Olén mies ja haluaisin kosia naistani laulamalla karaokekappaleen, jonka jälkeen polvistuisin
Eli mikä olisi teidän mielestänne hieno laulu kosimiseen? Olen tässä yksinollessa kuunnellut eri kappaleita, mutta en osaa päättää. Ja toivon, että olisi suomenkielinen laulu. Ent'ä mitä mieltä te olisitte siitä, että mies pyytää ensin laulamista luokseen kuuntelemaan ja laulun jälkeen kosisi ja kertoisi "Olet valoni tässä loputtomassa pimeydessä. En halua menettää sinua. Olet ikuisuuteni, aamuni yön jälkeen. Elämäni erämaan jälkeen kangastukseni, joka on totta. Tuletko rakkaani vaimokseni?"
Kommentit (37)
Kääk, tuosta saisin kyllä näppylöitä, tulisi todella vaivaantunut olo. Unohda laulut (ellet ole Jyrki Anttilan tasoa), kosi ihan muuten vaan. Ja nuo jostain kopsatut (?) korulauseet suosittelisin unohtamaan myös, kerro ihan omin sanoin mieluummin. Purisi paremmin ainakin minuun.
mikä sitten ois hyvä kosimiskeino?
Ehkä se karaoke-veto vielä olis anteeks annettava, mutta toi yliällöimelä loppukaneetti ei uppois muhun mitenkään!! Mut meitähän on erilaisia ihmisiä täällä -onneksi. :)
mut makunsa/tapansa kullakin...
Mutta, siitä biisistä.
Sellanen tuohon tilanteeseen sopiva biisi tuli mieleen, jonka sanat menee jotenki näin, että eka kertosäe: "Yhden tunnin kokonaan, sinun kanssasi jos jaan, mitään muuta nyt toivo mä en..." , toka kertsi: " Yhden päivän kokonaan, sinun kanssasi jos jaan jne.., kolmas kertsi vissin sitten yhden vuoden kokonaan... Ja lopuks neljännessä: " Läpi koko elämän, tämän toivon kestävän...Jne.
Tosi söpö biisi, jos tykkää karaokesta, taitaa olla Tauskia:D
"Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään, mä ihan läheilläin.." Olisko Pepe Willbergiä
Eihän me täällä tunneta tyttöystävääsi,jos hän vaikka tykkää "siirapista"
ja nyt tuli aika surkea olo, että kehtaanko edes ollenkaan kosia. En tosiaan halua ketään muita kuin tyttöystäväni. Kai mun pitää sitten lopettaan nää "ällöt" vertaukset ja sanoa vaan, että haluan aina panna sua ??? vai mitenkä sitä sitten pitäis sanoa? Kun olen tietoisesi välttänyt kaikenlaisia karkeuksia, kun mielestäni se ei kuulu rakkauteen.
Unohda siis kaikenlaiset "panemiset" ja ole vaan ihan oma itsesi, se toimii parhaiten. Kerro, mitä tunnet ja mitä toivot. Sellaista aitoa tunnetta. Itse syttyisin ainakin sellaiselle kosinnalle parhaiten.
Molemmat kirjoitamme puolin ja toisin "rakkausrunoja" tekstarein ja sanomme joka päivä rakastavamme. Meillä on vahva yhteys ja en haluais minkään rikkovan sitä. Exäni kanssani olin 9 vuotta yhdessä ja ei sekään pitänyt stiä siirappina vaan rakkaudenosoituksena. Ehkä te kaipaatte niitä alfa-uroksia? Itse uskon hellyyteen ja rakkauden suloisuuteen kaikesta katkerasta huolimatta. E
eli, keksi ensin hyvä biisi ja suunnittele kaikki spontaanilta näyttäväksi. Siten voit kosia jos kaikki näyttää hyvältä tai sitten jättää kosimatta jos ei näytä nappaavan tilanne. Kovin pitkää runomittaa ei varmaan kannata siihen loppuun laittaa, pelkkä polvistuminen ja sormuksen näyttäminen tekee jo suurimman vaikutuksen. Tosin jos sormusta ei ole, niin sitten pitää toki vähintään polvistua ja muutamalla lyhyellä lauseella esittää asiansa. Luulen, että katsekontaktilla on suurempi vaikutus kuin "shakespearella".
Se on varmaan se rakkauslaulu jonka laulat parhaiten. Jos karaokea harrastat niin eiköhän se löydy. Ja vielä sellainen jonka jälkeen voi kosia rohkeasti. Ehkä kannattaa lämmitellä yleiskaraokella ensin ihan yhdessä yms? Sitten oma bravuurin jälkeen sopivassa kohdassa pamahtais.
Ei kyllä useinkaan karaokessa kuultava...
Tauskin (!) Sinä vain -niminen kappale sopisi mielestäni hyvin. On niitä harvoja iskelmiä, joista pidän. Löytyy karaoke-listoiltakin varmaan.
Sinähän sen parhaiten tiedät, mistä kultasi mahdollisesti tykkää.
ja naisystäväni 41. Ok seuraavaksi valitatte ikä kysymyksistä. Mulla 5v. poika j a hänellä 10v. ja nyt raskaana.
miehestä saattaisi tulla ex... jos menisi tommosen tempun tekemään,