3:n lapsen yh ja uusi suhde!!!
Mietin edelleen voiko olla totta, että menestynyt ja komea mies haluaa minut 3:n lapsen yh-äidin itselleen?! Olen ihan kaunis ja hauskakin parhaimmillani, mutta silti.
Miten teillä muilla useamman lapsen yh-äideillä; miten olette löytäneet uuden kumppanin ja miten on mennyt?
Kommentit (10)
Minä olin myös 3 lapsen kaunis ja nuori yh (lapset 6-14v) kun nuorempi lapseton mies nappasi koko paketin.
Olimme työkavereita (hän mun esimieheni) pari vuotta ja lopulta hän teki aloitteen. Siitä edettiinkin nopeasti, 2 vkon kuluttua suhteen alusta mut esiteltiin vanhemmille ja 2 vkoa siitä lapset olivat mukana "mummolassaa". Tuosta on nyt kohta 20 onnellista vuotta:D Tänään muuten hääpäivä....
Lapseton on tämäkin mies. Olen niin onnellinen, jos tästä unelmasta tulee totta! :)
Minäkin löysin melkein 10v nuoremman lapsettoman miehen kuuden lapsen yh:na. Tai siis on niitä kiinnostuneita ollut enemmänkin. Minäkin olen kaunis ja mukava ja mies komea ja ihana oikein unelmamies:) Mun kokemukseni mukaan jos mies tykkää lapsista niin ei ne lapset mikään este ole.
Mullakin on 3 lapsen äitinä (yhteishuolto, lähiäiti) lapseton miesystävä. Mutta mä en ole mikään paketti... En onneksi tarvi lapsille uutta isää, joten ei ole tarvetta perustaa uusperhettä. Meillä on kahden aikuisen suhde.
Ai niin, töistä löysin ja hyvin menee.
T.5
Lapsista huolimatta ihminen on oma persoonansa eikä lapset ole nykypäivänä mikään este suhteelle.
Onnea ap jos olet löytänyt ihanan miehen!!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:39"]
Lapsista huolimatta ihminen on oma persoonansa eikä lapset ole nykypäivänä mikään este suhteelle. Onnea ap jos olet löytänyt ihanan miehen!!
[/quote]
paitsi av:lla jossa eletään henkistä 1700-lukua. Ihmeen pitkään on tääkin ketju saanut jatkua ilman huoritteluja yms.
Käyttävät teidän lapsia hyväkseen. Nössöjä, joita ette nuorena olisi sänkyyn huolineet.
Nyt kelpaa, kun muuta ette saa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]Käyttävät teidän lapsia hyväkseen. Nössöjä, joita ette nuorena olisi sänkyyn huolineet.
[/quote]
Missä välissä, kun ei edes tapaa mun lapsia? :D
.
t.5
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 20:44"]Käyttävät teidän lapsia hyväkseen. Nössöjä, joita ette nuorena olisi sänkyyn huolineet.
[/quote]
No tämä mies ei kyllä ole nössöä nähnytkään! Komea ja ns.hyvä tyyppi, kelpais monelle muullekin. Onnekas olen, että tuollainen Mies osui kohdalleni!