Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa,pitääkö nyt oksettaa itsensä kun otin primolutia yhden

Vierailija
15.03.2015 |

Nyt äkkiapua etsin.Tajusin äsken että menkat ihan tuloillaan ja niitä piti koittaa nyt ennakkoon siirtää primolut-pillereillä.Otin äkkiä yhden ä, mutta vasta sitten tajusin että lueppa käyttöohjeesta vielä oliko migreenistä mitään ja olihan siellä että migreeni jossa näköoireita-> ei saa käyttää.Mulla todettiin Se virallisesti tänä vuonna,nuo primolutit sain jo aikoja sitten jemmaan.Mitä nyt teen??En ainakaan ota enempää, vaikka siirto ois ollu kiva..Pitäskö koittaa äkkiä oksentaa ?:(:(:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5mg tabletti siis oli.Voi paska!

Vierailija
2/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat apteekkiin tai päivystykseen heti.osaavat auttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hutipilleri tuskin haittaa. Luoko siis nuo pillerit migreeniä, vai vaikuttaako jotenkin migreenilääkityksen toimivuuteen?

Yksi ei ole ongelma, mutta älä missään nimessä jatka primolutia.

Vierailija
4/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on suurta vaaraa. Kunhan et ota kuuria loppuun.

Vierailija
5/5 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuonitukoksi voi aiheuttaa jos käyttää aurallisen migreenin kanssa.Huh,onneksi huomasin. Olen vuosia sitten yhden kuurin syönyt,silloin ei ollut vielä virallista lausuntoa migreenistä niin en tajunnut edes sanoa lääkärille mtn.Yksi nyt meni sitten alas kuitenkin,siirtääköhän menkkojen alkua paljon?Toivottavasti ei..

En tähän hätään oikein tiedä minne soittaa,viimeksi useita useita vuosia sitten käyttänyt julkisia terveyspalveluita (olen ollut opiskelijana).Päivystyksessä on varmaan vaan hoitajat puhelimen ääressä?