Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet neuvokaa: jätin miehen jota rakastan.

Vierailija
16.03.2015 |

Olen 22-vuotias nainen ja seurustelin vähän aikaa 35-vuotiaan miehen kanssa. Mieskin ilmaisi monta kertaa rakastavansa mua. Sitten eräs tuttuni väitti (tietämättä suhteestamme yhtään mitään), että en ole miehelle muuta kuin hyvä perse ja tissit ikäeron takia. Tuntui todella pahalta. Sanoin siis miehelle, että en enää halua olla hänen kanssaan. Nyt itkettää ja kaduttaa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä sä neuvoja kaipaat? Teit virheen voivoi

Vierailija
2/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuttu sanoi, että oot miehelle tissit & perse, ja jätit seurustelukumppanisi? Kurjaa, että olosi on surkea, mutta tyhmästä päästä...

Seuraavassa suhteessa kannattaa ehkä tehdä tulkintoja seurustelukumppanin tunteista sen seurustelukumppanin juttujen perusteella. HTH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja annat muiden mielipiteiden vaikuttaa päätöksiin. Et taida olla ihan fiksu?

Vierailija
4/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita. Kun kasvat aikuiseksi, niin voit nauraa nuoruuden hölmöilyille.

Vierailija
5/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mies sua oikeasti rakasta. Kuhan panee. Ei parikymppisellä naisella ole muuta arvoa. 

Vierailija
6/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo noin sinisilmänen. Se jätkä on vaan pillunkiilto silmissä sanonut rakastavansa sua. Sori vaan.

Vierailija
7/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannaltas valitettavaa, mä en ikinä ottas takas mua kerran jättänyttä naista. Turha vouhkata kun paskat housuissa.

Vierailija
8/8 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ottaa takaisin, jos nainen selvästi katuisi tekemäänsä.