Ystävän mies.
Lääppii mua aina kun ystävä ei näe. Kiihottaa kyllä. Mutta kun ystävä ei tiedä. Eli annanko vai en? Yh28
Kommentit (23)
Jos olet varautunut, että ystävyys ei ole niin hyvää = loppuu
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:30"]
YSTÄVÄ ei edes harkitsisi seksiä ystävän miehen kanssa.
[/quote]
Ei niin vaan todella hyvä YSTÄVÄ kun huomaa että miehellä on puutetta niin auttaa vain ystäväänsä.
Selkään puukottava narttu. Mullakin on ollut tuollaisia, nykyään entisiä, ystäviä. Onneksi mies kertoi kaikki tapaukset, ja ihmetteli miten voin olla tuollaisten persettään tyrkyttävien kans ystävää. Kyllä sai aina hämmästellä, kuinka fiksukin ihminen on heti ystävänsä miehen munissa kiinni, kun silmä välttää.
Yksi oli oikein tosileidi, kun kysyi suoraan mieheltäni, että ootte olleet kauan yhdessä, eikö olisi aika jo vaihtaa? Mä kysyin sitten seuraavan kerran nähdessä, että itteäskö meinasit ehdottaa? Siihen loppui se kaveruus. Onneksi nyt on rima tosi korkeella, ei näitä epätoivotyrkkyjä jaksa. Ja en ole epävarma todellakaan.
Annat toki, jos olet epätoivoinen.
Jos taas et, niin kerrot ystävällesi..
Oikeasti, kerro ystävällesi.
En ole epätoivoinen. Mutta pidän kyllä miehestä. Vaikka pettäjähän se on.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:29"]
En ole epätoivoinen. Mutta pidän kyllä miehestä. Vaikka pettäjähän se on.
[/quote]
Entäs ystävästä? Pidätkö hänestä?
Kyllä. Mutta kysymyshän on minusta ja miehestä. Ei ystävästä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:38"]Kyllä. Mutta kysymyshän on minusta ja miehestä. Ei ystävästä.
[/quote]
Tässä nähdään taas miksi yh äidit ovat itsekkäitä kusipäitä jotka haluavat vain munaa hinnalla millä hyvänsä. Itsehän mm. olen pilannut 4:ltä ämmältä elämän koska ovat jaelleet itseään avoimesti (meidän ollessamme parisuhteessa).
Joten ap, kerro mm. lapsillesi että on täysin normaalia harrastaa seksiä kaverin puolison kanssa, välittämättä kaverin tunteista paskan vertaa.
Ap, hirtä ittes, antelias huora.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:02"]Lehmä!
[/quote]maidon tulo loppu ajat sitten.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:38"]
Kyllä. Mutta kysymyshän on minusta ja miehestä. Ei ystävästä.
[/quote]
Kyllähän tässä kyse on mitä suurimmassa määrin ystävästä koska mies on hänen.
Kelpaisi kyllä kaverin mies. Haave silti.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:54"]Lääppii mua aina kun ystävä ei näe. Kiihottaa kyllä. Mutta kun ystävä ei tiedä. Eli annanko vai en? Yh28
[/quote]
Voi kuule. Tuota tapahtuu. Itse työnnän nämä lääppijät heti pois ja unohdan asian. Suhtaudun näihin miehiin, kuin välillisesti aivovaurion saaneisiin. Suosittelen samaa sinulle, muutoin toimit itsekin vähän vajaalla....
Tottakai annat jos mieli tekee. Tyhmä kysymys.