Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän tapaaminen erosovun löytämiseksi?

Vierailija
09.12.2021 |

Meillä tuli ero ihan hyvän suhteen jälkeen viime keväänä käytännön syistä. Koronan takia työni ja rahani loppuivat ja se johti kasautuviin riitoihin. Erosta ei tullut sopuero vaan kipuilin ja taisin esittää marttyyriäkin ja lähdin vähän ovet paukkuen ja tavarani keräten. Nyt asia harmittaa. En haikaile enää yhteen, mutta ainakin itseä helpottaisi, jos voisi tavata ihan rauhallisissa merkeissä, ettei päällimmäiseksi jäisi lopun riitely, johon koen itseni syylliseksi.

Yhtään en tiedä mikä on avopuolison nykytilanne. Kannattaisiko edes yrittää ehdottaa tällaista tapaamista vai olisiko parempi vain unohtaa kaikki vanha? Eihän siitä olisi muuta hyötyä kuin, että itselle saisi vähän mielenrauhaa. Asia vaan edelleen vaivaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi. Nukutte kun lapset sen jälkeen. Rauhassa kaikki asiat läpi siinä muodossa kun on hyvä. Esim viestit ja 5minuutin sääntö, 5minuuttia että saa vastata. Sitten ei tule sanottua mitä ei tarkoita.

Tein näin kahdesti. Toisella kerralla muistin taas ettei tarvii kiukutella. On hyvä ihminen ja helppo oli puhua hänen kanssa.

Vierailija
22/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän nyt pitää tavata? Anna eksän olla vaan. 

Miksi? Varmaan omaa syyllisyyden ja häpeänkin tuntoa yritän poistaa. Se, että eksä olisi valmis tapaamaan kertoisi, että hän ainakin jollain tasolla on antanut anteeksi, kun voi sentään kohdata.  Kieltämättä aika itsekästä ajattelua.  Ehkä ex ajattelee ihan toisin. Eikä meillä ole mitään pakollista yhteistä kuten lapsia.

Ap

Minä, minä ja minä. Niin yrität nyt tyydyttää vain omia itsekäitä tarpeita ja repiä exän haavoja auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt anteeksipyyntö, pahoittelu tapahtumista ja sitten jätät hänet rauhaan. Näin toimisin. Mitään tapaamisia en ehdottaisi, se olisi jo too much.

Vierailija
24/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kirje, jossa pyydät anteeksi loukkaavaa käytöstäsi ja hätäistä toimintaasi.

Varmasti näin olisi hyvä ja sitä olen miettinytkin. Kynnys vaan noussut ja olen alkanut ajatella, että ehkä hän ei enää halua kuulla minusta yhtään mitään. Tapaamisessa on se riski, että jos se vaan repiikin kaiken taas auki. Mistä minä enää tiedän mitä toinen ajattelee.

Ap

Vastasin äsken. Älä lähetä kirjettä. Jättää vain kysymyksiä. Vuorovaikutus on parempi. Kokemusta on. Viestitelkää ja olkaa rehellisiä toisillenne. Se ilahduttaa molempia ja nukutte paremmin sen jälkeen ❤️

Vierailija
25/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mikä tehty. Kanna nyt vaan taakkasi pystypäin, niinkuin aikuinen ihminen. Katse eteenpäin ja lopeta vanhojen märehtiminen.

Jos exä alkaisi jälkikäteen vielä jotain synninpääsyöä ruinata niin kyllä suoraan sanottuna alkaisi vituttaa.

Vierailija
26/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama paitsi ei rahariidat. Rahaa oli molemmilla yltäkyllin emmekä me laskeskelleet kumpi maksaa mitä. Asuttiin erillään. Meidän ero johtui miehen haluttomuudesta. Kyllästyin siihen. Suhde toimi muuten mutta mikään läheisyys ei. Olin miehelle kaveri (ja taidetaan vihdoinkin olla kavereita). Kerran juteltiin puhelimessa ja mies pyysi anteeksi kaikkea muutakin mitä tehnyt mulle ja pyysinpä itsekin anteeksi. Eli anna mennä vaan. Parempi elää sovussa vaikka onkin erottu. Eikä meillä kummallakaan ole uusia kumppaneita. Eroon on aina syy joten siitä sun on turha kantaa huonoa omaatuntoa. Parempi erota kuin olla toimimattomassa parisuhteessa.

Vierailija
27/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tärkeetä! Hyvä ap! Komppaan nukkumiskommenttia. Meille tuli niin hyvä mieli kun juteltiin. Kannattaa 💪🙌. Interaktiivisesti viestein on paras. Saa kaiken ulos ja rauhassa. Aikaa pitää varata! Ole rehellinen hänelle ja itsellesi vaikka olis rankka kuulla mutta vaan totuus vapauttaa, muuten on turhaa.

Vierailija
28/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja täällä, varmaan teineiltä. Jos on toiminut väärin ja huonosti, niin kyllä sen molemmat tietää.

Ei tarvi selvittää asioita, mutta anteeksi voi aina pyytää. Se helpottaa molempia. Ei se toinen osapuoli sitä ehkä ilmaise haluavansa, mutta sisimmässään toivoo sitä.

Ota vastuu ja esitä jotenkin lyhyt pahoittelu. Kaikille tulee parempi olo.

Vierailija
29/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat helpotuksen? Jätä toinen jo rauhaan ja käsittele asiat itse itseksesi.

Vierailija
30/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehty mikä tehty. Kanna nyt vaan taakkasi pystypäin, niinkuin aikuinen ihminen. Katse eteenpäin ja lopeta vanhojen märehtiminen.

Jos exä alkaisi jälkikäteen vielä jotain synninpääsyöä ruinata niin kyllä suoraan sanottuna alkaisi vituttaa.

Tuolla asenteella tulee raskas elämä. Onnea!

Vierailija
31/31 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja täällä, varmaan teineiltä. Jos on toiminut väärin ja huonosti, niin kyllä sen molemmat tietää.

Ei tarvi selvittää asioita, mutta anteeksi voi aina pyytää. Se helpottaa molempia. Ei se toinen osapuoli sitä ehkä ilmaise haluavansa, mutta sisimmässään toivoo sitä.

Ota vastuu ja esitä jotenkin lyhyt pahoittelu. Kaikille tulee parempi olo.

Ei välttämättä. Itseäni lähinnä ärsyttäisi ja oksettaisi, jos exä ottaisi yhteyttä ja pyytäisi anteeksi. En uskoisi pätkääkään koko anteeksipyynnöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä