Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maanantai kännääjien tukiryhmä

Vierailija
16.03.2015 |

Kerro: 

1. Mitä olet juonut tai aiot juoda

2. Miksi?

3. Mitä muuta teet kun juot ja olet AV:llä?

Olen juonut vasta 2 isoa leguana lonkeroa. Aion juoda vielä pari kuivaa siideriä ja itsetehtyä salmiakki kossua.

Juon koska talviloma ja mies reissuhommissa. 

Lakkasin kynnet, kävin suihkussa ja nyt kuuntelen nettiradioita. Siivota täytyy myös tänään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteen ja ylös

AP

Vierailija
2/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kaksi olutta ja lasin viiniä. Nyt ratikassa matkalla kotiin missä saatan tehdä esim mustikka koktailin kun lapponiaa on vielä jäljellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja join koska olin iltaa istumassa parin kaverin kanssa ja maassa jossa asun alkoholi yleensä kuuluu siihen kuvioon t. 14

Vierailija
4/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:26"]

Niin ja join koska olin iltaa istumassa parin kaverin kanssa ja maassa jossa asun alkoholi yleensä kuuluu siihen kuvioon t. 14

[/quote]

Mikä maa?

AP

Vierailija
5/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee? Mä söin päivälliseksi perunavelliä ja ruisleipää ja kohta hakemaan uusi salmiakki shotti. 

AP

Vierailija
6/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut shotin salmiakkijotain, doris+kokis drinkin ja aion juoda vielä lisää shotteja, valkkaria ja pina coladaa..
Juon vitutukseen ja juopotuksen takia. Partyfiilistä haen.
Aion laulaa karaokea ja syödä nuudelia. Ehkä katella jotain sarjoja tms.

Vierailija
7/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 17:50"]

Olen juonut shotin salmiakkijotain, doris+kokis drinkin ja aion juoda vielä lisää shotteja, valkkaria ja pina coladaa.. Juon vitutukseen ja juopotuksen takia. Partyfiilistä haen. Aion laulaa karaokea ja syödä nuudelia. Ehkä katella jotain sarjoja tms.

[/quote]

Onko jotain valmista pina coladaa vai miten teet?

AP

Vierailija
8/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkosta pina coladaa ja vähän anansmehua sekaan. Hyvää on.

Vierailija
9/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkahvin aika:

2dl kahvia
5cl vanilja likööriä

Vierailija
10/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:13"]

Alkosta pina coladaa ja vähän anansmehua sekaan. Hyvää on.

[/quote]

Mä oon juonut sen alkon pina coladan vaan paljaaltaan. Oikeestaan yhtä hyvää kylmänä kun lämpimänäkin, tosin sauna lämpösenä sitä ei kannata juoda kun meinasin tukehtua johonkin alkoholi höyryihin kun koitin juoda sitä saunassa :D

AP (AÅ)

Vierailija
11/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasillista kuivaa valkkaria join kun miehen haluttomuus ahdistaa.

Vierailija
12/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Nykyään taitaa miehet pihdata enemmän kun naiset.. Miten oot koittanut tehdä alotteita, ja miten mies on niihin reagoinut?

AP

Vierailija
13/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Nykyään taitaa miehet pihdata enemmän kun naiset.. Miten oot koittanut tehdä alotteita, ja miten mies on niihin reagoinut?

AP
[/quote] kuulemma liian päällekäyvästi ja painostavasti. Mutta kun en osaa muuten. On se välillä suostunut, mutta melkein auna ollut aluksi vastahakoinen. Päätin nyt lopettaa

Vierailija
14/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:36"] Pari lasillista kuivaa valkkaria join kun miehen haluttomuus ahdistaa. [/quote] Nykyään taitaa miehet pihdata enemmän kun naiset.. Miten oot koittanut tehdä alotteita, ja miten mies on niihin reagoinut? AP [/quote] kuulemma liian päällekäyvästi ja painostavasti. Mutta kun en osaa muuten. On se välillä suostunut, mutta melkein auna ollut aluksi vastahakoinen. Päätin nyt lopettaa

[/quote]

Sama juttu oli mulla ennen. Ihan sama miten koitin seksiä ehdottaa niin aina vaan "ressasin ja ahdistelin" häntä. No lopulta sovittiin että minä vaadin parisuhteelta sen että saan riittävästi seksiä, ja jos mies ei jaksa panna niin voi hoitaa homman muuten 2x viikossa minimi. Kummasti on paneminen alkanut maittamaan kun toinen vaihtoehto on seksilelut. 

Ennen painostin seksiin, koska olin jatkuvasti puutteessa. Nyt en ole puutteessa juuri koskaan, joten pystyn tekemään normaaleja alotteita, enkä masennu jos mies ei aina innostukaan. Tee miehelle selväksi mitä sä tarvitset!

AP

Vierailija
15/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännäävä nainen saa jokaisen normaalin miehen menettämään seksihalunsa. Tai ei ne halut katoa, kohde vain vaihtuu. Siinähän sitten pillitätte viinilasiinne :DD

Vierailija
16/16 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:34"]

Kännäävä nainen saa jokaisen normaalin miehen menettämään seksihalunsa. Tai ei ne halut katoa, kohde vain vaihtuu. Siinähän sitten pillitätte viinilasiinne :DD

[/quote]

Totta. Minä en miehen kotona ollessa juo muuta kun miehen kanssa yhdessä ja sillon seksi kyllä kelpaa ja varsinkin krapula aamuna.  Ennen join vaikka mies oli kotona, just tuon pihtaamisen takia.  Mies vaan nukku päikkäreitä ja katto tv.tä koko illan ja jos vaikka yritin suihin ottaa niin työnsi mut pois ja sano "älä kehtaa ahistella minua" Ja nämä kaikki aloitteet tein täysin selvin päin. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi