kerro sairautesi/vaivasi
Kommentit (63)
Endometrioosi, aurallinen ja auraton migreeni (kroonistunut), epilepsia, selässä kasvuhäiriö (en kerro tarkkaa sairauden nimeä) sekä skolioosi, erittäin paha atopia (takana useita saikkuja, valohoitoja jne) ja ilmeisesti myös IBS. Fibromyalgiaa olen itse epäillyt, mutta en ole käynyt lääkärissä kun oireet hallittavia.Mielenterveyden puolelta mulla on sitten ollut anoreksia ja bulimia, niistä olen parantunut. Edelleen on masennus ja ahdistuneisuushäiriö. Ikää reilusti alle 30. Kiva elämä.
Krooninen lihassairaus, menossa mukana lapsesta asti. Hidastaa liikkumista, mutta ei elämää. Useimmiten portaat ja ihmismassat aiheuttavat päänvaivaa. Kaiken parantavaa lääkitystä ei ole. Keho reagoi niin lämpötilan vaihdoksiin kuin tunnetiloihin.
Diagnosoitu Sos.tilanteiden pelko & keskivaikea/vaikea masennus, sekä varmasti diagnosoimaton ahdistuneisuushäiriö... Ainiin ja liikahikoilu. :(
Palmoplantaarinen pustuloosi viheliäisessä vaiheessa, korkea verenpaine ja refluksitauti
Sähköyliherkkyys. Kynttilän valossa postailen.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 01:58"]Sähköyliherkkyys. Kynttilän valossa postailen.
[/quote]
Lol
paljon allergioita, erittäin vaikea atopia, vatsahaava pariin otteeseen, suolen yliherkkyys, si-nivelen toiminta ongelma, korvassa kuulon alentuma ja osteokleroosi ja proteesi laitettu mut nyt se särisee jatkuvasti eli mahd uus leikkaus, sekä masennuksesta paranemassa. Loppusuoralla ollaan, kyllä
mä tän peittoan vielä!! :-)
N19
Epilepsia. Lääkkeet on ja oireettomana pysynyt jo kolmisen vuotta.
Paniikki- ja yleinen ahdistuneisuushäiriö. Kilpirauhasen vajaatoiminta.
Ilman estrogeenilääkitystä saisin osteoporoosin.
Touretten syndrooma, frotterismi, sähköyliherkkyys, tukholmasyndrooma mikä on tosi ahdistavaa kun kohteena on Isis-terroristi.
Epävakaa persoonallisuus, toistuva keskivaikea masennus/dystymia. :(
10, kerro sun tukholman syndroomasta??
Ärtynyt paksusuoli, migreeni, paniikikohtaus
Verenpainetauti