Mitä kissasi tekee juuri nyt?
Kommentit (64)
Lepäilee tuossa sängyllä Kysyin siltä mitä se tekee niin se vain tuhahti ja heilautti korvaa.
Nukkuu kerällä koiran pehmo pedissä, ulkoillut koko päivän, on ollut erittäin tyytyväinen viimme päivien säähän, kun voi pitkin hankia kirmailla!
Toinen köllii sohvankaiteella, toinen kuuluu nuolevan tyhjää jugurttipurkkia keittiössä.
Otin syliin, kun viuhui tuossa lattialla sinne sun tänne ja mulla oli kylmä ja ikävä edes jotain elollista olentoa. Nyt osoittaa mieltään, häntä piiskaa, ei ole sylikissa kuin joskus harvoin omasta aloitteesta.
Nukkuu kiipeilypuun korkeimmalla tasolla. Tuhisee vähän, awwwwww <3
Purisee tuossa tyynyjen välissä :)
Aikoo just hypätä mun viereen sohvalle...ei vieläkään...NYT!
Nukkuu vauvan vaipanvaihtoalustalla.
nukkuu keskellä sänkyä, mihinköhän itse mahdun
Nukkuu omassa puussa, ylimmällä tasolla :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:25"]
Yrittää änkeä peiton alle siitä kohtaa jossa makaan... Ei kovin älykäs tuo meidän poika :)
[/quote]tarkoittaa siirry ;)
Makoilee olohuoneen matolla etutassut pitkällä. Odottaa, koska mennään nukkumaan. Kohta mennään, silloin käpertyy kainaloon hyrisemään. <3
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 00:30"]
Juuri kuulin klassisen "läpyläpy" -äänen kun kissa ravisteli päätään kintunnuoleman + korvanrapsutuksen jälkeen, jonka jälkeen hyppäsi sohvan käsinojalle ja istua napottaa nyt siinä ikään kuin turvenuijana.
[/quote] istuu vieläkin.
[/quote] nyt hän tuli puskemaan <3 ja käveli sitten takaisin nojalle istumaan.
[/quote] istuu nojalla vieläkin. Välillä vilkaisee minua, siristelee silmiään ja nostelee etutassujaan. Osaispa itsekin vaan chillata samalla tavalla :3
Nyt kissa kuljeskelee olohuoneessa ja hyppää taas puuhunsa!! T. 31
Putsaili vähän turkkiaan, joka jo muutenkin oli putipuhdas, ja kiertäytyi nyt rullalle nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 23:09"]
nukkuu keskellä sänkyä, mihinköhän itse mahdun
[/quote]
Täällä sama ongelma...
Yrittää änkeä peiton alle siitä kohtaa jossa makaan... Ei kovin älykäs tuo meidän poika :)