Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi avokonttorimallin käyttö lisääntyy koko ajan, vaikka se ei sovellu läheskään kaikille työntekijöille?

Vierailija
09.12.2021 |

Ja etätyömahdollisuutta eivät kaikki firmat halua tarjota enempää kuin mitä on pakko.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän!

Joku johtaja raapii tosi muhkeat tulospalkkiot kun saa yksikkönsä kulut laskemaan sovitusti. Myös johtajan esimiehelle rapsahtaa palkkiot.

Vierailija
22/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän!

Joku johtaja raapii tosi muhkeat tulospalkkiot kun saa yksikkönsä kulut laskemaan sovitusti. Myös johtajan esimiehelle rapsahtaa palkkiot.

Unohtui: Muut ovat sopuleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pomothan eivät itse koskaan ole noissa avotiloissa... Ihan ymmärrettävää sinänsä. Ja h-tin paljon miellyttävämpää!

Vierailija
24/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokonttorit, unisex-vessat, monitoimitilat, luokattomat koulut. Kivasti pyöritään kohta koko yhteiskunta tuottamattomina isoina lösseinä voimassa huonosti melussa. Ei ole ihme, että moni voi paremmin etätöissä.

Vierailija
25/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokonttorit yleistyvät koska siinä tarvitaan tilaa per työntekijä per neliö huomattavasti vähemmän kuin pikkuhuoneissa. Eli siis toimiston vuokra firmalle huomattavasti alempi.

Alle 1/3 työntekijöistä tykkää avokonttoreista. Tykkääjiä kuitenkin on, joskin selvä vähemmistö.

Kaikki julkilausutut syyt, kuten tieto kulkee paremmin ja olemme kaikki yhtä perhettä samassa tilassa ilman ”siiloja” jne on ihan bulshittiä. Raha tässä määrää

T. Facility Manager

Totta haastat. Helpompi ahtaa pieniä työpisteitä isoon seinättömään halliin. Vähemmän neliöitä, pienempi vuokra.

T. Arkkitehti

Vierailija
26/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ADHD ja pidän luonnostaan sellaista melua ja elämöintoiä ettei muiden töistä tule samassa tilassa mitään. Ne haluaisi laittaa mut omaan koppiin mutta kun meillä ei ole enää koppeja.

Vierailija
27/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokontrolli

Vierailija
28/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ADHD ja pidän luonnostaan sellaista melua ja elämöintoiä ettei muiden töistä tule samassa tilassa mitään. Ne haluaisi laittaa mut omaan koppiin mutta kun meillä ei ole enää koppeja.

Jos firmalla on varaa maksaa tuottamattamattomasta työstä niin fine.

Vierailija
29/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVOKONTTORISSA ON HELPPO HUUDELLA TYÖKAVEREIDEN KANSSA !!!

Vierailija
30/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki julkilausutut syyt, kuten tieto kulkee paremmin ja olemme kaikki yhtä perhettä samassa tilassa ilman ”siiloja” jne on ihan bulshittiä. Raha tässä määrää

Aamen, juuri näin! Tämä voitaisiin reilusti myöntää suoraan, koska kaikki sen tietävät muutenkin ja tuskinpa kukaan niitä meriselityksiä uskoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi