Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**** Tammenterhoset torstaihin ****

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain nopsaa tällä kertaa..

Olen joskus lukenut, kuullut, että apteekista saisi PH- liuskoja joilla voi sitä lapsivettä testailla ( siis liuskat eivät varsinaisesti ole tähän tarkoitettuja )..no nyt työt kutsuu, takas paremmalla ajallaat: tulehan kertomaan ultrakuulumiset.

Vierailija
22/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirus tekee näköjään tehtävänsä, eli Zatulle tietty oli tuo ultrakuulumis pyyntö.

Itselläni oli pikkukakkosta odottaessa sellainen tilanne, että minulla oli korkea lapsiveden meno, joka siis tarkoitti sitä, että rv 36 lähtien lapsivettä tuli lähes päivittäin joskus enemmän ja joskus vähemmän. Oli kuulkas toosi kiva mennä esim. kauppaan kun saatto kesken maitopurkin nostamisen valahtaa pöksyyn. onneksi on tenat keksitty. Mitään ongelmaa ei sinällään ollut sillä lapsivettä tuli lisää kokoajan ja tyttö syntyi ihan normaaliaikaisena. Silloin luin jostain noista ph- liuskista joita saisi apteekista, minä en niitä tarvinnut kun oli varmaa että se oli lapsivettä, sillä ei pissaa tai valkoavuota ihan niin reilusti pystynyt tulemaan.

JouluG. Kyllähän minäkin pidän joulusta ja sen laitosta. Aaton vietämme meillä anopin ja apen kanssa, näin olemme tehneet jo varmaan 10 vuotta. Anoppi tuo laatikkoruuat ja minä teen jälkkärin ja tietty sen kinkun paistan silloin yöllä. Paljon kynttilöitä pitää olla ja toki pukkikin käy. Joulupäivänä käyvät sitten minun vanhempani syömässä meillä. Toisena joulupäivänä juhlitaankin sitten miehen syntymäpäivää ja silloin on sitten perinteisesti tarjoilut kavereille. Ja sitä shoppailua rakastan ;)

Olisi kyllä hyvä jos saisi ottaa torkut töissäkin, minulle ainakin kelpaisi puolen tunni päikkärit näin iltapäivisin.

jatkamme...

mamm@mia rv 20+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkkiä kirjoittelen tässä välissä. töistä tultu, välkkäri syöty ja kohta röhnöttään hetkeks ennen nyrkkeilyyn lähtöä. kirjottelen sitten illalla lissää...

karttaan näköjään tullut lisää väkeä kivakiva!

sapaa ootte kaivannut. ei olla hirveästi ehditty kävelyillä käymään, kun molemmilla menoja. mut ainakin viimeksi kun yhteyksissä oltiin, niin ihan ok oli asiat (tällä viikolla).

tikru ja simppis 24+6

Vierailija
24/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=A020F0]Het ens alkuun joulusta. Tykkään joulusta sen kaikissa muodoissa: rauhallisesta ja hälinäisestä. Ollaan aattopäivä miehen kanssa koko 16,5 vuotisen yhteisen taipaleen verran vietetty kahdestaan tai niin, että meillä on ollut joku syömässä ja saunomassa päivällä. Sitten on käyty haudoilla ja menty miehen kotiin aattoiltaa viettämään.

Sitä mukaa kun nuita vanhuksia on kuollut, niin kuviot ovat hieman muuttuneet tietysti.

Viime jouluna meillä oli mieheni kaikki sisarukset perheineen sekä mieheni äiti eli anoppi. Tenavia ei ollut kuin 2kpl, koiria 2kpl ja aikuisia 8kpl. Osa porukasta vietti meillä aatonaatosta Tapaninpäivään, saunottiin, syötiin -heh mässäiltiin siis-, päivällä oltiin pihalla ja välillä joku lähti vähän ajeleen jne...

Kinkun laitoin uuniin vasta aaton vastaiseksi yöksi. Tykkään tehdä ruokaa varsinkin jouluna, lanttu-peruna-porkkana laatikot oon aina hommannu jostain, mutta muuten väsäilen itse. Tykkään myös kattaa pöydän kynttilöiden kera, on niin ihana katsoo kun tenavatkin silmät kynttilän loisteesta sädehtien odottavat jännityksellä lahjoja yms.

Tulevasta joulusta ei oo oikeestaan ollut vielä mitään puhetta, varmaan anoppi ainaski tulee joksikin aikaa viettään aikaa meille. Hän on hyvässä kunnossa ja pirteä tapaus. Varmaan autoilee vähän muuallakin, asutaan muuten kaikki samalla paikkakunnalla. Sitten käydään itsekin mun veljen, serkkujen yms luona jossain välissä. Aattopäivä on mulle jotenki tärkeetä saada olla kotona: laittaa ruokaa, saunoa, kahvitella ja käydä haudoilla. Muulla joulun ajalla ei oo niin väliä.

Aiva tuli jo harras olo ittellekki kun muisteli nuita =) Tuskin malttaa odottaa 2007-vuoden joulua kun oma taapero tapailee askelia ja silmät ynmmyrkäisinä taivastelee joulupukkia.

Jaa niin joulupukista tuli mieleen, että oli meillä valtavan hyvä joulupukki viime vuonna. Kerron siksi, että tämän kannattaa ottaa vinkiksi, jos itse " pukittelette" jossain. Kysyin silloista työ-kolleegani pukiksi ja hän otti asian oikein kunnolla kuulkaa haltuunsa: kyseli etukäteen lapsien tekemisiä, myös tinttailut yms ja sitten kyseli porukassa olleiden aikuisten edesottamuksia vuoden ajalta.

Tätyy sanoa, että koskaan ei oo joulupukin vierailu jäänyt niin mieleen. Kukaan ei tiennyt kuka tulee -paitti mä. Pukki vielä kiersi tullessaan olohuoneen ikkunan takaa ja kopisteli ja mukelot olivat aivan haltioissaan kun näkivä ikkunasta pukin. Siis niistä ilmeistä maksaisi vaikka tuhat taalaa, olivat kyllä niin ihania!!

Sitten pukilla oli pieni punainen vihko (joka oli tietysti tonttujen kirjausvihko vuoden ajalta), jossa sillä luki kaikkien nimet juttuineen ja sitten se alkas sieltä luetteleen nimeltä eka lapset että kuinkas sinä xxxx olet viime viikolla purrut pikkusiskoasi käteen... jne..

Arvatkaas vaan kuule leviskö siinä isosiskon silmät sellaisen tiedon kuultuaan että tonttu olikin ollut ikkunan takana!! Äly hyviä kohtia saatiin myös anopin kotiviinistä, kuinka tontut olivat alkaneet ihmetellä kummallista pulputusta aina yhden asunnon kohdalla ja pukki vähän torui anoppia viininlaitosta, mutta kuiskasi, että voisi kyllä tulla maistamaan ;-) jne...jne..

Parasta oli vielä kun tämä joulupukki sattui olla yhden vieraamme serkku ja pukki heitteli sieltä vielä sellaisia " inside" juttuja ja tää vieraamme mietti aiva otta rypys, että MISTÄ tuo tietää ja KUKA se on. Pukki oli meillä varmaan 1,5 tuntia ja en kyllä muista että olis sen jälkeen nauranu niin makeasti kuin silloin. Välillä mentiin vähän piirileikkiä, miehetkin tulivat mukaan, lahjat jaettiin vasta sitten kun pukki lähti.

Kappas vaan johan tuli juttua joulusta, mukavaa aikaa kaikenkaikkiaan.

Zatulla on ihan kohta rakenneuä...aiva ittiäki jänskättää !!

Vihdoinkin sai viedä kelan paprut! Nyt päätöstä odotteleen ja sitten sitä äippäpakettia =)

Masukarvoja..? juu-u, mulla tummia :/

Voikohan niitä poistaa turvallisesti vahalla?

Mulle on taas alkanu herkut maistuun, koko kesänä en oo mässäilly. Nytkin tekee hirveesti mieli jotain makiaa, mutta aion olla lujana enkä hae suklaata. Mun paino on edelleen laskenut siitä alkutilanteesta. Parhaimmillaa viime kuussa mulla oli -6kg lähtötilanteesta, nyt ollaan varmaan -4kg. Äkkiähän se kipuaa ylöspäin jos alkaa mässäillä.

Virtsarakkoon tuo vaavi alkaa painaan kaiketi, kun tuli multa aivastus tuossa ja samalla lirahti -onneksi oli side =)

EMMA koittaa olla vähän rauhallinen niiden elikoiden kanssa nyt!!

Äitiliinille tsemmpia appiksien kanssa! Heitä on niin moneen lähtöön tietysti, koita ottaa huumorilla asiat.

Ardisian tilanne tavallaan tuttu itsellekin tuttavan kautta. Miten vanha esikoisesi on nyt? Huomasin vaan, että vaatii aikaa tuo sopeutuminen, varsinkin jos appivanhempasi ovat vähänkään vanhempia... Kuten äitiliinillekin: huumoria ja tsemmppiä !

Nyt taitaa olla tämä päivä pulkassa ja taidan mennä poroveelle !

Mary 22+1

[/color]

Vierailija
25/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos on muita terhoja jotka näin ahkeraan roikkuu koneella ja käyttää messengeriä niin musta ois ihan kiva jutella mesessäkin, joten mut voipi lisäillä listoille ken haluaa.

Osoite on wildowing@hotmail.com

:)

Nyt vaan oottelen et zatu tulis kertomaan rakenneultrastaan...

Vierailija
26/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mukavaa torstaita Terhot! Ihanaa huomenna on taasen perjantai ja edessä viikonloppu. Tämä tyttö lähtee huomenna junalla kohti pohojanmaata eli vanhempien luo. Johan siitä on vierähtänytkin, kun siellä olen viimeksi Juhannuksena ollut. Mies jää kotiin, kun viettävät " poikien viikonloppua" Turun kavereiden kanssa täällä meillä. Ja lauantaina pitäis käydä Oulussa kummipojan synttäreillä ja muuten vain kyläilemässä kummitytön luona.

JouluGALLUP: Täällä myös yksi jouluihminen *viittaa käsi pystyssä*. Rakastan joulua ja sitä tunnelmaa! Ja olen viettänyt kahta joulua lukuunottamatta kaikki jouluni vanhempieni luonä Pohjanmaalla. Yhden joulun olen ollut kokonaisuudessaan töissä. Viime jouluna olin osan päivistä töissä ja loput vietettiin miehen vanhempien luona. Voi että oli muuten ikävä kotiin omien vanhempieni luo tuona jouluna kun jouduin olemaan töissä. Olin juuri vielä eronnut ex-avokistani ja jouduin siis viettämään jouluni töissä ja vapaa-ajat yksin omassa yksiössäni. Meinasi kuulkaa itku tulla isolta tytöltä :( Mut tulevana jouluna olemme täällä pääkaupunkiseudulla jo ihan siitä syystä, että laskettu aika on 28.12. Vanhempani tulevat tänne meille, sillä pikkuveljeni asuu tyttöystävänsä kanssa Hämeenlinnassa ja joutuu olemaan töissä ensi joulun (myös terveydenhuoltoalalla).

Tänään alkoi uusi SM-liigakausi. Nyt GALLUPia: Kiinnostaako jääkiekko (SM-liiga) ja jos kiinnostaa, niin kannatatko jotain tiettyä joukkuetta? Täällä ilmoittautuu yksi innokas jääkiekon seuraaja. Ja suosikkijoukkueeni on jo lapsesta asti ollut HIFK.

(.)Voi hyvin. Ei uutta raportoitavaa.

Mut illanjatkoja!

Sulina + Papu rv 25+0 (JEE!)

Vierailija
27/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään edelleen on ollut noita kipuja pitkin päivää..mutta onnex mitään muuta vaivaa sitte ei olekkaan,ja vauva on innostunut möyrimään ja potkimaan oikeen urakalla päivisin ja myös öisin.Viime yönä en saanut nukutuksi kuin 5h korkeintaan kun 8.5kk tyttömme valvotti mua ainakin 1 asti yöllä ja sitten esikoinen heräs jo siinä 6-6.30 aikoihin:(eilen käytii tutustumassa tarhaan ja mukavalta paikaltahan se vaikutti,kun oltiin lähössä sieltä nii Jenna ei ois millää halunnut lähteä vielä vaan ois halunnu jäädä leikkimään sinne:)mulla on seuraava ultra 17.10 ja se on kuulemma joku kontrollikäynti koska nyt mun ei tarvi käydä tayssissa olleenkaan tässä raskaudessa,onnex:)ja seuraava neuvola mulla on 3.10 ja se mun neuvolatäti on jo kyllä vanhuuden höperö koska aina kun mun pitäs käydä labrassa verikokeissa nii se laittaa sinne ihan mitä sattuu juttuja,viimex oli että pitäs ottaa myös sydänfilmi ja verenkuva vaikka mun pitää käydä vaa otattamassa kilpirauhaskokeet,ja tätä on sattunut ennenkin,ja aina hän sanoo että se oli vahinko:(se vaan jotenki niinku ärsyttää mua,ja sitte myös seki ärsyttää ku rupesin taas käymää hänen luonaan ni ekat sanat oli et kai sä taas voi olla raskaana,ei se ole mahdollista..

mansemamma ja masuvauva rv 24+1

Vierailija
28/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se tuli todistettua, että suklaa toimii! Minulla oli töissä järkyttävä päänsärky. Yhtään Panadolia ei ollut mukana, joten päätin testata suklaan tehovoimaa.Ostin automaatista Suffeli sen sellaisen suklaalevyn, ei sitä onnettoman pientä patukkaa ; ) ja tunnin päästä päänsärky oli mennyttä. Eläköön suklaa! Testattu on viime aikoina myös uutuudet, se marja-Fazer ja Dajm- herkkuja ovat!

Jääkiekosta: seuraan, ja käyn yleensä vähintään pari peliä kaudessa katsomassa. Suosikkijoukkueeni on Tappara, ja kun mies on fanaattinen Kärppä-fani, niin meillähän on kunnon penkkiurheilutaistot ;)

Kauniita unia kaikille! Itsellä oli niin levoton yö, että toivon rauhallisempaa ensi yöksi..

t.Meku 22+4

Vierailija
29/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulina:

Tänään alkoi uusi SM-liigakausi. Nyt GALLUPia: Kiinnostaako jääkiekko (SM-liiga) ja jos kiinnostaa, niin kannatatko jotain tiettyä joukkuetta? Täällä ilmoittautuu yksi innokas jääkiekon seuraaja. Ja suosikkijoukkueeni on jo lapsesta asti ollut HIFK.

Sulina + Papu rv 25+0 (JEE!)

Joo,täällä yksi kiekko perhe..täällä ahkeraan katsotaan ,jos on aikaa,ukko on Jokeri fani..mulla ei oo ehdotonta ykköstä..

Sitten tuo ukko pelaa ite 2. divaria (puollustaja), kausi alkaa muuten just sillo 30 pvä,mutta enköhän mä kestä ilman yhtä pelii,kun on ne treffit..

Vierailija
30/30 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIFK fani ilmoittautuu. Olen kanssa lapsesta asti kannattanut ja isäntä myös. Kausi nyt ei alkanut ihan odotetusti, mutta ei mahda mitään :-/

Hiukkasen tuli idiootti olo kun kattelin Aliasta. Jäin sitä jostain kumman syystä katsomaan ja itkuhan sitten tuli kun huonosti kävi... Eikä auta vaikka kuinka ajattelen että tää on vaan telkkariohjelma :-) No onneksi ei ollut mies naureskelemassa.

Huomenna töissä olisi vähän tapahtumaa ja kokeilin tossa vähän siistimpiä mammahousuja. >Hah, ei ne mahtuneet mulle! Ne on esikoisen aikaiset ja käytin niitä joskus 4 kuulla tai jotain. En ole niitä aiemmin nyt kokeillut kun ajattelin että kyllähän ne mahtuu, mutta kuis kävikään... Tuli pienoinen pukeutumisongelma :-0 Ehkäpä laitan beigen nilkkapituisen hameen, siinä on joustovyötärö ja saa nostettua hyvin mahan päälle vaikkei mammavaate olekaan. Ihan älyttömän kokoinen jo toi mun maha! Nyt on ihan pakko lopettaa kaikki herkuttelu tai vauvalle ei oo enää tilaa :-(

Masentunut ja itkettynyt läskimooses taitaa nyt mennä unten maille.

Öitä

Mirabella + 8 kg ja Albet rv 24+3