Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi olla naisen kanssa kaveri

Vierailija
16.03.2015 |

Parisuhteessa tai avioliitossakin olevat naiset flirttailee muille miehille, juttelevat "mitä kuuluu?" sun muuta. Halaavat muita miehiä, hengaavat muiden miesten kanssa. Minua ei kiinnosta noiden naisten seura, sillä kunnollinen nainen on uskollinen ainoastaan omalle miehelleen. Harva nainen osaa keskustella rationaalisesti ja järkevästi. Tälläkin palstalla huomaa, että naiset juttelee kaikesta hömpästä ja turhanpäiväsestä, eikä mistään tieteellisestä tai kiinnostavasta aiheesta. Kuuluu naisten luontoon. Minulle kehittyy seksuaalisia haluja naiseen, enkä ymmärrä feminismillä pilattuja miehiä jotka kykenee naisen kanssa kaveruuteen. Ignoraan todellakin naiset jotka yrittävät olla kavereitani.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis halua myöskään seurustella naisen kanssa?

Vierailija
2/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sinkkunaiset? Lesbot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella naisen kanssa, mutta parisuhteessa minä olen mies ja nainen on nainen. Olen perheen pää, koska mies on luonnostaan laumanjohtaja ja nainen laumanseuraaja. Kukaan nainen ei saa auktoriteetti valtaa minun ylitseni, vaikka sitä yrittävätkin saada. Siksi en suostu kaveruuteen naisen kanssa. Ap

Vierailija
4/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi provo

Vierailija
5/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä pysty platoniseen kaveruuteen miehen kanssa. t. Nainen

Vierailija
6/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkea provo. Tai sitten totaalisen idiootti. Säälittävää.

Vierailija
7/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin miehen joka olisi perheen pää.

Vierailija
8/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kyllä montaa naistakaan kiinnostaa seurustella kaltaisesi kanssa, ap. Halveksit nimittäin selvästi naisia ja pidät naisia petollisuuteen taipuvaisina ja epärationaalisina olentoina. Hyvin harva nainen haluaa suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei arvosta heitä tasavertaisena älyllisenä ihmisenä, vaan kaipaa vaan jotain seksuaalisten halujen tyydytysobjektia.

Vierailija
9/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sinä mikään lauman johtaja ole tai perheen pää, koska eihän sinulla ole naista tai laumaa.

Katsos ne oikeasti lauman johtajat jo seurustelee, te wannabe lauman johtajat vain kirjotatte ja uhoatte, mutta totuudessa olette nyssyköitä jotka eivät osaa edes omaa pippeliä johtaa.

Vierailija
10/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:27"]

Ei taida kyllä montaa naistakaan kiinnostaa seurustella kaltaisesi kanssa, ap. Halveksit nimittäin selvästi naisia ja pidät naisia petollisuuteen taipuvaisina ja epärationaalisina olentoina. Hyvin harva nainen haluaa suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei arvosta heitä tasavertaisena älyllisenä ihmisenä, vaan kaipaa vaan jotain seksuaalisten halujen tyydytysobjektia.

[/quote]
Nainen, jota ei ole feminismillä pilattu. Naisen pitää olla iloinen, ystävällinen, alistuva, miestä kunnioittava. Tasa-vertainen älyllinen ihminen? Ihmisenä kyllä, mutta miesten ja naisten älykkyys ja emotionaalisuus on erilaista. Seksuaalikemian kanssa ei ole mitään tekemistä tasa-vertaisuuden kanssa. Nainen on alistuva, mutta voi kumppanina häntä kuitenkin voi kunnioittaa ja osoittaa sen rakkaudella. Mies on perheen pää ja johtaja.

Vierailija
11/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap, että tiedät mitä haluat! Mutta sitä en tajua, miten se muhun liittyy. Sä yleistät aika tavalla.

Vierailija
12/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päätit avautua juuri av:lla? 

