Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halvimmat shampoo ja hoitoaine?

Vierailija
10.12.2021 |

Nyt on rahat niin tiukilla ja pakko hankkia nuo kuitenkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl. Käytän aina Lidlin shampoota ja hoitoainetta. Laatu hyvä.

Vierailija
2/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa katsoa itse netistä. Mene vaikka Prisman tai Tokmannin nettisivuille, kirjoita hakukenttään "shampoo" ja katso tulokset halvimmasta alkaen. Varmaan joku Xstra tai rainbow on halvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä hoitoainekin riittää, sillä voi myös pestä hiukset ja kuiva hiuslaatu ainakin tykkää hyvää tästä metodista. 

Vierailija
4/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä hoitoainekin riittää, sillä voi myös pestä hiukset ja kuiva hiuslaatu ainakin tykkää hyvää tästä metodista. 

Päänahka ei tykkää.

Mutta monella suihkusaippualla tai oliivisaippuapalalla voi pestä nahkan ja hiukset, sitten hoitoaine erikseen.

Vierailija
5/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa katsoa itse netistä. Mene vaikka Prisman tai Tokmannin nettisivuille, kirjoita hakukenttään "shampoo" ja katso tulokset halvimmasta alkaen. Varmaan joku Xstra tai rainbow on halvin.

Kas vain, oletpa varsin nokkela ja idearikas. Kokemuksia olisi kiva kuulla myös, ellet hoksinut ihan itse. Sainkin vinkin Lidlin tuotteista.

Vierailija
6/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäistavarakaupan LV-hajuttomia tuotteita, en köyhyyttäni, vaan koska ne ovat hyviä mielestäni. Rainbowllakin taitaa olla  jotain kosmetiikkatuotteita.

Vierailija
7/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän päivittäistavarakaupan LV-hajuttomia tuotteita, en köyhyyttäni, vaan koska ne ovat hyviä mielestäni. Rainbowllakin taitaa olla  jotain kosmetiikkatuotteita.

LV on hyvä, mutta maksaa paljon enemmän kuin Lidl, joka on yhtä hyvä. 1

Vierailija
8/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia sitten luopunut shampoista ja hoitoaineista. Nehän ovat ihan turhia. Hyvällä suihkushampoolla voi pestä päästä varpaisiin.

Mulla on hyväkuntoinen, puoleen selkään ulottuva tukka.

Vierailija
9/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin oma merkki Pisara. Sen shampoot ja hoitoaineet tosi hyviä. Halvin on kuitenkin x-tra; shampoo ainakin pesee ihan natisevaksi. Hoitoaine saisi olla himpun hoitavampi, sopii hyväkuntoiselle tukalle parhaiten.

Vierailija
10/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole Lidliä, prismaa tai Tokmannia lähimaillakaan.

Vierailija
11/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päänahka ei tykkää.

Mutta monella suihkusaippualla tai oliivisaippuapalalla voi pestä nahkan ja hiukset, sitten hoitoaine erikseen.

Se että juuri sinun päänahkasi ei tykkää ei tarkoita, etteikö metodi sovi muille. Kuten esimerkiksi minulle se sopii oikein hyvin. 

Vierailija
12/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä ilmeisesti on.

Vierailija
13/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimainen Erittäin hieno suomalainen. On valinnan varaakin, maksaa 1.65 e/purkki ja tosiaan, kotimainen.

Halvimmista halvin on kai joku Raindow mutta mulla ei ainakaan iho kestä.

Vierailija
14/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusta -kaupan oma merkki NOFo. Maksaa 99cnt pullo. Myös tuon saman merkin tamponit, pikkuhousunsuojat, vartalovoiteet jne on tosi edullisia.

Ainoa vaan että rustat taitaa sijaita aika kaukana (ainakin niissä kaupungeissä missä oken käynyt Rustassa) joten se säästö menee sitten bensan hinnassa.

Vierailija
15/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko ettei saa suositella tuotetta näistä kaupoista? En ymmärrä

Vierailija
16/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ja ainoastaan kampaamosta ostetut kelpaa.

Vierailija
17/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain ja ainoastaan kampaamosta ostetut kelpaa.

😂😂

Vierailija
18/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi varaa ostaa vain joko shampoo tai hoitoaine niin todellakin shampoo. Hoitoainetta ilmankin pärjää, ainakin itse (kuivahiuksisena) pärjään vaikka sitä aina kaapista löytyykin. Laimennettua viinietikkaa voi käyttää halpana luonnonmukaisena hoitoaineena, silottaa hiukset ja on myös päänahalle hyväksi. Käytän tätä kikkaa itse toisinaan vaikka olisi rahaa kallimpaankin hoitonaamioon, mutta usein ne jättävät latvat tahmeiksi vaikka huuhtoisi huolellisesti pois. Ilman shampoota menisi ainakin itseläni nopeasti rasvainen päänahka ihan hirveään kuntoon, kun hoitoaine ei puhdista vaan helposti kertyy päänahkaan. Yhdesti olen testimielessä pessyt vain hoitoaineella ja jäi ihan kamala klimppitukka.

Mutta vastauksena kysymykseesi, ainakin Lidlin shampoot ovat hyviä, mutta eivät kaikkein edullisimpia. Hintaisekseen siis kuitenkin kelpo tavaraa, tykkään myös Lidlin hiusöljystä. X-tra -shampoo maksaa Prisman sivuilla 0.79 e joten se lienee aivan edullisin. Tokmannissa Pisara-merkin tervashampoo näyttää olevan 1.29e/500ml joten on litrahinnaltaan halvin.

Vierailija
19/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilosta saa 1 litran shampoota alle 2 eurolla.

https://www.puuilo.fi/catalogsearch/result/?q=avec+shampoo

Vierailija
20/28 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl. Käytän aina Lidlin shampoota ja hoitoainetta. Laatu hyvä.

Ostin Cien long&strong hoitoainetta ja oli hyvää, positiivinen yllätys. Maksoi n. 1,2 €. Vaaleanpunainen pullo, jossa punainen korkinläppä.