Mikä se terveyden huollon kantokyky oikein on kun on ollut lähes kaksi vuotta uhattuna mutta ei ole koskaan ylittynyt?
Jatkuvasti puhutaan että terveydenhuollon kantokyky on uhattuna. Millä tavalla muka uhattuna jos on kohta jo kaksi vuotta ollut uhattuna mutta kestänyt?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aina voidaan määrätä yksityisen puolen lääkärit ym. tekemään töitä samoin armeija. silloin ei edes mainita palkkoja kuten sota tilanteessa. eli periaatteessa toi asia on täysin kaatumaton tai se kaatuu sitten kun on yksi potilas ja yksi hoitaja maailmassa ja hoitaja oikasee kintunsa ensin.
Hienoa, kun sinä joudut koronan vuoksi tehohoitoob,niin inttipojat voi sinua hoitaa👍
olen ollut jo teholla ja olin lääkintämies puolustusvoimissa. et taida tietää mitään kummastakaan.
Melkein 30 vuoden kokemus tehohoitotyöstä yliopistosairaalasra. Mutta sinä etkyllä tiedä mistään mitään koska noin typeriä ehdotat. Jokainen oikea ammattilainen tietää, miksi.
perun puheeni. olet epäilemättä pätevä. kun aikaa jää täällä notkumiseen.
4.12.2021
"Olen jutellut tosi monen hoitajan ja potilaiden kuljettajien kanssa. Se kuljettaja, joka toi mut päivystyksestä tänne osastolle, niin kysyin siltä ihan suoraan, että minkä verran potilaita on tuolla päivystyksessä ja onko ollut kiirettä. Hän vastasi, että on ollut todella kova kiire ja se oli kuljettanut pääasiassa rokotevaurioista kärsiviä potilaita päivystyksestä osastolle. Eli hoitajat kyllä tiedostavat tämän. Ja täällä on todella paljon samanlaisia rokotehaitta potilaita kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä trollit yrittää taas herättää epäluottamusta aiempiin lausuntoihin, ettei luotettaisi tuleviinkaan lausuntoihin.
Trollien käsikirjan sivut vain viuhuu, kun nämä parikymmentä intomielisintä oikeistolaista etsii uusia keinoja saada epäjärjestystä aikaan.
Kaikki jotka ovat väärää mieltä ovat 100% trolleja. 🤦🏻♀️
Melkein 30 vuoden kokemus tehohoitotyöstä yliopistosairaalasra. Mutta sinä etkyllä tiedä mistään mitään koska noin typeriä ehdotat. Jokainen oikea ammattilainen tietää, miksi.