Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi nettipelaajat kuolee parikymppisinä
10.12.2021 |
Jo useampi sen ikäinen nettipelaaja on kuollut, kyse siis ammattilaisista tai lähes.
Itse en sinällään kyllä ihmettele kun katsoo noita heidän pelijuttujaan.
Istutaan tuntiakausia ja ammutaan jotain örkkejä aseella kuoliaaksi, varmaan vähemmästäkin lanttu sekoaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oiskohan päihteillä osuutta asiaan, tuskin ihan luomuna kukaan jaksaa yötä päivää pelata.