Mistä isoja bikineitä
Kesä tulee ja tulee bikinikausikin, mutta mistä löytäisin sopivat bikinit? Olen kokoa 70F tai 65G, niin, että ei näille murokulhoille löydy seppälästä tai H&Mltä bikineitä ja liiviliikkeissä hinnat lähtevät 50e ylöspäin ja ovat todella rumia :(
Kommentit (21)
Korjaan taisi olla jo ennen -50 lukua ne kokeet. #16
Lumingerielta tilasin viime keväänä, sattui olemaan tarjouksessa niin maksoi vain n. 50€ bikiniliivit ja housut. En saanut ihan sen väriset kuin olisin halunnut, kun omaa kokoani ei ollut, mutta onhan nuo tyhjää paremmat. Olen suurinpiirtein samaa kokoa kuin sinä ja tiedän kyllä, miten ärsyttävää on kun ei löydy sopivia ja edullisia bikinejä (ja rintsikoita ylipäätään) mistään. Changet ja muut ovatkin sitten sikakalliita :(
Miksiköhän esim. H&M ei ota valikoimiinsa isokuppisia bikineitä, kun kysyntää varmasti olisi?
Kapahhlista olen ostanut ympärysmitalta isommin koon, joista on löytynyt sopiva kuppikoko. Esim. 85d = F-kuppi 70 ympärysmittaiselle. Sitten olen lyhentänyt ympärysmittaa leikkaamalla takaa kangasta ja siirtämällä olkaimet sopivaan kohtaan. Ei mitenkään kovin vaikeaa. Ehkä joissain malleissa ei onnistu tai uimapukukangas on vähän haastavaa ommeltavaa, mutta itse olen ollut tyytyväinen. Samoin rintaliiveille olen tehnyt samanlaisia toimenpiteitä.
Hoh hoijaa taas näitä "65G" kuppeja. Lue: 75B-C.
Menet vaan sinne seppälään ostamaan ihan tavalliset biksut.
Ei ne sun tissit mitkään isot ole vaikka changen itsetuntoa hivelevä kokoluokitus niin antaa ymmärtää. :D
Terv. 75C/60f.
Burkha. Saa kesään mennessä varmaan jo lindexistäkin.
Lindexissä ovat liian pieniä, etsiskelin sieltä viime kesänä. Ap
Change on ainoa mistä olen löytänyt, mulla on koko 65G tai H. :) käy liikkeessä sovittamassa, saat myyjältä apua. Siellä on monesti ihan hyviä alennuksiakin. Ja saat takuuvarmasti rahoille vastinetta. Tsemppiä tissien kans, tiedän mitä ongelmia tämän kokoisista on! :D
Sokos! Tavallisen hintasiakin ovat.
Hmm, pitääpä käydä vilkaisemassa oulun ideaparkin Changen tarjottavat. Olisi mukava ostaa nyt, jos sattuisi vielä olemaan tarjouksessa. Inhottavaa, kun tarjontaa on niin vähän näin isoille koille, kun kysyntää kuitenkin tuntuu olevan :/ AP
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:01"]
Funky Lady?
[/quote]
Heillä ei ole nettikauppaa eikä ko liikettä ole paikkakuntani lähellä :/ Changessakin oli, kun katsoin netistä, niin aika hurjat hinnat bikineille. Yläosa 50e tarjouksessa :s
Brastop ja Figleaves. Nettikauppoja.
Oliskos parempi että jättäisi sellaiset harrastukset.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Mitkä harrastukset?? Kai mä nyt saan rintani pukea bikineihin kesäisin jos haluan ? :D Ap
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Mitkä harrastukset?? Kai mä nyt saan rintani pukea bikineihin kesäisin jos haluan ? :D Ap
[/quote]
No jos et säkkejä niille maitorauhasilles löydä niin miksköhän???
Tiesittekö, että bikinit on ydinkokeiden aikaansaama nimi?
Mmm pääsiskin puristeleen oikein isoja tissejä!
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 20:59"]
Mmm pääsiskin puristeleen oikein isoja tissejä!
[/quote]
Mä en sen takia täällä vittuilenkin... ... ...