Miksi sähkömyyjät soittavat tt-tukiasiakkaille - Heille on aivan sama mitä sähkö maksaa
Kiinnostaapa paljo ilmainen kuukausi, kun ei se näy mitenkään tt-asiakkaan tilillä
Kommentit (14)
Mitä väliä jos saa joskus sopimuksen myytyä. Puhelinmyyjä saa provikkansa.
TT-asiakkaalle on aivan se ja sama mitä sähkö maksaa, koska valtio (veronmaksaja) maksaa.
Vierailija kirjoitti:
TT-asiakkaalle on aivan se ja sama mitä sähkö maksaa, koska valtio (veronmaksaja) maksaa.
tämä
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu vuokran kanssa
Älkää ottako mitään maksullisia lisäpalveluja kuten vaihtoturva,ne joutuu itse maksamaan jos saa toim.tulotukea. eikä ne maksa kuin kohtuullisen laskun, yksinasuvalla se on jotain 30e kk.
Ei ole aivan sama mitä maksaa, koskee vaan sitä halvinta perussähköä ei mitään ekologista vaihtoehtoja, erotuksen "maksat itse".
Toimeentuloasiakkaan bruttotulot lisääntyvät sähkön hinnannousun myötä, koska he eivät maksa omista rahoistaan sähkölaskua. Samaan aikaan työssäkäyvän nettotulot (eli käytettävissä olevat rahat) laskevat, koska he joutuvat itse maksamaan sähkölaskunsa.
Ei kannanottoa puoleen tai toiseen. Näin tämä vain toimii.
Puhelinmyyjät pitäis kiduttaa hengiltä!!! :D:D:D
Itselleni on telemarkkinointikielto, ei soittele yksikään puhelinmyyjä tai "vie vain viisi minuuttia aikaasi vastata tähän meidän kyselyyn :))".
Maksaa 6 e /vuosi eikä tule häirikkösoittoja enää.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentuloasiakkaan bruttotulot lisääntyvät sähkön hinnannousun myötä, koska he eivät maksa omista rahoistaan sähkölaskua. Samaan aikaan työssäkäyvän nettotulot (eli käytettävissä olevat rahat) laskevat, koska he joutuvat itse maksamaan sähkölaskunsa.
Ei kannanottoa puoleen tai toiseen. Näin tämä vain toimii.
Tämä on vain ja ainoastaan reilua
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on telemarkkinointikielto, ei soittele yksikään puhelinmyyjä tai "vie vain viisi minuuttia aikaasi vastata tähän meidän kyselyyn :))".
Telemarkkinointikielto ei kyllä estä tutkimus/gallup-puheluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telemarkkinointikielto ei kyllä estä tutkimus/gallup-puheluja.
Telemarkkinointikieltoon kuuluu maksutta
suoramarkkinointikielto, joten sanoisin että kyllä että estää. Sen perusteella tietoja ei myydä eikä luovuteta eteenpäin mm. gallup/tutkimus jne tarkoituksiin. Myöskään Trafi ei myy niitä firmoille "autosi katsastus lähenee"-mainospostia varten.
Siis mitä? Mistä se myyjä voisi sen tietää että olet tt-tukiasiakas?