Vierailija
13/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:27"] Ei taida kyllä montaa naistakaan kiinnostaa seurustella kaltaisesi kanssa, ap. Halveksit nimittäin selvästi naisia ja pidät naisia petollisuuteen taipuvaisina ja epärationaalisina olentoina. Hyvin harva nainen haluaa suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei arvosta heitä tasavertaisena älyllisenä ihmisenä, vaan kaipaa vaan jotain seksuaalisten halujen tyydytysobjektia. [/quote] Nainen, jota ei ole feminismillä pilattu. Naisen pitää olla iloinen, ystävällinen, alistuva, miestä kunnioittava. Tasa-vertainen älyllinen ihminen? Ihmisenä kyllä, mutta miesten ja naisten älykkyys ja emotionaalisuus on erilaista. Seksuaalikemian kanssa ei ole mitään tekemistä tasa-vertaisuuden kanssa. Nainen on alistuva, mutta voi kumppanina häntä kuitenkin voi kunnioittaa ja osoittaa sen rakkaudella. Mies on perheen pää ja johtaja.

[/quote]

Onnea vaan sulle haluamasi naisen löytämisessä... Voi olla harvassa nykyisin tuollaiset. 

Itse en noita stereotyyppejä oikein ymmärrä, ehkä syystä etten ole koskaan ollut oikein listaamasi naisen stereotyypin mukainen. Olen henkisisltä ominaisuuksiltani ja lahjakkuuksiltani enemmänkin miehen stereotyyppiin sopiva kuin naisen. Mutta ulkoisesti hyvin naisellisen näköinen.

En ole ikiniä joutunut parisuhteissani mitään alistumisia tai alistamisia tai johtajuuksia miettimään, aina on ollut täysin tasa-arvoinen suhde ilman kenenkään tarvetta olla perheen pää. Molemmat on kunnioittaneet toisiaan, ei erityisesti mies naista tai nainen miesetä. Avioliitossamme olemme kuin parhaat kaveruikset, plus seksi siihen päälle. Ei mitään stereotyyppien mukaisia rooleja. 

Vierailija
14/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varattu mies, ja työympäristössä mulla on muutamia hyviä naispuolisia ystäviä, mutta tosiasia on, että kahta näistä mä haluan seksuaalisesti todella paljon. Ei sitä tietenkään voi ottaa puheeksi... mutta ehkä ne sen jotenkin aistii? Tai sit ei. Koitan kuitenkin käyttäytyä ihan normaalisti, vaikka kuinka tekisi mieli ottaa perseestä kiinni.

Vierailija
15/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Veikkaan, ettei kovin moni nainen sun kaveriksi pyrikään. :)

Vierailija
16/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:23"]

Voin seurustella naisen kanssa, mutta parisuhteessa minä olen mies ja nainen on nainen. Olen perheen pää, koska mies on luonnostaan laumanjohtaja ja nainen laumanseuraaja. Kukaan nainen ei saa auktoriteetti valtaa minun ylitseni, vaikka sitä yrittävätkin saada. Siksi en suostu kaveruuteen naisen kanssa. Ap

[/quote]

