Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä mieltä olette vapaaehtoisesti lapsettomistanaisista?

Vierailija
16.03.2015 |

Mitä ajatuksia vela-naiset teissä herättävät ja voisitko ajatella seurustelevasi vapaaehtoisesti lapsettoman naisen kanssa?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:23"]

Jollakin tavalla kaikki tuntemani velat ovat takakireän oloisia naisia. Hierovat lapsi-inhoaan toistuvasti muiden ihmisten naamoille, vaikka kyseessä ei varsinaisesti ole mikään häntä itseään imarteleva juttu. Miksi on suotavampaa kertoa vihaavansa lapsia kuin esimerkiksi vammaisia, vanhuksia tai pakolaisia? Minusta omia valintojaan ei tarvitse toitottaa kaikille ja sellainen käytös on moukkamaista. Ne tehkööt lapsia, jotka haluavat.

[/quote]

Niinpä lapselliset. T: Vela

Vierailija
2/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuja ja todennäköisesti omilla aivoillaan ajattelevia naisia. Olen itsekin vela, joten arvostan kovasti tuollaista naista, joka ei ole heti parin vuoden yhdessä olon jälkeen lasten perään hinkumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi velat olisivat takakireitä kun ei ole huolia eikä murheita ja elämä on onnellista kun sitä elää omien valintojensa mukaan! Taitavat vanhemmat nyt hieman projisoida omaa kurjaa elämäänsä meihin lapsettomiin ja tyytyväisiin ihmisiin :)

Vierailija
4/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin kiinnostunut. Itse oon tullut myös siihen tulokseen etten ikinä halua enää lapsia.

Vierailija
5/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:52"]

Mitä hiton väliä niillä miesten mielipiteillä on? Jospa AP koittaisit saada itsetuntos muuten kuntoon, ettei tarvi noin epätoivoisesti kalastella epäsuoria kehuja nettipalstalla. Olet arvokas omana itsenäsi huolimatta siitä, mitä mieltä miehet ovat yhdestä elämänvalinnastasi.

[/quote]

Minua kiinnostaa miesten mielipiteet siitä, kuinka he arvottavat naisen lasten tekemisen perusteella. Aika moni mies haluaa lapsia, joten vela-naiset ovat heille vain seksisuhteeseen kelpaavia välivaiheita, jotka hylätään jossain vaiheessa.

Ap

[/quote]

Anna kun mä arvaan... sun mies jätti sut ja lapset jonkun lapsettoman naisen vuoksi?

Vierailija
6/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:52"]

Mitä hiton väliä niillä miesten mielipiteillä on? Jospa AP koittaisit saada itsetuntos muuten kuntoon, ettei tarvi noin epätoivoisesti kalastella epäsuoria kehuja nettipalstalla. Olet arvokas omana itsenäsi huolimatta siitä, mitä mieltä miehet ovat yhdestä elämänvalinnastasi.

[/quote]

Minua kiinnostaa miesten mielipiteet siitä, kuinka he arvottavat naisen lasten tekemisen perusteella. Aika moni mies haluaa lapsia, joten vela-naiset ovat heille vain seksisuhteeseen kelpaavia välivaiheita, jotka hylätään jossain vaiheessa.

Ap
[/quote]

Mistähän tuon tulkinnan olet repinyt? Eiköhän ole ihan normaalia, että ennen sen oikean löytymistä ollaan väärissäkin parisuhteissa. Ja tietenkin lapsia haluavat miehet haluavat lapsia haluavan naisrn, aivan kuten vela-miehet haluavat vela-naisen. Ei taida oikein olla molempia tyydyttävää ratkaisua tilanteeseen, jossa parisuhteen toinen osapuoli haluaa lapsia ja toinen ei. Et sinä silti ole yhtään vela-naisia parempi.

Vierailija
7/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:58"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Anna kun mä arvaan... sun mies jätti sut ja lapset jonkun lapsettoman naisen vuoksi?

