Mikä on mielestäsi hyvä alennus% (tuotteesta)?
Mikä on mielestäsi
- pieni alennus/jonkin verran alennusta (prosentteina hinnasta)
- hyvä alennus
- huippuhyvä alennus
? Noin niin kuin karkeasti.
Kommentit (30)
En osta mitään vaan siksi että halvalla saan. Mutta jos saan vaikka tarvitsemani mustat nahkasaappaat 50 prosentin alennuksella, olen todella tyytyväinen. Lundian huonekaluista 25 prossaa on se ale, mitä voi saada, jos ei ihan lopettavaan liikkeeseen eksy.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:31"]
Eiköhän kaupan ostohinta ainakin vaatteissa ole vähän korkeampi?
[/quote]
Vaatteesta 50% on jo hyvä.
pieni: 20 %
hyvä: 40 %
huippuhyvä: 50%
30 % ihan kiva alennus
50 % hyvä
70 % huippu, melkeinpä alan jo epäillä onko tuotteessa ehkä jokin vika, jota en itse huomaa :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:31"]
Eiköhän kaupan ostohinta ainakin vaatteissa ole vähän korkeampi?
[/quote]
Sukkaparin ostohinta kiinassa on vain muutamia senttejä, yleensä 3-7 senttiä.
Amazonista voitte todeta sen myös itse.
Dokkari joka tuli vähän aikaa sitten, näytti tehtaan jossa untuvatakkeja valmisteltiin. Hankintahinta yritykselle joka niitä osti oli 2,5 euroa.
[/quote]
Tuo varmasti ihan totta jos saat ne teleportilla ilmaiseksi kauppaasi ja vapaaehtoistyöntekijät hyllyttävät ne ja myyvät
[/quote] amazonissa 1000 paria sukkia 3 senttiä kappale, katsokaa itse.
Lisäksi rahti ja mahdollinen tulli, noin 4 %. Tänne tuotuna sukkien yhteishinta noin 8 senttiä. Riippuen tietenkin määrästä. Isommassa määrässä hinta laskee
- pieni alennus/jonkin verran alennusta (prosentteina hinnasta) 10-20 %
- hyvä alennus 50-70 %
- huippuhyvä alennus yli 70 %
Mitään ruokaa en juuri osta, ellei ole 30-50% alennusta. Vasta 50%:ssa voidaan puhua normaalihinnoittelusta. Juustoa ostin äsken esim. 3 euron hintaan/ n. 1 kg, Lihat pitää olla 40-50% alennuksessa että niihin kosken. esim possun ulkofilee 3-4 €/kg pitää olla. Muuten jääköön hyllyyn mätänemään, ja roskisdyykkarien saaliiksi, syön vaikka makaroneja ja vettä, jos ei jonakin päivänä tarjouksia ole, ja jos pakastin sattuu olemaan tyhjä tarjoustuotteista. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:29"]
Mitään ruokaa en juuri osta, ellei ole 30-50% alennusta. Vasta 50%:ssa voidaan puhua normaalihinnoittelusta. Juustoa ostin äsken esim. 3 euron hintaan/ n. 1 kg, Lihat pitää olla 40-50% alennuksessa että niihin kosken. esim possun ulkofilee 3-4 €/kg pitää olla. Muuten jääköön hyllyyn mätänemään, ja roskisdyykkarien saaliiksi, syön vaikka makaroneja ja vettä, jos ei jonakin päivänä tarjouksia ole, ja jos pakastin sattuu olemaan tyhjä tarjoustuotteista. T. mies.
[/quote] Hyvä periaate! Säästetty markka on omassa taskussa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:18"]
Mutta siis oikeasti jokainen voi määritellä itse omat rajansa.. lähinnä kiinnostaa mistä niitä alennuksia löytää
[/quote]
Alennuskausien loppurysäyksistä. Eli 4 krt vuodessa
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 21:18"]
Mutta siis oikeasti jokainen voi määritellä itse omat rajansa.. lähinnä kiinnostaa mistä niitä alennuksia löytää
[/quote]
Lue muutakin kun viimeinen viesti.. yllä on vinkkejä..