Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottava kiusa tää "hölkkääjän polvi". Lääkäriin?

Vierailija
16.03.2015 |

Tai luulen ainakin että toi on mun vaivan nimi kun hölkkäämisen jälkeen kipeytyi polven sisäsivu. Olen nyt pari viikkoa levännyt ja venytellyt tuon koiven kanssa ja lätkinyt polveen Voltarenia mutta helkkarin kipeä toi on edelleen, joka askeleella ja etenkin alamäessä. 

Jokohan tässä pitäisi mennä tohtorilaan näytille..? Voihan tietty olla että olen tehnyt virhediagnoosin ja kuitenkin on polven nivelkierukka rusetilla tmv. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:27"]

Luultavasti siellä on jotain paskana, itselläni samaa vaivaa ollut jo pidempään. Välillä saattaa mennä joku kuukausi ilman suurempia ongelmia ja sitten taas aivan helvetin kipeänä. Jännä juttu on se, että polvi kipeytyy välillä ilman mitään rasitustakaan, esimerkiksi yön aikana.

Ei auta venyttelyt, kipugeelit/Voltarenit eikä polvituet.

[/quote]

Kökkö. Ei kyllä yhtään innostaisi polven tähystys jos tuossa nyt on edes jotain tähystystä vaativaa vaivaa. Toivottavasti ei. Mulla on noin 10 vuotta sitten samaisesta polvesta korjattu rustovaurioita ristisiteen kohdalta mutta sen jälkeen polvi ei ole vaivannut, ennen kuin nyt.  -ap

[/quote]

Tuossahan se tuli, vanha vaiva uusii, et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolla on käynyt noin. Lääkäriin ja sitä kautta hoitoa, siihen ei auta kuin puukko :)

Vierailija
22/25 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:27"]

Luultavasti siellä on jotain paskana, itselläni samaa vaivaa ollut jo pidempään. Välillä saattaa mennä joku kuukausi ilman suurempia ongelmia ja sitten taas aivan helvetin kipeänä. Jännä juttu on se, että polvi kipeytyy välillä ilman mitään rasitustakaan, esimerkiksi yön aikana.

Ei auta venyttelyt, kipugeelit/Voltarenit eikä polvituet.

[/quote]

Kökkö. Ei kyllä yhtään innostaisi polven tähystys jos tuossa nyt on edes jotain tähystystä vaativaa vaivaa. Toivottavasti ei. Mulla on noin 10 vuotta sitten samaisesta polvesta korjattu rustovaurioita ristisiteen kohdalta mutta sen jälkeen polvi ei ole vaivannut, ennen kuin nyt.  -ap

[/quote]

Tuossahan se tuli, vanha vaiva uusii, et ole ensimmäinen etkä viimeinen jolla on käynyt noin. Lääkäriin ja sitä kautta hoitoa, siihen ei auta kuin puukko :)

[/quote]

Mutku mä en haluu. Kait se kuitenkin pitää tohtorilla käydä josko saatais (hyvällä tuurilla) poissuljettua puukkoa vaativat vauriot. Mulle riittäis ihan vaan vaikka käynti fysioterapeutilla mutta tuohonkin pitäisi saada lääkäriltä se lähete.  =)  -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ovat todella nihkeitä tähystämään polvia, vielä 5v sitten niitä tehtiin rutiininomaisesti. Tehokas fysioterapia on ensisijainen hoito etenkin rasitusvammojen kanssa. 

Vierailija
24/25 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limapussin tulehdus? Itsellä samaa vaivaa...

Vierailija
25/25 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:57"]

Nykyään ovat todella nihkeitä tähystämään polvia, vielä 5v sitten niitä tehtiin rutiininomaisesti. Tehokas fysioterapia on ensisijainen hoito etenkin rasitusvammojen kanssa. 

[/quote]

Mä toivon kanssa että ensisijaisesti fysioterapian voimin hoidettaisiin. -ap