[/quote]

Ei tietenkään ole jättänyt, hän rakastaa minua ja lapsiaan. Minusta on vain kiinnostavaa kuulla kuinka miehet suhtautuvat erilaisiin naisiin ja näköjään äidiksi haluavia arvostetaan enemmän. Meitä kunnioitetaan ihan eri tavalla miesten keskuudessa.

Ap

Vierailija
8/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:39"]

Äidiksi (kovasti/eniten maailmassa) haluavat naiset vaikuttaa jotenkin vajaaälyisiltä ja kapeakatseisilta, mikään muu kuin lapsen saanti ja sen hoito ei kiinnosta maailmassa. Yleistieto on tasolla haarukka ja kiinnostus esim. politiikkaan, luonnontieteisiin tai mihin tahansa mikä ei liity lapseen vaan siihen miten maailma ja asiat toimivat on lähellä nollaa.

Joten nainen jota ei kiinnosta ollenkaan tai vain hyvin vähän saada lapsi(a), vaikuttaisi aikankin omasta mielestäni kiinnostavalta. Koska jos pään täyttää yksi ajatus (lapsi/uskonto/päihteet), on tälläinen ihminen henkisesti köyhä ja tylsä.

[/quote]

Minulla on 6 lasta ja haluaisin vielä muutaman lisää. En ole kuitenkaan kiinnostunut lapsiaiheista ja vaikka olen äiti ollut koko aikuisikäni olen tehnyt paljon asioita. Olen ollut bändissä, järjestötoiminnassa, harrastanut monia erilaisia asioita ja kiinnostunut monista erilaisista asioista. Kaikki sellaisia mitkä eivät liity lapsiin millään tavalla. Ei ne lapset nyt 20 vuotta ole jaksaneet kiinnostaa ainoana elämän sisältönä vaikka elämäni tärkein asia ovatkin. Suurin osa kavereistani on lapsettomia, oikeastaan yksi kaveri on joka on äiti. Puhut varmaan ainoastaan yhdestä vaiheesta, tuore äiti saattaa olla kiinnostunut vain lapsestaan ja jotkut hurahtaneet mammat. En itsekään jaksaisi sellaisten seuraa. Muuten lapselliset naiset ovat yleensä aika samanlaisia kuin lapsettomatkin. 

Av:n velat kyllä vaikuttavat enimmäkseen takakireiltä mouhottajilta, live-elämässä tuntemani velat ovat ihan normaaleja ihmisiä. 

Vierailija
9/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aika moni mies haluaa" - jepp,,haluavat kyllä mutta myöhemmin katuvat syvästi elämänsä pahinta mokaa. Josta eivät avaudu lastensa äidille mitenkään. Mutta kyllä asia esille tulee kun miehen käytös antaa selvät merkit ettei lapsiperheen isänä oleminen ollut sittenkään se oma juttu.

Muuten, missä xxtussa ne velat oli 20 vuotta sitten - meikäläiselle olisi kelvannut heti.

Vierailija
10/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 13:02"]

Minusta on vain kiinnostavaa kuulla kuinka miehet suhtautuvat erilaisiin naisiin ja näköjään äidiksi haluavia arvostetaan enemmän. Meitä kunnioitetaan ihan eri tavalla miesten keskuudessa.

Ap

[/quote]

Jätit siis täysin lukematta ne vastaukset, joissa kommentoitiin mm. "loistavaa" tai "olisin ikionnellinen" tai "Äidiksi haluavat naiset vaikuttaa jotenkin vajaaälyisiltä ja kapeakatseisilta"? Ainakin hyvin vahvistit tuon viimeisimmäksi lainaamani :D.

Vierailija
11/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa näin sinkkumiehenä sellaisen jostain löytäisi. Itsekkään en missään nimessä halua lapsia.

Vierailija
12/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ne vähän vanhemmat miehet, joilla on jo omia lapsia, haluavat naisen, joka ei halua lapsia. 

Minä haluaisin tietää, miten oikeasti käy miehille, jotka haluavat lapsia, mutta hyppelevät kukasta kukkaan kolmekymppisinä. Vaikka biologisesti voi saada lapsia vielä neljä-, viisikymppisenä, niin löytyykö vielä naisystävä siihen hommaan?

Vierailija
13/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:54"]

Pidemmän päälle en voisi seurustella, koska itse haluan lapsia vielä joskus. Ei olisi millään muotoa reilua valehdella tästä asiasta itselleni tai kumppanille, kun perustarve kuitenkin on olemassa ja tiedostettu. En myöskään ole saarnaajatyyppiä, joten velan "käännyttämiseen" mulla ei ole mitään mielenkiintoa.

Mutta kevyempään (lue: seksi-) suhteeseen tuollainen nainen olisi kuin unelma! Ei tarvitsisi ikinä koskaan pelätä mitään "vahinkoraskautumisia", kun naisellakin olisi aito intressi vältellä niitä.

M30

[/quote]

Eli olet niin charmantti mies, että ikään kuin käyttäisit vela-naisia hyväksesi kunnes löytäisit tarpeeksi tyhmän naisen, joka suostuu isopäisen lapsesi synnyttämään? Olet jo aika vanhakin, että sinuna pitäisin kiirettä sen perheen perustamisen kanssa. Ikäisilläsi naisilla on jo lapsia.

[/quote]

Kaksi ihmistähän ei voi ihan yhteisymmärryksessä ja ilman hyväsikäyttöä harrastaa seksiä jos ei tavoitteena ole ydinperhe ja yhteinen hautapaikka? 

[/quote]

Tämän miehen mukaan ainakaan ei voi. Hänhän nimenomaan haluaa ydinperheen! Miksi ihmeessä hän haluaisi seksiäkään tai yhtään mitään aivan vastakkaista mieltä olevan naisen kanssa. Voin sanoa, että vela-nainen ei ainakaan halua jos saa tietää miehen todelliset ajatukset. Vain miehet kykenevät tuollaiseen logiikkaan. 

[/quote]

Nyt taitaa olla kyllä niin, että itseltäsi on logiikka hukassa :P  Miksei se vela voisi tietää heti alkuun, että on kyse vain seksistä? Eikö vela voi haluta syystä tai toisesta vain seksisuhdetta? Miksi oletat heti automaattisesti, että mies vain vedättää naista eikä seksisuhde voi mitenkään olla ihan yksissätuumin sovittu?

Vierailija
14/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:38"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:54"]

Pidemmän päälle en voisi seurustella, koska itse haluan lapsia vielä joskus. Ei olisi millään muotoa reilua valehdella tästä asiasta itselleni tai kumppanille, kun perustarve kuitenkin on olemassa ja tiedostettu. En myöskään ole saarnaajatyyppiä, joten velan "käännyttämiseen" mulla ei ole mitään mielenkiintoa.

Mutta kevyempään (lue: seksi-) suhteeseen tuollainen nainen olisi kuin unelma! Ei tarvitsisi ikinä koskaan pelätä mitään "vahinkoraskautumisia", kun naisellakin olisi aito intressi vältellä niitä.

M30

[/quote]

Eli olet niin charmantti mies, että ikään kuin käyttäisit vela-naisia hyväksesi kunnes löytäisit tarpeeksi tyhmän naisen, joka suostuu isopäisen lapsesi synnyttämään? Olet jo aika vanhakin, että sinuna pitäisin kiirettä sen perheen perustamisen kanssa. Ikäisilläsi naisilla on jo lapsia.

[/quote]

Kaksi ihmistähän ei voi ihan yhteisymmärryksessä ja ilman hyväsikäyttöä harrastaa seksiä jos ei tavoitteena ole ydinperhe ja yhteinen hautapaikka? 

[/quote]

Tämän miehen mukaan ainakaan ei voi. Hänhän nimenomaan haluaa ydinperheen! Miksi ihmeessä hän haluaisi seksiäkään tai yhtään mitään aivan vastakkaista mieltä olevan naisen kanssa. Voin sanoa, että vela-nainen ei ainakaan halua jos saa tietää miehen todelliset ajatukset. Vain miehet kykenevät tuollaiseen logiikkaan. 

