Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ongelma johon olisi kiva kuulla naisten mielipide

Vierailija
15.03.2015 |

Okei, alotan ihan alusta asti. Olen kirjotellut tässä jonkin aikaa yhden naisen kanssa, jonka tapasin erään deittisivun kautta. Hän selkeästi haluaisi, että pyydän häntä treffeille ja sitä itsekin haluaisin. Hänen kanssaan ollaan vaihdettu kuvia ja molemmat tietää miltä toinen näyttää. Ongelma on kuitenkin se, että kuvassa jonka lähetin hänelle, ei näy minun nuoruudessa tulleet, aknen aiheuttamat arvet jotka pystyy näkemään selkeäsi kasvoistani oikeassa elämässä. En missään nimessä valinnut tahallani kuvaa jossa arvet eivät näy, mutta nyt ongelmana on, että hän ei tiedä arvistani ja pelkään sen vaikuttavan paljonkin negatiivisesti hänen näkemykseen minusta. En kuitenkaan halua millään tavalla salata asiaa häneltä sillä haluan olla täysin rehellinen hänelle ja tämä on kuitenkin asia jolle en paljoa pysty tekemään mitään. Pitäisikö mun kertoo hänelle ennenkuin pyydän treffeille? Tiedän, että vaikutan todella epävarmalta ja se johtuu siitä, että olen. Tää kuullosta nyt hiukan ehkä tyhmältä, mutta on täysin totta. Eikö se oo pikkusen huono juttu, että hän haluaa mun kanssa treffeille vaan mun persoonan takia? Kun kuitenkin maailmassa ja Suomessa on monta miestä joilla on käytännössä samanlainen persoona kuin mulla, mutta heillä on myös ulkonäkö kohdillaan joten miksi olisin hänen kantiltaan yhtään kannattava valinta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli paras:tarkistaa,että äijän sormet ja varpaat liikkuu,ettei ole henki mennyt.No,tapahan se olisi sekin kuolla...

Vierailija
22/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoidattanu arpia pois, ja käyttänyt siihen useita tuhansia euroja, mutta lähtökohtani oli sen verran vaikeat akne arvet, että täydellistä huomaamatonta arpien pois häivyttämistä lääkärin mukaan ei nyky teknologialla pysty toteuttamaan. Arvet ovat kuitenkin näiden hoitojen avulla saatu selkeästi vähemmän huomattavaksi, mutta ei läheskään kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea tapa toimia on, että menet metsään, etsit kiven ja kaivaudut sen alle. 

Vierailija
24/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti vain treffeille, älä murehdi etukäteen naisen suhtautumista. Vanhat "kuoppa-arvet" eivät välttämättä haittaisi mua. Joillain kuuluisilla miesnäyttelijöilläkin on rokonarpinen iho, ja silti heitä ihaillaan.

Vierailija
25/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun oot noin epävarma. Kyllä hyvä itsetunto on tärkeämpi kuin sileä iho. Jos oot itse sinut asian kanssa, niin silloin on muutkin

Vierailija
26/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
27/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin paljon mahdollista, ettei nainenkaan ole oikeasti yhtä kaunis kuin kuvassa. Oletko valmistautunut siihen? Kannattaa vain tavata, voihan Se olla ettei kemiat kohtaa livenä. Siksi on hyvä tavata mahdollisimman pian, ettei tuhlaannu aikaa.