Hävettää suomalaisena kun meidät yhdistetään ulkomailla aina ryypäämiseen.
Eikö me muuta osata?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0e070da3-04ba-4472-bf0c-7c1085a4cffc
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, se johtuu siitä että täällä ryypätään liikaa. Alkoholi on yleisin kuolinsyy tässä maassa ja ihmisille tuntuu olevan normaalia vetää kaatokännit vähintään kerran viikossa. Sitä "tissuttelukaan" ei nähdä ongelmana ennen kun lääkäri sanoo että nyt on vakava tilanne.
Niin kauan ryypätään kun sille ei ole vaihtoehtoja.
Päihteettömyys tai kohtuudella juominen ovat hyviä vaihtoehtoja. Jos nämä ei käy, niin terapia.
Jos koet tarpeelliseksi niin mene terapiaan. Ryyppääminen on paljon hauskempaa. Eikä se voi olla haitallista kun se on laillista.
Mutta et voi olla kännissä koko aikaa. Mites sitten elämä selvinpäin?
Vielä enemmän tuo ryyppääminen yhdistetään maailmalla venäläisiin. Suomesta ei kukaan ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vielä enemmän tuo ryyppääminen yhdistetään maailmalla venäläisiin. Suomesta ei kukaan ole kuullutkaan.
Nyt on kuultu: Maailman juopuneimmat maat:
1. Australia
2. Suomi/Tanska jaettu sija.
https://www.rt.com/news/542074-drunkest-country-in-world-survey/
Mielestäni ihan turha syy tuntea häpeää. Britit ryyppäävät, muut pohjoismaalaiset ryyppäävät, irlantilaiset ryyppäävät, kaikissa slaavimaissa ryypätään, Jenkeissä ja Kanadassa ryypätään. Tsekit juovat eniten bissee per perse jne. Kaikkialla ryypätään ja juodaan ihan liikaa.
Olin vielä alkuviikosta sitä mieltä että Sanna täytyy vaihtaa. En ole kuitenkaan nauranut näin paljon vuosiin. Sanna Ukkolan päiväkirja oli mainio. Erityisen hieno päivä oli kun sarjamurhaaja liimautui Sannan kylkeen Sannan ollessa kännissä. Ulkomailla irvailtiin että Sanna vetää aamuneljältä viinaa ja Biden käy samaan aikaan vessassa.
Minua ei hävetä.
Minä poika se ryyppään mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hävetä.
Mun imuri on volta ja sekin on kova ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hävetä.
Tästä täytyy olla samaa mieltä.
Hävettää olla selvinpäin. Ensiviikolla tähän tulee muutos.