Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain hääkutsun, jossa se perinteinen...

Vierailija
16.03.2015 |

..."Tavaraa on jo kaikkea kaksi, toivomme siis rahaa".

Ei siinä muuten mitään, mutta kyseinen pariskunta on asunut yhdessä jo vuosia ja toinen osapuoli muutti avokkinsa kanssa yhteen suoraan vanhempiensa kotoa. Miten niitä tavaroita olisi siis kahdet, häh?

Eikö voisi vaan sanoa suoraan, että ei haluta mitään teidän valitsema roinaa, antakaa rahaa niin ostetaan itse mieleiset?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka valitatte kun hääpari pyytää tavaran sijasta rahaa lahjaksi: oletteko ajatelleet, kuinka hemmetisti häät maksavat? Aivan helposti menee vaikka 10 000€ juhlien järjestämiseen, joten kyllä ne vieraiden rahalahjat auttavat myös tuossa konkurssissa, eivätkä vain uuden auton ostossa. Sitten taas jos pidetään pienet häät ettei menisi niin tuhottomasti rahaa, sukulaiset valittaa kun heitä ei ole kutsuttu.

Vierailija
22/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:40"]

En anna koskaan rahaa lahjaksi aikuisille ihmisille. Menköön kadunkulmaan kippo kädessä kerjäämään, jos rahaa ovat vailla!

[/quote]

Niin, sitäpaitsi mariskoolit on ihan hienoja! 
...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16v tytär ja vaatehuone pullistelee tavaraa kummit ja muut sukulaiset on kerännyt vuosia astioita yms lahjoiksi. Itse oli ostanut kaupasta leivänpaahtimet ja vedenkeittimet yms kun oli ollut niin ihania. Pussilakanoita ja pyyheitä löytyy vinot pinot ja jos tytär vaikkapa 2-3 vuoden päästä muuttaa pois niin kuinka paljon vielä niitä tulee lisää .. Ihan vaan sillä että voi sitä tavaraa olla vaikka muuttais suoraan lapsuuden kodistaan.

Vierailija
24/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla assipiirteitä? Tuohan oli vain kutsuun valittu kielikuva, mutta sinä taidat olla näitä jankkaajia, jotka ottavat kaiken aina kirjaimellisesti eivätkä pysty ymmärtämään mitään muuta kuin "kiveen hakatun totuuden".

Vierailija
25/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on siitä kummallinen otus että väen väkisin pitää saada ostaa turhaa roskiin menevää krääsää kuin hankkia mieluinen lahja. Minä ainakin olen tyytyväinen jos kutsussa on tilinumero. Helpottaa lahjan keksimistä. Ja todellakin kukaan ei mene häihin ilman lahjaa, paitsi aivan tollo joka saa hävetä käytöstään loppuikänsä, jos ymmärtää.

Vierailija
26/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan pyytäminen lahjaksi on yksinomaan järkevää. Yleensä ihmiset haluavat valita kotinsa sisustuksen ja vastaavat itse. Sitä on vaan todella vaikea laittaa kutsuun tyylikkäästi, joten irvailu on turhaa.

Vierailija
27/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintaso on nykyään niin korkea, että raha on paras lahja, koska yleensä on jo paljon käyttötavaraa hankittuna ennen naimisiin menoa. Ennen oli hieman eri asia, koska mentiin nuorempina naimisiin, lähdettiin suoraan vanhempien kotoa ilman mitään tavaroita, eli oli aivan sama mitä käyttötavaraa saatiin lahjaksi, koska kaikki tuli tarpeeseen, eikä itse niitä pystytty hankkimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä