Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärillä kaikki sanoivat, että saan iltatähden

Vierailija
10.12.2021 |

Kun sain lapseni 35 vuotiaana.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko saanut aijemmat

Lapset 20 vuotiaana?

Vierailija
2/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä iltatähti on vielä himassa kun olet 53v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai iltatähti liity synnyttäjän ikään, vaan pitkään väliin siitä, milloin on saanut ensimmäiset lapsensa.

Vierailija
4/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulle sanoivat, kun sain lapsen 42-vuotiaana, että sitten vaan seuraavaa tekemään. Kun ihmettelin, että enkö ole vähän vanha, he sanoivat, että et suinkaan, nykyään ihmiset ovat paljon hyväkuntoisempia kuin ennen ja voivat saada vanhempanakin lapsia, että ihmisten fyysinen kunto on parantunut huomattavasti ja ensisynnyttäjät ovat yhä vanhempia, sekä muutenkin synnyttäjien keski-ikä vanhentunut.

Ennätys, minkä olen kuullut itse, oli 58-vuotias nainen tuli raskaaksi ja synnytti. Tuli tosin avioero, kun mies oli jo omasta mielestään lapset tehnyt ja ei jaksanut enää kirkuvaa vauvaa. Lapsi oli kuitenkin terve.

Vierailija
5/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minulle sanoivat, kun sain lapsen 42-vuotiaana, että sitten vaan seuraavaa tekemään. Kun ihmettelin, että enkö ole vähän vanha, he sanoivat, että et suinkaan, nykyään ihmiset ovat paljon hyväkuntoisempia kuin ennen ja voivat saada vanhempanakin lapsia, että ihmisten fyysinen kunto on parantunut huomattavasti ja ensisynnyttäjät ovat yhä vanhempia, sekä muutenkin synnyttäjien keski-ikä vanhentunut.

Ennätys, minkä olen kuullut itse, oli 58-vuotias nainen tuli raskaaksi ja synnytti. Tuli tosin avioero, kun mies oli jo omasta mielestään lapset tehnyt ja ei jaksanut enää kirkuvaa vauvaa. Lapsi oli kuitenkin terve.

75-vuotias alaikäisen äiti. Hah, hah.

Vierailija
6/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähti on minustakin noin 10 v sisaruksiaan nuorempi. Ei minkään tietyn ikäisen mutsin lapsi.

Joku täällä nauraa että kuopus asuu kotona kun äiti on 53. Eikö ole ihan normaalia et viiskymppisellä on kotona asuva lapsi? Mullakin melko todennäköisesti tulee olemaan.

Siinä ilmiössä ei oo mitään vikaa että äidit ovat nykyään aikuisia. Keskimäärin näyttää elämä menneen paremmin näissä perheissä joissa äiti on ollut n 30-40 kun lapsia tulee, kuin näissä missä lapset tehty parikymppisenä. Tietenkin on myös toisinpäin, muttei justiin omassa tuttavapiirissä.

Vierailija
7/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

75-vuotias alaikäisen äiti. Hah, hah.

Siihen vielä jos sattuu varhaisiän dementia tai muu sairaus niin on lapsella kiva elämä edessä omaishoitajana.

Samalla kertaa voi vaihtaa lapsen ja oman vaipan.

Vierailija
8/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutähti olisi huomattavasti mielenkiintoisempaa.

Vierailija
9/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä iltatähti on vielä himassa kun olet 53v.

Miksi ihmeessä hankkia lapsia, jos ne haluaa pois kotoa mahdollisimman nopeasti?

Vierailija
10/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei puhunut sanaakaan iltatähdistä vaikka olen yli 40v iässä saanut kaksi lasta. Tuo on nyt jo nykyaikaa. Moni akateeminen saa vasta ekan lapsensa yli nelikymppisenä.

Se ei kuulu muille tipan vertaa missä iässä lapset kukakin tekee. Tämä kommenttina siis lähinnö siihen että se Laura Malmivaara -ketju on aivan pöyristyttävää luettavaa.

Vierailija
11/11 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutettu ja älykkäämpi väki saa lapset myöhemmällä iällä. Nämä, joiden suurin saavutus on poikia jälkeläisiä, yleensä aloittavat jo parikymppisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän