Miten kiittää isää joka maksoi ulosottovelkani?
Olen 21-vuotias nainen ja entisen parisuhteen aikana tuli otettua pikavippejä holtittomasti. Elin pitkään alisteisessa suhteessa, ja yritin hakea miehen hyväksyntää rahalla. Typerää… Minkäs teet. Isäni kuuli nyt tästä ku yksi kirje tuli heille kotiin. Pisti minut näyttämään kaikki velkani ulosotosta ja maksoi heti kaikki. Miten kiitän, tai miten muistaa isää. Olen ihan sekaisin ja sekavassa tilassa. Samalla tuntuu että pitkä painajainen on ohi mutta samalla syyllinen olo…
Kommentit (25)
Kiitä ja halaa lämpimästi ja ELÄ ELÄMÄSI HYVIN.
Jos ei suostu säästät asp tilille tai laitat rahastoon
Maksat ajan kanssa takaisin. Et enää velkaudu holtittomasti.
Opettelet älykkäämpâä rahankäyttöä ja sijoittamista
Ps. Miehille ei kuulu sun rahat
Sanot hyvin lämpimästi kiitos ja lupaat, ettet koskaan enää päästä raha-asioitasi tuohon jamaan, etkä muutakaan elämääsi. Samaten lupaat, että kysyt seuraavalla kerralla apua heti.
Velkojen maksuun menevän summan pistät jatkossa säästöön.
Siivoa, kokkaa, leivo. Myös jalkahieronta riittävän usein on ihan jees. Ja paranna tapasi jotta isä voi olla sinusta ylpeä.
Jos olisit mies niin joutuisit itse maksamaan velkasi. Naisena olo on kyllä helppoa.
Millainen oli velkojen loppusumma? Kerro sekin?
Olet lähellä apuna ja tukena kun hän vanhenee😍❤️
Otat opiksesi, se on paras lahja.
Ja muistat isää: soitat, käyt, muistat joulut ja isänpäivät.
Naiset taaskaan myönnä kuinka helppoa heidän elämä on. Tekopyhä sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mies niin joutuisit itse maksamaan velkasi. Naisena olo on kyllä helppoa.
Minä olen lapsilleni sukupuolesta riippumatta tehnyt erittäin selväksi, että yhden ensimmäistä pikavippiä ei saa milloinkaan ottaa ja milloinkaan ei voi olla asiat niin huonosti, että ei voisi kotoa kysyä apua.
Nuorelle suuri, koko talouden sekoittava summa on työssäkäyville keski-ikäisille napinpainallus.
Muista saamasi opetus ja ole kunnon nainen loppuelämäsi ajan. Pistä saamasi hyvä kiertoon ja auta miestä/naista mäessä.
Tänä vuonna voisit tehdä vanhemmillesi joulun. Siivoat vanhemmillasi, ja teet/osallistut jouluruokien tekoon.
Näytät arvostusta ja kiitollisuutta teoilla 😊
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna voisit tehdä vanhemmillesi joulun. Siivoat vanhemmillasi, ja teet/osallistut jouluruokien tekoon.
Näytät arvostusta ja kiitollisuutta teoilla 😊
Ai niinkuin tänä vuonna vain, kun viitsii? Kun on pikavipit makseltu :D
Kiität sydämestäsi ja kerrot, että hän on paras isä mitä on. Onhan tuossa kiitollisuuden aihedåtta paitsi rahasta,niin myös siitä, että hän hyväksyy ja rakastaa noista sun jutuista huolimatta.
Hankit duunin
Teet ja säästät
Maksat velat isälle