Seiska: Pekka Haaviston koronalle altistunut alaikäinen kertoo ryypänneensä ja pulikoineensa porealtaassa vihreiden puoluejohdon kanssa
Siis apua! Ei löydy sanoja. Eka Sanna Marinin biletyskohu, ja nyt sitten tämä!
Pekka oli lähtenyt lauantaina vähän viihteelle... Menee pikkuhiljaa usko koko Suomen johtajiin jos rehellisiä nyt ollaan.
https://www.seiska.fi/kotimaa/seiska-paljastaa-pekka-haaviston-koronall…
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
No nyt...lukekaa ihan itse...ei siellä mitään niin outoa ole että esim. Pekka Haavisto pitäisi sotkea asiaan
Luin koko ketjun, ei tässä juuri kukaan ole Haavistoa mistään syyttänytkään, ainoastaan kritisoitu vihreitä puolueena, joka sallii tällaisen käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuuluu vankilaan joka sorkka. R os ka sakkia pahimmista päästä. Tuhlaavat meidän rahat ja kiristävät suomalaisten elämää kaikin mahdollisin tavoin, rahat syydetään tiedätte minne, viis veisataan Suomesta ja sen kansasta yhtään mitään. Ei löydy rahaa vanhustenhoitoon, mutta nenän kaiveluun on mennyt jo miljardeja, puhumattakaan hyödyttömistä piikeistä. Ja kuka ottaa vastuun piikkihaittoja saaneista? Kuka hoitaa koronapotilaat, kun hoitajia ahdistellaan? Ei hemmetti mitä porukkaa, vallankaappaus täällä pitäs tehdä. Idioottilauma tuhoaa tämän ihanan maan.
Just tuommosta ällöttävää yhteissaunomista ja vielä alaikäisiä porukassa, niitä juotetaan ja mitähän muuta. Kansakunnan johto bilettää ja viis veisaa tästä niin vaarallisesta taudista. Vihreät on kyllä yhteiskunnan pahin syöpä.
Itse kuulut vankilaan.
Riittäisi poliitikoille asetettu alaikäraja. Se voisi olla esim. 40. Päästäisiin monesta tuholaisesta eroon, kun pistettäisiin kotiin kasvamaan ja viisastumaan.
Vaikka se että pitää olla 10 vuotta työkokemusta yksityiseltä sektorilta ennen edustajan/ministerin hommaa voisi pitää homman järkevämpänä. Nää nykyiset päättäjät ja avustajansa on toinen toistaan kokemattomampia siitä arjesta jota nuo päättäjinä säätävät kansalle. Esim. vaikka valtiovarainministerin väitös siitä että ainahan näihin sähkölaskuihin voi saada toimeentulotukea kertoo ettei tuo näytä ymmärtävän sen tuen käytäntöjä ollenkaan. Mutta tää oli vain esimerkki ja muut lienee yhtä pihalla monestakin arjen yksityiskohdasta, esim. työttömyydestä, työnhausta yms.
Aivan. Ministerit ovat vain elinkeinoelämään marionetteja. Avustaja-armeija yhtä pihalla-siellä näyttäytyy paljon nuoria, jotka haluavat myös itse poliitikoksi. Valitettavasti se itse asia eli substanssiosaaminen puuttuu täysin. Nykyhallituksessa ainut pätevä taitaa olla Jari Leppä, jolla maa-ja metsätalousministerin vakanssi ja osaaminen alalta.
Vierailija kirjoitti:
Ylläpito poistakaa aloitus KIITOS!
Liputin. Liputtakaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan kun päästään persujen rikosten kimppuun. Siitä vasta messevää tuleekin. Taidan laittaa juttuvinkin seiskaan.
Mun iskä voittaa sun iskäs- tasoista jorinaa.
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita. Lukekaa uutinen ennen kuin kommentoitte.
Luettu on. Kyllä tässä otsikko antoi ymmärtää juurikin sen mitä teksti avasi. Luitko itse juttua?
On kyllä harvinaisen sekava otsikko. Juttua lukematta saa käsityksen, että Haaviston alaikäinen lapsi olisi ollut tuolla ryyppäämässä. Minustakin on tarpeetonta sotkea enää Haavistoa tuohon juttuun, "Haaviston korona" on tarkoituksenhakuinen ilmaus, ei se ole enää hänen vastuullaan miten muut altistuessaan käyttäytyy. Hassua myös ettei tuo nuori ole yhtään tullut ajatelleeksi millaisen myllyn tuollainen päivitys saa aikaan, ihan jo alaikäisen juominen tuollaisessa tilaisuudessa on juttu, josta tulee iso kohu, koronasta puhumattakaan. Siis jos itse olisin alaikäisenä ryypiskellyt puoluejohtajien kanssa, niin olisin sentään osannut pitää leipäläpeni kiinni siitä.
Tuosta päivityksestä tulee vaikutelma, että haluaa kehuskella näillä "erikoisilla" kokemuksilla, mikä on noin nuorelta ihan ymmärrettävää, joskin hölmöä käytöstä. Outoa myös että juhlat vaan jatkui altistumisista huolimatta, en minä ainakaan olisi halunnut jäädä bileisiin, joissa hilluu koronalle altistuneita. Tuosta ei tosin käy selville, kuinka moni oikeasti eristäytyi vai jäivätkö kaikki vaan paikan päälle, tuskin sentään. Toki jos ollaan humalassa niin se vääristää arviointikykyä, mutta jonkun tahon olisi pitänyt osata reagoida asianmukaisella tavalla ja vaikka sitten vain komentaa altistuneet tarpeeksi tiukkasävyisesti huoneisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputin. Liputtakaa.
Täällä on törkeää tekstiä ja viittausta lapsiin sekaantumisesta, joten herätys ylläpito.
Ei jaksa enää. Koska tämä loppuu? Hallitus on ihan friikkisirkus. Siis paino sanalla sirkus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klikkiotsikoita. Lukekaa uutinen ennen kuin kommentoitte.
Luettu on. Kyllä tässä otsikko antoi ymmärtää juurikin sen mitä teksti avasi. Luitko itse juttua?
Ymmärräthän että juttu jossa on pelkkiä valeita ei ole likikään niin suuri ongelma kuin juttu jossa on kiusallisia totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan kun päästään persujen rikosten kimppuun. Siitä vasta messevää tuleekin. Taidan laittaa juttuvinkin seiskaan.
Hyökkäys on aina paras puolustus😂antaa tulla vaan, hauskempia nää jutut on kuin ikuinen pelkkä korona ja ilmasto!
No jos revittely alaikäisiin sekaantumisesta on susta hauskaa, niin sitten on. Itse jättäisin lapset vielä rauhaan. -eri
Mitähän miettii tämä lapsiparkakin. Täällä aikuiset miehet joukolla lynkkaamassa häntä. Hävetkää oikeasti noiden roskalehtien lukijat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputin. Liputtakaa.
Täällä on törkeää tekstiä ja viittausta lapsiin sekaantumisesta, joten herätys ylläpito.
Varmaan viherspämmijöiden omaa roskaa jolla nuo koittaa saada ketjun poistoon. Noihan oli seiskan mukaan ilmeisesti käskeneet paikalla olleita ja varsinkin tätä nuorisoa poistelemaan kaikki somekuvat ja päivitykset (jälkikäteen) tapahtumasta kun ne katosi yhtäkkiä.
Että semmoista avoimuutta tältäkin avoimuudella aikanaan kampanjoineella puolueella.
Yläpeukkujen ylivallasta päätellen täällä on kyllä pelkkiä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Koko eduskunta hajotettava, kaikki kilometritehtaalle ja Ruotsin pääministerille annetaan valta.
Suomi takisin Ruotsin vallan alle. Nyt on nähty että tämä kansa ei osaa elää ilman holhoajaa!
Ja kaikki noi jourupaskalehtien kirjoittelut otetaankin todesta.
nyt vois joku vinkata ulkomaille lehtiin korona sikailusta.
samaten voi lopettaa kaikki korona toimet ei tarvi pitää etäisyyttä ,kun hallitus ja vihreät vaan juhlii estottomasti. ei ole vaaraa mistään taudista ilmeisesti.
meitä taviksia on vedetty höplästä taas, me ollaan oltu kiltisti kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki noi jourupaskalehtien kirjoittelut otetaankin todesta.
Niin. Jostain syystä kaikki muut somejulkaisut olikin poistettu-paitsi tämä yksi. Sellaista avoimuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meillä hallitus. 😭
Hyvä hallitus meillä on. Porvarit ei vaan kestä kun menee kohtuullisen hyvin.
Turhia kohuja lapsellisesta aiheista.Nää kohut vielä kestäisi, jos peruuttaisivat turhaksi todistamansa koronapassin ja "vapaaehtoiset" rokotukset.
Ei tähän nyt tarvita mitään piikkikammoista foliohattua mussuttamaan, vihreissä on tarpeeksi ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liputin. Liputtakaa.
Varmaan viherspämmijöiden omaa roskaa jolla nuo koittaa saada ketjun poistoon. Noihan oli seiskan mukaan ilmeisesti käskeneet paikalla olleita ja varsinkin tätä nuorisoa poistelemaan kaikki somekuvat ja päivitykset (jälkikäteen) tapahtumasta kun ne katosi yhtäkkiä.
Että semmoista avoimuutta tältäkin avoimuudella aikanaan kampanjoineella puolueella.
Yläpeukkujen ylivallasta päätellen täällä on kyllä pelkkiä persuja.
Mä itse asiassa äänestin Vihreitä viime eduskuntavaaleissa. Se oli tietysti virhe, jota en aio tehdä enää koskaan.
Kyllä me varmasti ison kirjan mukaan elämme nyt viimeisiä aikoja kun "johtajamme" irstailevat ja sikailevat verorahoillamme samalla kun tavallisen kansan oloja vain kurjistetaan!
Tämä muistetaan seuraavissa vaaleissa...
Hyökkäys on aina paras puolustus😂antaa tulla vaan, hauskempia nää jutut on kuin ikuinen pelkkä korona ja ilmasto!