[/quote]

Kuten tiedätte hyvin, meillä miehillä on naisiin nähden mm. se ero, että voimme onnistuneesti tulla vanhemmiksi vielä neljä-viisikymppisinäkin. Siinä ei ole mitään outoa, että mies harrastaa vielä kolmekymppisenä kevyitä seksisuhteita, vaikka haluaakin myöhemmin lapsia: meidän on biologian puolesta mahdollista tehdä näin.

Lisäksi suomalaiset naiset tuntuvat olevan kyllä halukkaita mainitunlaisiin suhteisiin, joten miksi me emme käyttäisi tällaista tilaisuutta?

Vielä huomauttaisin, että tämän toiminnan samaistaminen vela-naisten hyväksikäytöksi on ajattelua suoraan 1800-luvulta. Seksisuhde voi olla valinta naisenkin osalta, kuunnelkaa vaikka nykyfeministejä.

[/quote]

Minulle, vela-naiselle, on outo ajatus, että harrastaisin seksiä miehen kanssa, jolla on aivan erilainen suhtautuminen asioihin. Isukkimiehet ja sellaiseksi haluavat ovat epäseksikkäitä ja kiinnostus lopahtaa heti jos saan tietää asian oikean laidan.

Näköjään miestä ei niin haittaa vaikka kumppani olisi epäkiinnostava. Minua se haittaa enkä halua seksiä epäseksikkään miehen kanssa. Miehen ajatusmaailmalla on mulle suuri merkitys ja joku ydinperhettä ja lapsia ihaileva Taavi Tavismies ei vastaa  mielikuvaani miehestä, jonka kanssa voisin kivuta hekuman huipulle. Ei pahalla...

Vierailija
15/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:48"]

Löytyisipä....vela M47

[/quote]

Täältä löytyy N40

Vierailija
16/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ap

[/quote]

Näin vela-miehen näkökulmasta taas lapsia haluavat naiset eivät kelpaa oikein edes seksisuhteisiin, koska vauvakuumeilevilla, itsekeskeisillä wannabe-äityleillä on taipumusta unohdella pillereitä yms vaikka hyvin tietävätkin, että mies ei isäksi halua. 

Vierailija
17/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on oikeita naisia koska ne ei elä elämäänsä minkään lasten kautta.

Naisesta katoaa jonkin näkönen viehätys kun siitä tulee äiti.

Vierailija
18/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ve-la nainen on epäitsekäs sekä yhteiskunnallisesti valveutunut nainen kun ei halua rasittaa maapallon kuormaa jälkikasvulla, ja hirvittää tämän päivän lapset muutenkin että mitä ongelmia tulevat kohtaamaan omassa tulevaisuudessaan. Joutuvatko aikuisina ympäristöpakolaisiksi, ja koska ruuan tuotanto maapallolla on hidastunut niin kuolevatko aikuisina nälkään. Minua hirvittää nämä lisääntymisintoiset, koska ajattelevat vain itseään eivätkä jälkikasvujaan.

Vierailija
19/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden kaa voi jutella muustakin kuin lapsista :)

Vierailija
20/104 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:18"]

Miksi teit tämän ketjun?

[/quote]

Käänteisesti kysymys paljastaa miesten näkemyksiä äidiksi haluavista naisista. Ja ylipäätään naisista, kuinka heihin suhtaudutaan.

Tässä vaiheessa on kuultu, että äidiksi haluavat eivät ole niuhoja eivätkä takakireitä ja että heidän kanssaan halutasn enemmän kuin pelkkä seksisuhde

Ap

[/quote]

Haha! :D Eli oman egon pönkittämistä :) Mut ei se väärin ole, mikä vain toimii kenelläkin! :)

[/quote]

Näin saa miesten ajatukset hyvin esiin. 

Ap

[/quote]

Miksi haluat saada miesten ajatukset esiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi