Miksi toiset ovat täysin kurpahtaneita jo nelikymppisinä ja toiset viehkeitä viisikymppisiä?
Kommentit (31)
Mitä helvetin väliä sillä on? Olet viehkeä vai täysin kurpahtanut, eipä se sinun elämääsi kaada tai nosta mihinkään suuntaan loppujen lopulta. Ainut asia, millä on jotain väliä loppujen lopulta, on sinun sielusi tila ja toivottavasti se ei enää neljä-viiskymppisenä ole kiinnittyneenä ulkonäköön noin pahasti. Sillä ulkonäkösi kyllä rupsahtaa lopulta, aivan riippumatta mitä olet mieltä muitten ulkonäöstä.
Ne viehkeät on miehiä ja ne kurpahtaneet 40v on naisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt koko ikäni terveellisesti ja se näkyy. Olen yli 50-vuotias ja kun kerron tämän ihmisten suut loksahtavat auki ja päivittelevät, näytät paljon nuoremmalta. Elintavat, elintavat, elintavat ja geenit. Ei liian laiha, ei liian lihava. Liikunta, paljon kasviksia, marjoja, hedelmiä. Yleinen itsensä hoitaminen. Ei siihen ole oikotietä, se pitää todellakin aloittaa jo 20-vuotiaana. Olen esimerkiksi käyttänyt silmänympärysvoidetta 20-vuotiaasta asti. En juo limsoja ollenkaan, ei maistu, alkoholia vähän, tupakkaa ei ollenkaan. Leivonnaisia kyllä, mutta kohtuudella. Näkyvää sokeria en käytä ollenkaan, kotoani ei löydy sokeritoppaa. Käytän hunajaa, jos tarvitsen makeutusta.
Niin minäkin. Kunnes 53 v. tajusin olevani yhtäkkiä rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt koko ikäni terveellisesti ja se näkyy. Olen yli 50-vuotias ja kun kerron tämän ihmisten suut loksahtavat auki ja päivittelevät, näytät paljon nuoremmalta. Elintavat, elintavat, elintavat ja geenit. Ei liian laiha, ei liian lihava. Liikunta, paljon kasviksia, marjoja, hedelmiä. Yleinen itsensä hoitaminen. Ei siihen ole oikotietä, se pitää todellakin aloittaa jo 20-vuotiaana. Olen esimerkiksi käyttänyt silmänympärysvoidetta 20-vuotiaasta asti. En juo limsoja ollenkaan, ei maistu, alkoholia vähän, tupakkaa ei ollenkaan. Leivonnaisia kyllä, mutta kohtuudella. Näkyvää sokeria en käytä ollenkaan, kotoani ei löydy sokeritoppaa. Käytän hunajaa, jos tarvitsen makeutusta.
Tuskin löytyy enää kenenkään kodista sokeritoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi amerikasta löytyy kauniita 40v naisia mutta suomessa edes harva 30v on enää hyvässä kunnossa?
Siellä on tosi tavallista parannella ulkonäköään kirurgisesti.
Kannattaisi suominaisten ottaa tosta esimerkkiä ja ottaa kaikki apu mitä on tarjolla. Siis IHAN kaikki.
Noh, oli kuinka freesin näköinen ja oloinen viiskymppisenä niin hauta meitä kaikkia silti kutsuu, se ei peilikuvaa kysy.
Ei ainakaan elämäntavat. Geenit varmaan. Mä oon ollut alkoholistii jostain 30 v asti, nyt 47 ja usein kommentoidaan miten nuorelta näytän :D Äitii oli samanlainen, ryppyjäkin alkoi tulla vasta 60 v paikkeilla. Hän eli tosin normaali-terveellisesti eikä juonut.
Vierailija kirjoitti:
Ne viehkeät on miehiä ja ne kurpahtaneet 40v on naisia.
Juu, tämähän on ihan silmiinpistävää suomalaisessa katukuvassa. Miten onkin joka paikka täynnä viehkeitä miehiä!
Miten olisi yhden läheisen kuolema, toisen vakava syöpä, kolmivuorotyö, oman vakavan sairauden tutkimukset kesken, perheen pyörittäminen ja kirsikkana kakun päällä maisterivaiheen opinnot. Tässä kuviossa ei paljon omaa hehkeyttä mietitä.
.
Omalla kohdallani luulisin, että geenit, riittävä nukkuminen ja se, etten ole ikinä innostunut auringonotosta, vaikka kesää rakastankin. Olen 44-vuotias, käyttänyt alkoholia aivan liikaa suuren osan elämästäni, ja tupakkaakin poltan päivittäin, tosin vain muutaman. Kuitenkin näytän nuoremmalta kuin samanikäiset tuttavat, ja saan kommentteja siitä, miten freesiltä näytän ikäisekseni. Joku väitti, että selällään nukkuminen hidastaa rupsahtamista, koska silloin naama ei turpoa ja venytä ihoa niin paljon nukkuessa. En tiedä, mutta itse tosiaan nukun aina selälläni.
Teidän mies? Montako teitä on jakamassa samaa äijää?