. Ja pohdi edelleenkin sitä valintaa. 

Ei oikein jaksa enää yhtään mitään. Väsymys on kertakaikkisen ylivoimaista. Krooninen väsymysoireyhtymä kaikkine oireineen ovat vain pahentuneet viime kuukausina. 

Mutta jatkakaa te muut. En halua muiden ajattelevan, luovuttavan ja tekevän samalla tavoin, mihin ratkaisuun tulen todennäköisesti joka tapauksessa päätymään.

Vierailija
9/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot selvinnyt aina ennen ja selviät nyt. Mä oon kuullut että niitä ihmisiä siunataan joille elämä ei ole helppoa.

Vierailija
10/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle, täältä löytyy myös yksi, jolla on kaikki elämässä romahtanut. Pikkuhiljaa on elämä ja kaikki mennyt alaspäin. Olen menettänyt tässä elämässä jo sen kaiken, mitä kukaan voi menettää. Myös sen toivonkin. Eikä mitään ole enää jäljellä. Raahaudun vain päivästä toiseen. Ja kaikki tuntuu niin merkityksettömältä. Toissapäivänäkin mietin lääkkeiden yliannostuksen ottamista. Ja pohdi edelleenkin sitä valintaa. 

Ei oikein jaksa enää yhtään mitään. Väsymys on kertakaikkisen ylivoimaista. Krooninen väsymysoireyhtymä kaikkine oireineen ovat vain pahentuneet viime kuukausina. 

Mutta jatkakaa te muut. En halua muiden ajattelevan, luovuttavan ja tekevän samalla tavoin, mihin ratkaisuun tulen todennäköisesti joka tapauksessa päätymään.

Lisäys edelliseen: Miksi Suomessa ei aseteta lainvoimaa avustetulle kuolinavulle, eli laillisteta eutanasiaa? Koska ainakin minä haluaisin jo lähteä täältä pois. En jaksa enää elää.

Vierailija
11/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Tekisi taas mieli poistua maailmasta.

- Oletko ennekin poistunut maailmasta?

- En, mutta on ennenkin tehnyt mieli.

Vierailija
12/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hääviä täälläkään. Ap, periksi ei kuitenkaan anneta. Tuen sinua henkisesti <3

Vierailija
13/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Olen yrittänyt kaikenlaista päästäkseni elämän syrjään kiinni, mutta nyt alan jo lannistua, kun mistään ei tule mitään.

Tsemppiä kaikille muillekin, joilla on vaikeaa. Koitetaan jaksaa ja löytää iloa elämän pienistä asioista.

Vierailija
14/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiläinen eutanasialaite eli Sarco-laite auttaa. Sen avulla pääsee tyylikkäästi halutessaan pois.  Sen rakennuspiirrustukset ja toimintaperiaate julkistetaan, jolloin kaikki kynnelle kykenveät voivat rakentaa oman laitteen.

Vierailija
15/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kun jaksoit kirjoittaa. Varsinkin kirjoituksesi loppu kosketti. Ymmärrän sinua jos elämässä ei ole mitään, minkä vuoksi jaksaisi elää. Ei silloin jaksakaan elää. Minulla on ollut sellainen, minkä vuoksi olen jaksanut. Nyt se on uhattuna lähteä elämästäni ja en tiedä miten pystyisin elämään ilman sitä. Minä olen sellainen, että aina kriisien keskellä ”haaveilen” lopettavani elämän. En kuitenkaan tiedä tekisinkö lopulta niin. En voi tietää. Tähän saakka on aina tullut joku pelastus, etten ole kuitenkaan päätynyt siihen. Toivon, että nytkin tulisi vaikka melko mustalta näyttää. Olen pettynyt, että elämä taas romahtaisi. Olen siitä vihainen myös. Voimia sinulle hetki ja päivä kerrallaan. Toivon, että sinullekin tulisi jokin pelastus elämään, että jaksaisit jatkaa.

-Ap

Vierailija
16/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot selvinnyt aina ennen ja selviät nyt. Mä oon kuullut että niitä ihmisiä siunataan joille elämä ei ole helppoa.

Kiitos ♥️

-Ap

Vierailija
17/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Olen yrittänyt kaikenlaista päästäkseni elämän syrjään kiinni, mutta nyt alan jo lannistua, kun mistään ei tule mitään.

Tsemppiä kaikille muillekin, joilla on vaikeaa. Koitetaan jaksaa ja löytää iloa elämän pienistä asioista.

Kiitos ♥️ Minustakin tuntuu, että olen yrittänyt vaikka mitä. Ja on ollutkin jo pitkät ajat paremmin, mutta jotenkin kaikki aina päätyy kuitenkin jossain vaiheessa romahtamaan uudestaan. Ei kait auta, kuin mennä päivä kerrallaan ja katsoa mitä tapahtuu. Voimia sinulle myös!

-Ap

Vierailija
18/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että meitä vaikeuksissa olevia ja väsyneitä on varmasti paljon. Kunpa voisimme jotenkin löytää toisemme. Ehkä yhdessä hyvinkin jaksaisimme paremmin päivästä toiseen. Itsestäni pahinta on se yksinäinen tunne ja yrittää yksin jaksaa. Jos jää yksin vaikeaan tilanteeseen. Silloin tulee ajatus lopettaa kaikki, kun on yksin, eikä näe mitään toivoa missään.

-Ap

Vierailija
19/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsiläinen eutanasialaite eli Sarco-laite auttaa. Sen avulla pääsee tyylikkäästi halutessaan pois.  Sen rakennuspiirrustukset ja toimintaperiaate julkistetaan, jolloin kaikki kynnelle kykenveät voivat rakentaa oman laitteen.

Olisi ihan unelma joululahja tässä tilanteessa jos musta huumori sallitaan.

-Ap

Vierailija
20/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä