Nuorempi mies, vanhempi nainen
Mikä heitä voi yhdistää? Tiedän pariskunnan, jossa 50 v nainen ja 18 v mies päätyivät avopariksi. Nainen erosi ikäisestään aviomiehestä ja muutti nuoren avomiehensä kanssa Helsingistä pieneen kaupunkiin Keski-Syomeen. Ovat olleet yhdessä 12 vuotta.
Kommentit (15)
Jos se nainen on miljoonaperijätär. Se kundi on sit vasta n.50 ku se nainen päästää kylmän pierun.
Nuoremmat miehet on ihania. Täällä toinen hopeakettunaaras, jolla on soma nuori mies kaverina. Seksi on taivaallista, kun mies on 28 ja itse olen 55. Kaikki sujuu.
Jos rakastavat toisiaan ja viihtyvät yhdessä
40-vuotias ja 25-vuotias on paras match. Yritän tasaisin väliajoin katsella oman ikäisiä, mutta eivät vaan viehätä.
N40
Ei mitään ongelmaa-miksi olisi?
Tosin 48-vuotiaalle kaverilleni kävi niin, että pamahti raskaaksi nuorelle poikaystävälleen. Että nuori tuore sperma voi olla petollista.
Tuossa kyllä haiskahtaa siltä, et mies on vaan naisen rahojen perässä...
Itse en haluaisi että minua luullaan poikaystäväni äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään ongelmaa-miksi olisi?
Tosin 48-vuotiaalle kaverilleni kävi niin, että pamahti raskaaksi nuorelle poikaystävälleen. Että nuori tuore sperma voi olla petollista.
Onko hän näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias ja 25-vuotias on paras match. Yritän tasaisin väliajoin katsella oman ikäisiä, mutta eivät vaan viehätä.
N40
Tosi hyvä matchi, jos tasaisin väliajoin kurkit muualle...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kyllä haiskahtaa siltä, et mies on vaan naisen rahojen perässä...
Höpöhöpö.
18v kolli on niin kiimassa että qulli tanassa ekstaasissa on kun vanhempaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat miehet on ihania. Täällä toinen hopeakettunaaras, jolla on soma nuori mies kaverina. Seksi on taivaallista, kun mies on 28 ja itse olen 55. Kaikki sujuu.
Näetkö tällaisia unia useinkin?
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Tosi hyvä matchi, jos tasaisin väliajoin kurkit muualle...
Aina saa katsella ;)
N40
Kyllä tuollaiseen rotiskoon kun tuikkaa, niin heppi syöpyy.
Työmatkalla näen aamuisin hyvännäkösen puuman. Mahtava perse.
Haluaisin vanhemman naisen joka on näköjään kiinnostunut minusta.