en halua ylimääräisiä hormoneja kehooni
Mitä tässä pitäisi tehdä. Siis, en halua enää syödä e_ pillereitä, sillä koen etten ole oma itseni niiden kanssa. Saan välillä hirveitä itkukohtauksia ja tunnen itseni hirveän rumaksi yms. Mies sanoo ettei kortsu tule kysymykseenkään, enkä itsekään oikein innostu asiasta. Kuparikierukasta olen synnyttämättömänä muutanan kerran maininnut terveyden huollossa, mutta ovat aina vain tuputtaneet eri pillereitä, ne kun estävät sitä ja sitä sairautta .. pah.. niin ja seksistä pidättäytyminen ei ole vaihtoehto ja lasta en vielä haluaisi.
Kommentit (18)
No sinuna miettisin kumpi on tärkeämpi oma terveys vai se että ukko haluaa vedellä paljaalla. Minä en ainakaan tule koskaan e-pillereita/muutakaan hormonaalista ehkäsyä hommaamaan. Että sano miehelles että vaihtoehdot: kumi tai seksittömyys. Jos ei kelpaa, niin mieti onko terveytes pilaaminen tuommosen ukon takia vaivan väärti!
Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
Mutta silti haluat ylimääräistä lihaa kehoosi? Siinäpä dilemma.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]
Ei ole mitään, mutta kohdunkaulan syövältä (??) ehkäisee. Niin ja siitä seksittömyydestä, olen itse meillä se aktiivisempi osapuoli, joten miestä tuskin niin häiritsisi rauhallisemmatkin kaudet Ap
Minä oon syöny elämäni aikana 4 eri pillerimerkkiä ja 7 vuotta putkeen.Sain mielestäni niistä enemmän haittavaikutuksia kuin hyötyä.Gyne paheksui ja sätti minua siitä että luotan pelkkään kondomiehkäisyyn..Olen kuitenkin vasta reilu parikymppinen
Onko kellään muuten kokemusta naisten kondomeista?
Itse en koskaan aloittanutkaan. Mies aluksi kiukutteli kondomeista, mutta sitten huomasi etteivät ne edes tunnu pahalta vaan jopa päinvastoin, kun laittaminen menee esileikistä... oli vain niin ennakkoluuloinen.
Kukaan tuskin pakottaa. Jos kierukka ei käy, niin kerro miehellesi, että se on joko kortsu, tai selibaatti.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"]
Minä oon syöny elämäni aikana 4 eri pillerimerkkiä ja 7 vuotta putkeen.Sain mielestäni niistä enemmän haittavaikutuksia kuin hyötyä.Gyne paheksui ja sätti minua siitä että luotan pelkkään kondomiehkäisyyn..Olen kuitenkin vasta reilu parikymppinen
[/quote]Vahinko alapeukku. Alapeukku tuli Gynestä. Terveydenhuoltohenkilökunta on aivopestyjä tai sitten haluavat vaan promota lääkeyhtiöitä- En luottas niihin. Kumilla ehkäsen ja siinä pysyn.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]
Ei ole mitään, mutta kohdunkaulan syövältä (??) ehkäisee. Niin ja siitä seksittömyydestä, olen itse meillä se aktiivisempi osapuoli, joten miestä tuskin niin häiritsisi rauhallisemmatkin kaudet Ap
[/quote]
No ei estä kohdunkaulan syövältä!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:37"]Ai mitä sairauksia e-pillerit estää?Onko sulla endoa? PCO?
[/quote]
[/quote]
No ei estä kohdunkaulan syövältä!
[/quote]
Pikemminkin päinvastoin kun papilloomavirukset leviää.
Miksi et kokeile kuparikierukkaa?
Kumi käyttöön vaan tai kuparikierukka tulille. Gynen höpötyksiin ei kannata uskoa, yrittää myydä lääkkeitä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:44"]Miksi et kokeile kuparikierukkaa?
[/quote]
Terveyden hoitaja pelotteli että alan vuotaa 3_6kk niin, että saan taas anemian. Kärsin vuosi sitten pahasta anemiasta, jonka vuoksi nukahtelin jatkuvasti. Silti takaraivossa jyskyttää ajatus siitä, mutta tuo vuodon lisääntyminen ja tiputtelu pelottaa :s Ap
Varaa aika gynekologille. Ei kaikille tule runsaita vuotoja tai edes tiputtelua. Eli gynekologille aikaa varaamaa, on alan ammattilainen näissä asioissa. Toisin kuin th.
En haluaisi minäkään mutta kamalien kuukautiskipujen (endometrioosi) takia joudun käyttämään hormooneja :( I hate this shit.
Em myöskään harrasta yhdenillan juttuja joten mitään kännisähläyksiä ei tule.Olen mielummin ilman jatkuvaa pahoinvointia. -7
No menet yksityiselle gynelle ja asennutat kuparikierukan jos sille ei ole mitään fyysistä estettä. Simppeliä.