Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi näin totuuden ja tulin uskoon

Vierailija
16.03.2015 |

Tulin uskoon ja valistuin totuudelle. Maamme pilkkaa jumalaa ja kristinuskoa. Syitä miksi tulin uskoon? Feminismi vallitsee. Miesviha vallitsee. Materialismi vallitsee. Narsismi lisääntyy. Teknologia yleistyy. Ihmiset on verkossa eivätkä tapaa toisiaan luonnossa enitees tapaan. Musiikki on huonompaa. Elokuvat on huonompia. Romanttinen rakkaus häviää. Monikulttuurillisuus ja raiskaukset lisääntyy. Miesauktoriteetti puuttuu kokonaan koulumaailmasta, 70% opettajista naisia. Homous, lesbous ja a-seksuaalisuus saa aivan liian suurta huomiota. Vanhan ajan kunnollista hyväkäytöksistä herrasmiestä ei arvosteta. Naisten roolimalli ei ole naisillinen. Miehet on hukassa eikä ole roolimallia. Täältä ääni ei liberalismille, ääneni lähtee old-fashioned konservatismille. Mielummin kuuntelen sikari suussa jazz musiikkia jazz clubilla, kuin korvia särkevää discojumputusta yökerhossa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Minä tulin uskoon Jumalan armosta.

Vierailija
2/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin uskoon silloin, kun aloin uskoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tullut uskoon koska en usko siihen..

Vierailija
4/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko sinulla diaknoosi. Vai onko, sinulla nais viha ja veministi kammo tai, mitä näitä nyt on. Onko sinun äiti sanonut että, olen hyvin huolissaan sinusta.

Onko sinun äiti naisillinen. Minun äiti on veministi. Hän on yksin huoltaja. Minun veli lentää lento konetta vaikka, ei ollut rooli mallia. Isä katosi. Hän meni jonkun tätin luokse. Äiti sanoi, että onneksi olkoon, vaan, ja nauroi kovasti ja lähti töihin. Minun äiti otti toisen työn kun raha pula.

Äiti sanoi että veministi on pakko olla, kun, ei miehistä ole mihinkään. 

Moni kultturi on äitin tärkeä asia, ja minun on myös. Elo kuvissa on naiset alasti. Minä en tykää, enään katoa elokuvia kun niissä mies aina lyö naista tai katsoo kun nainen tanssii alasti tai pelkästään vähän päällä. 

Vierailija
5/5 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tajusin jo pienenä että mitään jumalaa ei ole olemassa -se oli hieno hetki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän