Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka meinanneet jäätyä tällä viikolla?

Vierailija
09.12.2021 |

Todella kylmää pakkaskeliä, varmaan se kosteus teki sen hyytävyyden.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ? Pakkasta on ollut vasta -20. Se ei ole vielö mitään.

Odottakaas kun on -32. Se vasta on pakkanen.

Vierailija
22/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 25-36 pakkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun vanhana ulkoilen kaikkina vuoden aikoina ,satoi tai paistoi oli helle tai pakkanen. En palele.Pukeudun sään mukaiset vaateet. Tosin olen eläkellää,ei väliä vaikka näytän sitten miltä?Kun vain on lämmin hyvä olla ulkona. Sama koskee jalkineita. Ei muodinmukaiset,mutta sääle kuin säälle sopivat. Huluksi tulisin koti 24H esim. Vain 2-3 päivää jos olisin säiden takia. Yksin asuvana ja yksinäisenä. Minun puhelin ei soi.Kun ei älypuhelinta enkä ole F.B. ymm.some forumit. Ulkoistettu jo siksi. Parhaat ystävät kuoli,kuin suhteeni. Joten olen jo spitalia. Kun kuoleita elämässäni alle 2 vuoden sisällä 16 kpl.Kuolema on nyky ihmiselle asia ,josta ei puhta ja parempi olla ottamatta kontakti henkilöön jolla menetyksiä paljon.Annetan olla yksin ja rauhassa. Mutta kyllä ulkoilussa säällä kuin säällä on valtava voima vara.Tulee hyvä mieli ja laadukat yö unet. Moni menee kipujen taakse. On tuossa kävelykeppi eteinen,jos kivut niin kovat asel ei ottaisi.Kyllä jokaiselle tekee hyvää astua ovesta ulos säistä huolimatta, vaikka kiertää edes asuin talo ympäri. Mutta minun mielipide ,muilla omansa. Semppiä kaikille ja anteeksi lukihäiröni takia txt virheeni..

Vierailija
24/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisten valitus ja kitinä on loputonta!

Ei täällä Pohjois-Pohjanmaalle ole ollut yhtään sen kylmempää kuin normaalistikaan.

Vierailija
25/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä on se, joka ei ulos osaa laittaa tarpeeksi vaatetta päälle. Mutta mistä johtuu se, ettei kerrostalossa sisällä tarkene, vaikka on päällä paksut paita ja housut, villasukat ja kahdet tavalliset sukat?

Vierailija
26/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia ulkona ja asteita -20. Päällä merinovillasukat ja villasukat, pitkähihainen, villapaita, merinovillakauluri, nahkarukkaset villavuorella, pipo, huppu päähän, toppatakki ja -housut, nahkaiset talvikengät. Hyvin pärjää, kunhan on vaan tarpeeksi vaatetta, suojaa ihon viimalta ja pitää jalat lämpimänä. Merinovillaa ihoa vasten.

Lapsen jalat paleltui kengissä, missä villapohjalliset, merinovillasukat ja villasukat, vissiin liian ahdasta tuolle kombolle. Ens pakkasille ostan Kuomat.

Vierailija
27/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, omassa kodissa. Nytkin on päällä neljä paitaa ja kahdet housut. Sormet ihan kohmessa. Ei täällä pärjää, ellei ole peiton alla. En tajua, miksi tämä asunto on näin kylmä, vaikka patterit toimii.  

Siellä varmaan vetää, eristykset olisi ehkä uusittava. Jos siellä on isot ikkunat, ne hohkaa varmasti kylmää. Omassa kodissa olen laittanut pakkasilla säleverhot kiinni ja paksut talviverhot ikkunoitten eteen. Ulko-ovien eteen olen rullannut mattokääröt vähentämään vetoisuutta.

Vierailija
28/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisten valitus ja kitinä on loputonta!

Ei täällä Pohjois-Pohjanmaalle ole ollut yhtään sen kylmempää kuin normaalistikaan.

Ajattelin ihan samaa.

T. 40v Pohjois-Pohjanmaalla asunut

Vierailija
29/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut löydettiin moottoritien varrelta. Makasin jäätyneenä ja kuurassa. Viime tipassa pelastettiin löytöeläintaloon. Tv.kissanpentu

Vierailija
30/30 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasten päälle kun tuulee, niin se nostattaa sitä pakkasen tunnetta entisestään.

Onhan tuolla ulkona kylmä, mutta ei se minua ole lamaannuttanut. Ei noita pakkas-asteita kannata vähätellä, sillä pakkasillakin voi saada itsensä kipeäksi. Yskiminenkin on merkki siitä, että keuhkot ovat kovilla ja pakkas-ilmat voivat aiheuttaa yskimistä. -20° on myös ihmistä koettelevaa lukemaa. Onhan sitä varmasti ihmisissäkin eroja kuka kestää pakkasia paremmin ja kuka ei. Sä voit olla vaikka kuinka hyvä erähenkilö, mutta toisia vähättelemällä sä et ole yhtään sen parempi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi