Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri valittaa musiikista

Vierailija
09.12.2021 |

Istuin rauhassa ja päivystin yksin kokopäivän toimistossa. Musiikki oli hiljasella päällä. Työkaveri lampsi huoneeseen ja käski sammuttaa musiikin. Ei olla edes oikeastaan työkavereita, hän on eri firmalla mutta meidän tiloissa. Onko hänellä ”ns vierastyöläisenä” oikeus määrätä minun musiikista? Jokatapauksessa sammutin musiikit ja otin kaikki kamppeet kainaloon ja painelin toiseen tyhjään toimistoon istumaan jossa sainki olla rauhassa. jatkanko musiikin kuuntelua vai alanko käyttää kuulokkeita silloin kun hän marssii huoneeseen?

Minä olen kyseisessä toimistossa koko päivän, hän on aina keikoilla ja aika harvoin tulee meidän toimistoon. Silti lampsii sinne kuin maailman omistaja ja rumasti käskee minun sammuttaa musiikit? Ollaan vieläpä eri sukupuoltaki. Minä se heikompi sukupuoli.

Tämä sama tyyppi nälvii minua jatkuvasti muistakin asioista. Yleensä jaksan ärähtää takaisin ja pitää puoliani, mutta aina ei ole voimia jos itselläni väsynyt päivä tms.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolelta äärimmäisen helppo sanoa, että sinähän tuossa pikemminkin boss olet. Mutta joo: meitä on niin monenlaisia kulkijoita täällä...

Vierailija
2/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen naisen määräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia ihmisiä se musiikki vaan häiritsee enemmän kuin sinua. Laitat tietysti musiikin pois ja annat toisten keskittyä töihinsä. 

Vierailija
4/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet kuulokkeilla tai et ollenkaan, jokaisella on oikeus työrauhaan. Mä repisin pelihousuni, jos joku häiriköis mun työntekoa jollain karmealla musiikilla tai radiomölinällä.

Vierailija
5/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Kuulokkeet sitten päähän seuraavaksi.

Ap

Vierailija
6/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelet kuulokkeilla tai et ollenkaan, jokaisella on oikeus työrauhaan. Mä repisin pelihousuni, jos joku häiriköis mun työntekoa jollain karmealla musiikilla tai radiomölinällä.

En tykkää siitäkään, että työpaikan pukuhuoneessa pauhaa joku suomipop ja juha tapio. Useimmiten sammutan koko radion, mutta aina sen joku laittaa uudestaan päälle. Onko pakko koko ajan olla jotain taustahälyä?

Vierailija
7/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko pakko koko ajan olla jotain taustahälyä?"

Toisten mielestä on ja toisten mielestä ei ole...

Vierailija
8/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku häiriötila on, jos ei kykene olemaan hiljaisuudessa.

Vierailija
9/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkopuolelta äärimmäisen helppo sanoa, että sinähän tuossa pikemminkin boss olet. Mutta joo: meitä on niin monenlaisia kulkijoita täällä...

No ei todellakaan ole. Ja jokaiselle on annettava oikeus työrauhaan joten kuulokkeet korville.

Vierailija
10/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
11/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avokonttorissa ja samassa loosissa kanssani kollega huudatti NRJ Energy- kanavaa, koska "sieltä tulee vaihtelevaa musiikkia, josta kaikki tykkäävät".

Tyypi ei uskonut millään, etten voi sietää sitä mökää.

Olisin varmaan ennenpitkää iskenyt sen radion lattiaan, mutta lähdin muihin töihin.

Vierailija
12/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Olin avokonttorissa ja samassa loosissa kanssani kollega huudatti NRJ Energy- kanavaa, koska "sieltä tulee vaihtelevaa musiikkia, josta kaikki tykkäävät".

Tyypi ei uskonut millään, etten voi sietää sitä mökää.

Olisin varmaan ennenpitkää iskenyt sen radion lattiaan, mutta lähdin muihin töihin.

Milloin En-aar-zein väärin lausuminen vihdoin lopetetaan?

Vierailija
13/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei tullu edellinen viesti läpi, niin kokeilen uudelleen:

eli kerroin hänelle (kun sammutin musiikin), että kuuntelen sen takia nyt kun työkaveri X on lomalla tän viikon. En siis juurikaan kuuntele musiikkia, vain yksin ollessa.

Minua lähinnä loukkasi se että hän niin rumasti käski sammuttaa, topakasti sanoi ”sammutappa se pimputus”. Rauhallista pianomusiikkia siis hiljaisella voluumilla.ä kuuntelin. Olis voinu nätimminki ilmaista tuon että musa pois.

Joskus kun mennään porukassa lounaalle esim hänen autollaan, niin laittaa aivan täysille radiosta musaa. Reilu meininki.

Ap

Vierailija
14/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti jokainen kuuntelee omaa musiikkiaan, eli luurit päähän. Mutta olisihan tuon nyt voinut fiksumminkin sanoa.

Vierailija
15/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä ei tullu edellinen viesti läpi, niin kokeilen uudelleen:

eli kerroin hänelle (kun sammutin musiikin), että kuuntelen sen takia nyt kun työkaveri X on lomalla tän viikon. En siis juurikaan kuuntele musiikkia, vain yksin ollessa.

Minua lähinnä loukkasi se että hän niin rumasti käski sammuttaa, topakasti sanoi ”sammutappa se pimputus”. Rauhallista pianomusiikkia siis hiljaisella voluumilla.ä kuuntelin. Olis voinu nätimminki ilmaista tuon että musa pois.

Joskus kun mennään porukassa lounaalle esim hänen autollaan, niin laittaa aivan täysille radiosta musaa. Reilu meininki.

Ap

Seuraavaksi sitten sinä huomauttaa hänelle. Laittaa varmaan sut kävelemään...

Vierailija
16/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä mielessä eri asia, että autossa lounaalle mennessä ei ole tarkoitus keskittyä työasioihin, joten musiikki ei niin haittaa.

Vierailija
17/17 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä mielessä eri asia, että autossa lounaalle mennessä ei ole tarkoitus keskittyä työasioihin, joten musiikki ei niin haittaa.

Joo ei haittaakkaa, mutta volat kaakkoon haittaa.. joutuu huutamalla puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi