Juon tässä olkkarissa mieheltä salaa alkoa, kysyttävää ?
Mies siis pelaa selkä muhun päin tietokoneella, eikä tiedä että juon.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:49"]Tuskin voi juoda salaa samas kämpäs, haiseehan se.
[/quote]
Tämä. Tai jos mies tulee kohta/myöhemmin antamaan halin, niin viimeistään silloin.
Miten juot salaa? Kyllä se viina haisee tänne asti
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:14"]Mies siis pelaa selkä muhun päin tietokoneella, eikä tiedä että juon.
[/quote]
Onko miehelläsi hajuaisti kunnossa? Jos, niin ei liene salaisuus kovin pitkään...
Mies pelaa kuulokkeet päässä, mulla telkkari päällä. Avasin salaa peiton alla, ku mies huuteli pelissä kavereille. Varmasti haistaakin ainaki kohta, ei ainakaan vielä oo sanonu mitää tai vihjannu edes tietävänsä. Tiedän ettei sitä haittaa, ei se siltä pois ole. Ja lähinnä nyt vaan juon salaa, alkaa niin pitkä työputki ettei pysty juoda, ei juuri edes halua ku työpäivä edessä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:45"]
AV-absolutistit tunnistavat jo sanamuodoista kuka on alkoholisti. On ne mainiota porukkaa.
[/quote]
Joo, se on käyttäjien slangia, kuten marihuanallekin ja muille päihdyttäville aineille on käyttäjien parissa omat "lempinimet". Mistä ap olet oppinut tuon tavan sanoa alko, kenties vanhemmiltasi jotka käyttivät silloin jo paljon alkoa kun olit lapsi?
Sunnuntai on loistava päivä ryypätä. Juon aina kun katsoin urheilua amerikan tahdissa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:45"]
AV-absolutistit tunnistavat jo sanamuodoista kuka on alkoholisti. On ne mainiota porukkaa.
[/quote]
Joo, se on käyttäjien slangia, kuten marihuanallekin ja muille päihdyttäville aineille on käyttäjien parissa omat "lempinimet". Mistä ap olet oppinut tuon tavan sanoa alko, kenties vanhemmiltasi jotka käyttivät silloin jo paljon alkoa kun olit lapsi?
[/quote]
Heh, oon esikoislestadiolaisperheestä, voit olla varma, ettei ne käyttäny alkoholia tasan yhtään :) joskus joltaki naapurinpojan isoveljeltä kuulin ton sanan ekaa kertaa, tää poika oli siis mun veljen kaveri, ja ne alko käyttää sitä sanaa kans. Ite sit mukana. En kyllä tienny että sen sanan käyttö tekee ihmisestä alkoholistin... eikä senkään perheen vanhemmat olku alkoholesteja, teki ainakin pitkää päivää töissä viikonloput mukaan lukien. Ja Helsingistä oon kotosin, joku ku viittas että slangisana. En tosin ite mitään slangia (tietääkseni) puhu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:16"]Miksi salaa?
[/quote]
Koska töissäpäivänä join viimeks tupareissa ja herkästi jää päälle, nyt teki mieli ja jotenki hävettää.
Ap
[/quote]
Juot kaksi kertaa kuussa mutta montako päivää putkeen? Sain käsityksen, että nyt on kolmas päivä menossa. Kukaan, joka ei ole alkoholisti, ei vedä kotioloissa kolmea päivää putkeen.
Ap, itse totesit olleesi muinoin alkoholisti.
Nyt sitten ihmettelet, kun sua sanotaan alkoholistiksi.
kysymykset:
Missä vaiheessa paranit alkoholismistasi?
Oletko nyt kohtuukäyttäjä vai mikä?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:16"]Miksi salaa?
[/quote]
Koska töissäpäivänä join viimeks tupareissa ja herkästi jää päälle, nyt teki mieli ja jotenki hävettää.
Ap
[/quote]
Juot kaksi kertaa kuussa mutta montako päivää putkeen? Sain käsityksen, että nyt on kolmas päivä menossa. Kukaan, joka ei ole alkoholisti, ei vedä kotioloissa kolmea päivää putkeen.
[/quote]
Kolmas päivä menossa nyt, totta. Join toinen päivä maaliskuuta, toissapäivänä ja nyt. Putkia ei ole koskaan, en vois kuvitellakaan juovani krapulapäivänä alkoholia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:19"]Ap, itse totesit olleesi muinoin alkoholisti.
Nyt sitten ihmettelet, kun sua sanotaan alkoholistiksi.
kysymykset:
Missä vaiheessa paranit alkoholismistasi?
Oletko nyt kohtuukäyttäjä vai mikä?
[/quote]
Olin alkoholisti, en ole enää - siksi ihmettelen, miks leimataan alkoholistiksi vieläkin. Kahteen vuoteen en ole juonu ku max kolme kertaa kuussa. En siis koskaan peräkkäisinä päivinä. Kutsuisin itteeni kohtuukäyttäjäksi - voin olla ilman, mut en oo kuitenkaan täysin kieltäytyny alkoholista. Tämä hävetys nyt lähinnä johtuu siitä, et yleensä mulla on ainaki viikko väliä, ku juon. Ja juuri toissapöivänä otin kuitenki. Tiedän, ettei mies kato sitä pahalla ollenkaan, mut itteä silti pelottaa tai jotain, että mun entisestä alkoholismista tietosena se ajattelis, että alan taas ottaa reippaammin. Mitä en tee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:46"]Paljonko juot kerralla/illassa? [/quote] Juon noin kaksi - kolme viinipulloa, tai kaksi sixpackia lonkeroa. Kaljaa harvemmin, siiderissä sama ku lonkerossa. Ja juon nykyään siis kaksi, harvemmin kolme kertaa kuukaudessa. Ap
[/quote]
Huhu, ihan mielettömän suuri kerta-annos! Mulle liikaa olis jo pullo punaviiniä.
Ok, hieno törmätä ensimmäistä kertaa alkoholistiin, joka on toipunut kohtuukäyttäjäksi.
Tätä ihmettä en ole ikinä ennen nähnyt.
2-3PULLOA viiniä on ihan hirveä määrä. :O Hanki apua ja puhu rehellisesti juomismieliteoista myös puolisolle. Häpeän tunne liittyy siihen että itsekin tiedät olevasi pian pulassa tuon asian kanssa.
Miten piilottelet tölkin avaamisen äänet? Minne laitat tyhjät tölkit ne juotuasi? Missä pidät keskeneräisen tölkin sitä juodessasi?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:33"]Ok, hieno törmätä ensimmäistä kertaa alkoholistiin, joka on toipunut kohtuukäyttäjäksi.
Tätä ihmettä en ole ikinä ennen nähnyt.
[/quote]
Ihmeitä tapahtuu, älä tyrmää heti jotakin, mikä ei sulle oo ehkä tuttua.
Ap
Kuule, lopeta juominen. Mene miehesi luo, SUUTELE kiihkeästi ja sanoa haluavasi seksiä...JOS miehesi on terve, pelit unohtuu (ja sinulta viina), ja naitte molemmat itsenne onnelliseen uneen:) Ja maanantai alkaa hymy huulilla...
[quote author="ExoPol" time="15.03.2015 klo 22:38"]Miten piilottelet tölkin avaamisen äänet? Minne laitat tyhjät tölkit ne juotuasi? Missä pidät keskeneräisen tölkin sitä juodessasi?
[/quote]
Kuten jo sanoin, avaan tölkin peiton sisällä silloin, ku mies huutelee kuulokkeiden kautta pelikavereilleen. Tyhjät tölkit jätän sohvan alle, oon muutenki ainoa, joka täällä siivoo. Ja avattu ja keskeneränen tölkki on tossa sohvapöydän jalan takana (mies siis selkä muhun päin mua vastapäätä, sohvapöytä meidän välissä.
Ja te, jotka puhuitte, et 2-3 pulloa viiniä on teille liikaa... jokaisella on omat rajansa. Näin ääneen sanottuna se kuulostaa toki isolta määrältä, monille varmasti onkin, mut juon kyllä todella hitaasti, toi yks viinipulloki menee tunnissa tai puolessatoista.
Ap
Käytät alkoholia aivan liikaa.