Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan tyttäreni pitämään huolta ulkonäöstään?

Vierailija
16.03.2015 |

18v tyttäreni on aina ollut ns. lukutoukka paksuine pullonpohja laseineen, eikä ole juurikaan välittänyt ulkonäöstään. Vaatteisiin menee varmaan alle 100€ vuodessa, silloinkin siksi, että vanhat farkut tai kengät menneet rikki tms. Olen koittanut silloin tällöin ostaa hänelle jotain nättiä ihan hyvin tuloksin, mutta eipä ole tyttö itse innostunut shoppailemisesta. Meikkiä hän ei käytä oikeastaan ikinä eikä pidä hiuksistakaan kovin hyvää huolta. Kamalan näköiset näin talvisin.

Miten saisin hänet innostumaan juurikin esim. meikkaamisesta, hiusten laittamisesta, pukeutumisesta jne? Tähän asti ei ole pahemmin poikia käynyt kylässä ja jos sama meno jatkuu ei varmaan koskaan tulekkaan. Pelkään että jää ikuiseksi sinkuksi, koska on tuollainen sisäänpäin suuntaunut älykkö . :( t. huolestunut äiti

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ei ole nukke.

Vierailija
2/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Jokaisen naisen elämän tarkoitus on saada mies! Ja tietenkin se mies pitää vielä hankkia ulkonäöllä. Ei mies ole mies jos näkee naisessa muutakin kuin kuoren.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi mitenkään vaikuttaa. Hän on jo aikuinen ja tekee omat valintansa

Vierailija
4/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa sille laserleikkaus, että pääsee eroon vahvoista silmälaseista.

Miehen hän todennäköisesti löytää opiskelupiireistä, joku toinen samanlainen älykkö.

Vierailija
5/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,tärkeintä on että tyttäresi sopisi hyvin median luomaan naiskuvaan meikkaavasta,shoppaavasta ja silikonitisseistä haaveilevasta naisesta

NOT!

Vierailija
6/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat provoilla. Mutta siitä huolimatta vastaan, että myöhäistä tuossa vaiheessa olisi enää lapselle ruveta perusasioita opettamaan. Pikkulapsesta alkaen pitää opettaa käymään päivittäin suihkussa, huolittelemaan ulkoasunsa, kättelemään ihmisiä, hymyilemään, katsomaan silmiin ja esittelemään itsensä. Omasta itsestä huolehtiminen ja käytöstavat pitää juurruttaa taaperosta alkaen.

Ei se sanonta turha ole, että "minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa".

Vierailija
7/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa häntä mitenkään kiinnostumaan ulkonäöstään enempää, ja  hyvä niin. Hyvä vaan ettei ole pinnallinen ihminen. Miehen tuollaiset yleensä kyllä löytävät jo opiskeluvaiheessa. Usein menevät korkeakouluihin opiskelemaan ja sieltä löytyy samanhenkisiä miehiä, joita ei ulkonäkö kiinnosta vaan ihan muut asiat. Nörttipariskuntia syntyy paljon opiskeluaikana :) 

Miksi se muuten olisi kamalaa jos jäisi ikuiseksi sinkuksi? Itse olen jäänyt, olen jo nelikymppinen, ja elämäni on oikein hyvää, ei mitenkään kamala kohtalo.

Vierailija
8/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mitenkään. Minun äitini yritti joskus ja siis hyvin ystävällisesti ja vähäeleisesti ja omasta aloitteestani, mutta silti olen nyt 30v ja edelleen homssuinen nörtti, oikeastaan kuvauksesi osuu hyvin lähelle. :D Naimisiin olen silti päässyt ja lapsiakin on siunaantunut. ;)

Vierailija
9/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei käy poikia kylässä. Voi käydä tyttöjäkin.

Vierailija
10/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. On niitä kuule ihania nörttipoikiakin jotka näkevät sen ulkokuoren alle. Yhden semmoisen kanssa olen naimisissa, nyt 18 vuotta yhdessä joista 15 naimisissa.

t. Homssuinen nörtti itsekin

Vierailija
11/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hänestä kuva.

Täällä on varmasti paljon vanhempia miehiä jotka kertovat onko tyttäresi pantava vai ei.

Vierailija
12/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:43"]

Kyllä! Jokaisen naisen elämän tarkoitus on saada mies! Ja tietenkin se mies pitää vielä hankkia ulkonäöllä. Ei mies ole mies jos näkee naisessa muutakin kuin kuoren.

[/quote]

Komppi tälle.

Ap, onko sinun elämäsi päämäärä ollut miehen saaminen? Ehkä tyttäresi näkökulmasta katsottuna sinun elämäntyylisi ei houkuttele vähääkään ja hän haluaa jotain ihan muuta elämältään. Ehkä hiukset, meikit, kengät, laukut ja muotivaatteet eivät ole hänestä vähäisessäkään määrin tärkeitä. Anna hänen olla hän.

Vierailija
13/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te meette näin huonoon? Sisältää kaikki kliseet ja pullonpohjalaseja ei ole enää olemassakaan kun nykytekniikalla vahvatkin lasit saadaan ohuiksi. Lisäksi provon paljastaa aina yliyrittäminen ja teennäisyys kuten tuon nimimerkin liittäminen loppuun.

Vierailija
14/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh.. minun ensimmäinen tyttöystäväni kävi kylässä 25 vuotiaana. Mutta naiset on varmaan tottuneet niin erilaiseen elämään että jos ei 18-vuotiaalla ole poikaystävää niin hätä on suuri. Voi teitä kun pienet on murheet.

Vierailija
15/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:57"]

Täällä on varmasti paljon vanhempia miehiä jotka kertovat onko tyttäresi pantava vai ei.

[/quote]

Niin, sehän se on naisen elämää, olla joidenkin miesten arvioitavana pantavuudestaan.

Vierailija
16/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:05"]

Miten te meette näin huonoon? Sisältää kaikki kliseet ja pullonpohjalaseja ei ole enää olemassakaan kun nykytekniikalla vahvatkin lasit saadaan ohuiksi. Lisäksi provon paljastaa aina yliyrittäminen ja teennäisyys kuten tuon nimimerkin liittäminen loppuun.

[/quote]

Niin, huonon provon paljastaa mainitsemasi asiat. Hyvästä provosta, joka ei koskaan paljastu, et olekaan tietoinen koska et tiedä sitä provoksi.

Vierailija
17/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla oli aika kumma lähestymiskulma asiaan. Eihän äiti sanonut, että tytär ei huolehtisi hygieniastaan tai että hän ei osaisi käyttäytyä hyvin. Kuvitteletko, että jos ei halua pukeutua kaikenlaisiin hörhelöihin tai harrastaa lukemista ja opiskelua eikä meikkaa, niin on lähtökohtaisesta myös likainen ja epäsiisti eikä osaa käyttäytyä. Hei haloo nyt! Tuuletapa vähän asenteitasi.

Vierailija
18/18 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa että maailmassa on vielä älykkö-tyttäresi kaltaisia teinityttöjä. Jos hän on suorastaan epäsiisti niin voithan toki ostaa uusia vaatteita ja kosmetiikkaa jos hän kuitenkin niitä mielellään käyttää. Sitä en kyllä ymmärrä miten silmälasit tai meikittömyys olisivat pahaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän