Flunssaiset! Onko pakko tunkea kauppoihin pärskimään?
Varmaan kannattaisi sairastaa itsensä kuntoon eikä olla niin ilkeä että on pakko väkisin tulla tartuttamaan muitakin. Ihmisten itsekkyys on järjetöntä! Ja ollaanko nykyään niin uusavuttomia ettei muka ole kotona parin, kolmen päivän ruokatarpeita? Inhottavaa kun kassajonossa köhitään ja pärskitään niskaan :(
Kommentit (5)
Voi kuule, flunssalta on helpompi välttyä kun eristät mieluummin itses. Ei ne kaupan työntekijätkään saa sairaslomaa ilman kunnon kuumetta vaan siellä nekin pärskii ja koskee tavaroihin jotka ostat.
Vatsataudin kanssa olen samaa mieltä.
Mutta flunssa on kyllä ikävä kyllä sellainen tauti, että se ei aivan parissa kolmessa päivässä oikene.
Minulla yskäisyys ainakin helposti kestää pari-kolme viikkoakin. Kerran olin flunssainen 6kk ja toisen kerran 2kk (homeasunto).
Eli aika mahdotonta se on kotona pysyä, jos oireena on vain tukkoinen nenä ja yskä.
Toki yskimis/aivastushygieniaa voisi ihmiset parantaa. Eli nenäliinaan tai käsitaipeeseen, jotta ei tule tartuttaneeksi sitä käsistä jokapuolelle.
Sori, en ole flunssassa, olen siitepölyallergikko ja lääkkeet toimii huonosti. Tätä jatkuu nyt syksyyn saakka, enkä koko sitä aikaa aio istua kotona, vaikka aivastelen.
:D Tässä puoli vuotta jo ollut flunssaisena, allergialääkkeet eivät paljoa auta. Pitäisi sitten varmaan jäädä kotiin kuolemaan nälkään, kun en kauppaankaan saa lähteä. Kyllä se nyt vaan niin menee, että siellä kaupassa pyörii ties kuinka sairaita ihmisiä, ihmisiä, jotka ovat käyneet paskalla pesemättä käsiään jne, kosketellut ties mitä kaikkea siellä kaupassa. Muistakaa aina hyvä käsihygienia.
Mut sen kolmannen päivän jälkeen vaan joutuu lähtemään kauppaan, sori.