Mitä teillä syödään tänään?
Kommentit (47)
Mäkkäri ruokaa, olin yön töissä ja puoliso darrassa:)
Karamellisoitua possua, chiliä ja korianteria + joko riisiä tai riisinuudeleita.
Uuniperunoita savukala-jogurttikastikkeella ja fetasalaattia.
Kullattua Gandhin persekarvaa uppopaistettuna
äysjyväpastaa keitin, sekaan luomutomaattimurskaa ja kotimaisia pakasteherneitä. Lapsi huusi ja roikkui lahkeessa koko "kokkauksen" ajan.
Vmp.
Lapselle jälkkäriksi tissimaitoa, itse söin useamman suklaapatukan. mutta kun miehen pitää saada omaa aikaa ja reissata....
Itsetehtyä lihaperunasoselaatikkoa
Oon poikkeuksellisesti yksin kotona joten tein itselleni jauheliha-tacosalaatin ja lisäksi tuoretta patonkia.
Kaalilaatikkoa, tosi pitkästä aikaa.
Päivällä tein kasvispastaa (tuorepastaa, pisaratomaatteja, valkosipulia, superparsakaalia, papuja, ramiropaprikaa) ja illalla olis tarkoitus tehdä kasvistortilloja vielä.
Kaupan sipuleiden laatu harmittaa - varmaan 80% on huonolaatuisia nyt.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 15:39"]-
[/quote]
Makaronilootan jämiä oli päivällä, nyt tein fetasalaatin
Lounaaksi kalakeittoa, päivälliseksi kanakastike+riisi. Kasviksia.
Töiden jälkeen aattelin illalla kokata miehelleni pekoniquesadilloja ja aurajuustoetanoita ranskanleivällä. Hällä on vähän rapulaa niin tuo tekee eetvarttia :)
Mulla on nälkäpäivä, eli tunne, että voisin syödä kaiken maailman ruoan. Aamiaiseksi kasvismunakas, lounaaksi kaksi koiperia (=broilerin koipi-reittä) majoneesin ja tulisen salsan kanssa, jälkiruoaksi kreikkalaista jugurttia karviais-boysenmarjakeitolla (siis KERA karviais-boysenmarjakeiton :P )
Vettä ja kasvisliemikuutio.
Näillä mennään siihen asti, että jaksaisi kaupassa käydä.
...Tokihan sitä voisi tilata kotiinkuljetuksella pizzan..
Tein lohipastaa. Lounaaksi murkut popsi kaalilaatikkoa. Illalla jos jaksais niin tekis tortillapizzasia grillatusta kanan fileestä, mozzarellasta, punasipulista, rucolasta jne.
Jauhelihakastiketta (valmisjauhepussista) ja spagettia :D