Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en halua ylimääräisiä hormoneja kehooni

Vierailija
15.03.2015 |

Mitä tässä pitäisi tehdä. Siis, en halua enää syödä e_ pillereitä, sillä koen etten ole oma itseni niiden kanssa. Saan välillä hirveitä itkukohtauksia ja tunnen itseni hirveän rumaksi yms. Mies sanoo ettei kortsu tule kysymykseenkään, enkä itsekään oikein innostu asiasta. Kuparikierukasta olen synnyttämättömänä muutanan kerran maininnut terveyden huollossa, mutta ovat aina vain tuputtaneet eri pillereitä, ne kun estävät sitä ja sitä sairautta .. pah.. niin ja seksistä pidättäytyminen ei ole vaihtoehto ja lasta en vielä haluaisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet yksityiselle gynelle ja asennutat kuparikierukan jos sille ei ole mitään fyysistä estettä. Simppeliä.

Vierailija
2/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinuna miettisin kumpi on tärkeämpi oma terveys vai se että ukko haluaa vedellä paljaalla. Minä en ainakaan tule koskaan e-pillereita/muutakaan hormonaalista ehkäsyä hommaamaan. Että sano miehelles että vaihtoehdot: kumi tai seksittömyys. Jos ei kelpaa, niin mieti onko terveytes pilaaminen tuommosen ukon takia vaivan väärti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?

Vierailija
4/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti haluat ylimääräistä lihaa kehoosi? Siinäpä dilemma.

Vierailija
5/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]

Ei ole mitään, mutta kohdunkaulan syövältä (??) ehkäisee. Niin ja siitä seksittömyydestä, olen itse meillä se aktiivisempi osapuoli, joten miestä tuskin niin häiritsisi rauhallisemmatkin kaudet Ap

Vierailija
6/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon syöny elämäni aikana 4 eri pillerimerkkiä ja 7 vuotta putkeen.Sain mielestäni niistä enemmän haittavaikutuksia kuin hyötyä.Gyne paheksui ja sätti minua siitä että luotan pelkkään kondomiehkäisyyn..Olen kuitenkin vasta reilu parikymppinen

Vierailija
7/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muuten kokemusta naisten kondomeista?

Vierailija
8/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan aloittanutkaan. Mies aluksi kiukutteli kondomeista, mutta sitten huomasi etteivät ne edes tunnu pahalta vaan jopa päinvastoin, kun laittaminen menee esileikistä... oli vain niin ennakkoluuloinen.

Vierailija
9/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuskin pakottaa. Jos kierukka ei käy, niin kerro miehellesi, että se on joko kortsu, tai selibaatti.

Vierailija
10/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"]

Minä oon syöny elämäni aikana 4 eri pillerimerkkiä ja 7 vuotta putkeen.Sain mielestäni niistä enemmän haittavaikutuksia kuin hyötyä.Gyne paheksui ja sätti minua siitä että luotan pelkkään kondomiehkäisyyn..Olen kuitenkin vasta reilu parikymppinen

[/quote]Vahinko alapeukku. Alapeukku tuli Gynestä. Terveydenhuoltohenkilökunta on aivopestyjä tai sitten haluavat vaan promota lääkeyhtiöitä- En luottas niihin. Kumilla ehkäsen ja siinä pysyn.

Vierailija
11/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]

Ei ole mitään, mutta kohdunkaulan syövältä (??) ehkäisee. Niin ja siitä seksittömyydestä, olen itse meillä se aktiivisempi osapuoli, joten miestä tuskin niin häiritsisi rauhallisemmatkin kaudet Ap
[/quote]

No ei estä kohdunkaulan syövältä!

Vierailija
12/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]

[/quote]

No ei estä kohdunkaulan syövältä!
[/quote]

Pikemminkin päinvastoin kun papilloomavirukset leviää.

Vierailija
13/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kokeile kuparikierukkaa?

Vierailija
14/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi käyttöön vaan tai kuparikierukka tulille. Gynen höpötyksiin ei kannata uskoa, yrittää myydä lääkkeitä.

Vierailija
15/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:44"]Miksi et kokeile kuparikierukkaa?
[/quote]

Terveyden hoitaja pelotteli että alan vuotaa 3_6kk niin, että saan taas anemian. Kärsin vuosi sitten pahasta anemiasta, jonka vuoksi nukahtelin jatkuvasti. Silti takaraivossa jyskyttää ajatus siitä, mutta tuo vuodon lisääntyminen ja tiputtelu pelottaa :s Ap

Vierailija
16/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika gynekologille. Ei kaikille tule runsaita vuotoja tai edes tiputtelua. Eli gynekologille aikaa varaamaa, on alan ammattilainen näissä asioissa. Toisin kuin th.

Vierailija
17/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi minäkään mutta kamalien kuukautiskipujen (endometrioosi) takia joudun käyttämään hormooneja :( I hate this shit.

Vierailija
18/18 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Em myöskään harrasta yhdenillan juttuja joten mitään kännisähläyksiä ei tule.Olen mielummin ilman jatkuvaa pahoinvointia. -7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi