Mitä teette kun olette kipeinä?
Mulla nyt menossa neljäs päivä kotona sairastaessa, influenssa iski. Kaikki kivat sarjat on katottu, ei oikein huvittais ruutua toljottaa enää... Mitä te teette kun sairastatte? Pää hajoaa kohta!
Kommentit (6)
Riippuu sairaudesta. Kuumeisena katson telkkaria tai ratkon ristikoita. Leikkauksen jälkeen ulkoilin paljon. Rauhallisia lenkkejä aamulla, iltapäivällä ja illalla. Ihan lääkärin määräyksestä lähdin liikkeelle, jalkaan piti saada veri kiertämään kunnolla.
Olen aina töissä flunssassakin. Kotona ainoastaan, jos on vatsatauti tai 40-asteen kuume. Vastauksena kysymykseesi: sängynpohjalla tai vessassa.
Terveisiä IT-alalta!
Hoidan kotityöt ja lapset ja siivoan sekä passaan aviomiehenkin siinä samalla... Eli suoraa sanottuna en sairasta vaikka kuumetta olisi sata ja pää irti
Itse olen nyt maannut mahataudissa kolmatta vuorokautta vessan lattialla. Aika ei kulu. En saa nukuttua kun on niin huono olo. Ohjelmia olen tabletilta yrittänyt katsoa mutta en jaksa sitäkään. Lapsia pakko hoitaa välillä kun mies töissä. Onneks isommat hoitaa pienemmät aika hyvin. Sais kyllä jo loppua tämä tauti!
Teen töitä kuten tavallisestikin. Jos kuume yli 39 astetta, silloin kotona, lähinnä nukun ja hoidan lapsia.
Katon sarjoja, nukun, syön. En oo aikuisena kyllä ollu kolmea päivää pidempää sairaana, että siitä eteenpäin en tiiä.