Kuolen nauruun :D :D

Vierailija
17/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikuisen miehen kanssa tovin kuka osoitti samanlaisia piirteitä. Hän halusi olla maskuliininen Adonis, kaikkeen pystyvä supermies, eikä hävennyt olla avoimesti itsevarma. Kehui kuinka hän pystyy kaikkeen, eikä MIKÄÄN ole este ! Ei kuitenkaan osannut kuoria perunoita tai tiskata, saati pestä ikkunoita tai solmia edes kunnon solmuja. Suuttui jos leikkisästi piikittelin että machomies ei taida ihan kaikkea kuitenkaan osata. Esitti että hän pystyy, hän kykenee, on niin vahva ja viisas. Neuvoi ja jakeli mielipiteitään kursailematta. Oli kuitenkin niin pirun epävarma itsestään, vaikka esitti muuta. Sai uhmaikään rinnastettavia raivokohtauksia jos hukkasi puhelimensa (tätä tapahtui koko ajan.) Hänelle ei saanut suuttua, eikä hänen läsnäollessaan olla vihainen, murjotti ja loukkaantui. Janosi hoivaa ja huolenpitoa, suorastaan lapsellisesti kerjäsi huomiota ja halusi että häntä paijataan, hemmotellaan, kehutaan, passataan ja pusutellaan. Oli hyvä kuuntelija, mutta ei itse itselleen tarjottuja neuvoja kuunellut. Mustasukkainen niin monesta henkilöstä ja monesti, erityisesti miehistä. Miespuoliset ystävät olisi pitänyt hylätä, ne lapsuuden aikaiset kaverit ketä ei tulisi mieleenkään lähennellä edes kolmen promille humalassa, koska he ovat kuin veljiä minulle. Piti aina vakuutella ja selitellä kaikkia kontakteja kehenkään miespuoliseen, kaikkia hän kutsu alentavaan sävyyn "poikaystävikseni". Ulos ei olisi saanut laittautua mitenkään, etten ketään vain yritä iskeä. Hän olisi halunnut sulkea minut vain häkkiin essu päällä laittamaan ruokaa ja ihailemaan häntä. Olin ensialkuun todella ihastunut häneen, mutta ensihuuman hälvettyä (hyvin pian), huomasin miten epätasa-arvoiselta hänen seurassaan on. En voinut olla oma itseni ollenkaan. Ihastus lopahti ja puhalsin pelin poikki. Mies hämmentyi ensin, heittäytyi säälittäväksi ja anelevaksi, sitten suuttui. Katkaisi kaiken yhteydenpidon. Sitten taas ruikutti perääni ja lupasi antaa kuun taivaalta, keskustelimme asiallisesti ja selitin hänelle ettei homma toimi. Suuttui taas tulisesti, ja vetäytyi marttyyrin rooliin. Sen jälkeen on vaihtelevasti kausittain udellut mitä teen, asiallisesti hänelle ilmoittanut etten ole enää tilivelvollinen.

Vierailija
18/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksotus näköjään petti mobiililla pelleillessä. Tiivistettynä ylempi: Seurustelin hetken mielettömän machoilian ja konservatiivisen " naiset keittiöön, miehet pelastamaan maailmaa" - miehen kanssa. Hän osoittautui itsestään erittäin epävarmaksi, hellyydenkipeäksi pöhköksi, kuka yritti hallita tunteitaan ja ympäristöään määräilemällä ja eristämällä uhkia. Suhde oli niin epätasapainossa etten jaksanut enää ja erosin. Mies ei ymmärtänyt miksi ja haikailemaan perääni.

Vierailija
19/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet tulkitsevat naisen ystävällisen käytöksen flirttailuksi vaikkei se sitä olisi. Ja mitä keskustelun aiheisiin tulee, naisia löytyy ihan laidasta laitaan kuten miehiäkin, toiset ovat kiinnostuneita tieteestä, toiset "hömpästä".

Vierailija
20/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaksotus näköjään petti mobiililla pelleillessä. Tiivistettynä ylempi: Seurustelin hetken mielettömän machoilian ja konservatiivisen " naiset keittiöön, miehet pelastamaan maailmaa" - miehen kanssa. Hän osoittautui itsestään erittäin epävarmaksi, hellyydenkipeäksi pöhköksi, kuka yritti hallita tunteitaan ja ympäristöään määräilemällä ja eristämällä uhkia. Suhde oli niin epätasapainossa etten jaksanut enää ja erosin. Mies ei ymmärtänyt miksi ja haikailemaan perääni." - - Ja mulla melkein pettää pokka kun ajattelen tuollaista suhdetta. Mutta oikeasti myös hieman kummastuttaa, että mitä tarvittiin, että alun alkaen aloit seurustella ao. miehen kanssa?