***MAALISMASUJEN TORSTAITURINAT***
Kommentit (25)
Meillä oli ihan unelmatilanne tytön tutin jättämisen kanssa. Kun tyttö täytti vuoden, tutti vaan otettiin pois ja heitettiin roskiin. Eikä tyttö onneksi niitä sitten kauaa kaivannut. Pulloa sai vielä jonkun aikaan. Nyt olen kyllä todennut mummon (miehen äiti) hankalaksi. Meidän tyttö täyttää ensi kuussa 3v ja koin järkytyksen kerran anopin luona kun tyttö joi tuttipullosta! Kotona meillä ei niitä ole yli vuoteen ollut, mutta silti mummo pitää niissä silti kiinni. Pitää kai ohimennen viskasta ne roskiin kun anoppi ei näe ;)
Tappert: Hyi häpeä, miten kehtasit? Ymmärrätkö mihin vaaraan asetat itsesi ja lapsesi !!!! ;) Minä sentään ajattelen lastani ja söin toissapäivänä ja eilen pötköt maksamakkaraa, AIVAN eri asia kun joku 400g maksaLAATIKKOA!
Olet sinäkin..sano minun sanoneen(..painelee lämmittämään maksalaatikkoa kera puolukkahillon, kun niin mieli tekee:))
Tänään kävin hoitamassa labrakokeet ja lekurissa migreenin takia, mitään muuta ei lekuri suostunut kirjottamaan kun 100tabl. paracetamol-ratiopharmia!! Ja pitää ottaa 2tabl. kerrallaan, vaikkei se mtn auta, muttei uskonut.
Nuo kaksi aikasempaa mukulaa riehuu ja kiljuu ja huutaa eteisessä, mun komentoja EI kuunnella, menee ihan ohi korvien. Kohta hermostun.
Aamulla ja päivällä huonoa oloa, en voinut syödä edes mun lempparia, juustohampurilaista, kun ällötti se pihvi ja se juusto siinä, yök!
Sen sijaan kaupassa kun käytiin alkoi tehdä mieli riisimuroja, kylmää maitoa ja mansikkahilloa...Hillo vaan unohtui kauppaan :(
Nyt skarppaan koirien kanssa lenkille ja sit alkaa elämä lapselle-konsertti.
Muuttoon vielä 2viikkoa ja 2päivää, ihanasti aika menee!
Dharma 12+0
Niin sitä pitimäni sanoa tuosta maksalaatikosta. Kyllä te olette sitten vastuuttomia kun syötte maksalaatikkoa ja vielä makkaraakin vaikkei sitä saisi! Hävetkää! Ei sentäs, ei se nyt ole vaarallista, miettikää nyt kuinka paljon maksaa jossakin maksalaatikossakin on :D Eri asia sitten jos vetäisi 2 maksapihviä joka toinen pvä, sitten olisi jo haitallista. Itsekin ostin tarjouksesta maksamakkaraviipaleita ja tein just itelle voileivät salkkareiden ajaksi.
Jahas, ne salkkarit alkoikin jo!
Heidi
Eli iltaa vaan kaikille ja erityis kiitos tosiaankin Tappert' lle!!!!
Mä olen himoinnut maksapasteijaa jo kauan... ja neuvolatäti sanoi ettei sitä saa syödä, joten olen vaan kuolannut tiskin väärällä puolella.
Tänään sit ajattelin et hei hemmetti sentään, mähän ostan sitä palasen ja vedän napaan.
Nyt sit luin et Tappert on vetänyt sitä maksaa oikein laatikon edestä, ja olen todella helpoittunut! Muutkin uskaltavat syödä maksaa... Jee!!!
Olin kyl aatellut sit viimestään jouluna kaikkien sääntöjen uhalla syödä sitä maksalaatikkoa, mutta nyt voin lievittää maksan himoani näin pikku riikkisellä maksapasteijalla. Ja nautin sit jouluna hyvällä mielin sitä laatikkoa..
Tää on kamalaa tää haluaminen,...;)
Haluisin mä aura-juustookin, mut olen luvannut itselleni et siihen vedän rajan, nauttikoon tää salarakas muita herkkuja.
Esikoinen sai paljon jäätelöä ja suklaata odotus aikanani, eikä mennyt niistä pilalle mitenkään. Nyt ei kyl jäätelö ja suklaa maistu ollenkaan, ihme juttu.
Oman napani alla kaikki on varmaan hyvin vaik eilen mokoma oli kateissa. Ei ole enää pahoinvointia ja se yliväsymys on poistumassa.
Viikonloppuna maalle ja sit maanantaina täytyy valitettavasti mennä töihin.Mälsää.
Joten hyvää viikonloppua kaikille!!! Nauttikaa tästä ihanasta syksystä!
Tappert: mullakin jomottelee mahaan aina iltaisin, alkaa yleensä 16 jälkeen :) Ja meidänkin hauvelin maha on sekaisin. Oma maha pysyy kunnossa aamupuurolla.
Galluppiin: meillä ikäeroa lapsosilla tulee 1v 9kk. Sisaristuinta mietitään. Just eilen saatiin pojalle oikea sänky, mutta ei olla sitä vielä kasattu. Siitä kun puuttuu patja ja laidat pitää ostaa erikseen. Ja sen sopiminen tähän kämppään tarvitsee hiukka järjestelyä. Ihan unelma tilanne olisi, jos saisi pojan nukkumaan oikeassa sängyssään, omassa huoneessaan ja luopumaan vielä tutistaankin ennen maaliskuuta. Nyt tuttia käytetään nukkumaan mennessä, ja pinniksessä nukkuu meidän makuuhuoneessa.
rimma