Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma johon olisi kiva kuulla naisten mielipide

Vierailija
15.03.2015 |

Okei, alotan ihan alusta asti. Olen kirjotellut tässä jonkin aikaa yhden naisen kanssa, jonka tapasin erään deittisivun kautta. Hän selkeästi haluaisi, että pyydän häntä treffeille ja sitä itsekin haluaisin. Hänen kanssaan ollaan vaihdettu kuvia ja molemmat tietää miltä toinen näyttää. Ongelma on kuitenkin se, että kuvassa jonka lähetin hänelle, ei näy minun nuoruudessa tulleet, aknen aiheuttamat arvet jotka pystyy näkemään selkeäsi kasvoistani oikeassa elämässä. En missään nimessä valinnut tahallani kuvaa jossa arvet eivät näy, mutta nyt ongelmana on, että hän ei tiedä arvistani ja pelkään sen vaikuttavan paljonkin negatiivisesti hänen näkemykseen minusta. En kuitenkaan halua millään tavalla salata asiaa häneltä sillä haluan olla täysin rehellinen hänelle ja tämä on kuitenkin asia jolle en paljoa pysty tekemään mitään. Pitäisikö mun kertoo hänelle ennenkuin pyydän treffeille? Tiedän, että vaikutan todella epävarmalta ja se johtuu siitä, että olen. Tää kuullosta nyt hiukan ehkä tyhmältä, mutta on täysin totta. Eikö se oo pikkusen huono juttu, että hän haluaa mun kanssa treffeille vaan mun persoonan takia? Kun kuitenkin maailmassa ja Suomessa on monta miestä joilla on käytännössä samanlainen persoona kuin mulla, mutta heillä on myös ulkonäkö kohdillaan joten miksi olisin hänen kantiltaan yhtään kannattava valinta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä laittaa kuva, joka ei vastaa totuutta. Ei ne arvet välttämättä todellakaan häiritse, mutta miksei niitä voinut kuvassa näyttää.

Vierailija
2/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... En ole kyllä koskaan tavannut ihmisiä, jotka olisivat persoonaltaan samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 10:01"]

Hyvin paljon mahdollista, ettei nainenkaan ole oikeasti yhtä kaunis kuin kuvassa. Oletko valmistautunut siihen? Kannattaa vain tavata, voihan Se olla ettei kemiat kohtaa livenä. Siksi on hyvä tavata mahdollisimman pian, ettei tuhlaannu aikaa.

[/quote]

Olen samaa mieltä ja nettitreffeillä käyneenä musta kuvasta saa usein erilaisen vaikutelman, siis itse kuvittelen jonkun yleensä vähän eri oloiseksi. Tapaaminen on aina se, mistä sitten näkee, että miten ne "kemiat kohtaa".

Mutta uskon, että naistakin jännittää. Ja hän on samassa tilanteessa.

Älä tee tuosta itsellesi isoa juttua, kun tapaatte, teillä joko synkkaa tai ei ja syy voi olla mikä tahansa. Kaikissa meissä on hyviä ja huonoja puolia, lähde siitä, että nainen pitää hyvistä puolistasi.

Vierailija
4/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laitoit kuvan, joka komistaa sua?

Mutta treffeille vaan!

Vierailija
5/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pistänytkään tarkoituksella kuvaa joka komistaisi vaan pistin kuvan joka oli mukavimman näköinen. Lisäksi, jotta arpeni näkyisivät pahimillaan kuvassa, täytyisi kuva ottaa tietystä kulmasta ja tietynlaisessa valotuksessa enkä mitään tälläistä kuva ole ottanut itsestäni, koska ei sekään nyt aivan todellisuutta vastaa vaan antaisi juurikin todellisuutta huonomman kuvan.

Lopulta päätin juuri, että lähden niille treffeille. Pitäkää peukkuja :)

Vierailija
6/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tarkoittanut sitä, että joku toinen olisi persoonaltaan juuri samanlainen kuin minä. Tarkoitin sitä, että Suomi on pullollaan kivoja miehiä joilla on myös ulkonäkö kohdillaan. Enkä missään vaiheessa ole peitellyt arpiani vaan eihän tälläset asiat nyt tuu puheeks. Sitä, en päättänyt vielä, että sanonko hänelle mitään sillä en halua kuitenkaan kuullostaa hänen korvissaan niin epävarmalta, koska itselleni nämä arvet eivät ole mikään iso ongelma vaan ongelma tulee siitä minulle, että mietin mitän muut ajattelevat ja sitä kautta alan itsekin ajattelemaan niitä.

Vierailija
7/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mun viestit kuullostaa varmaan todella ulkonäkö keskeisiltä, mutta ainakaan itselleni, naisen ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä. Tietenkin hyvä plussa, mutta ei ratkaisevaa. Sen verran, että en itse nyt mikään aivan järkyttävä ole vaikka näistä negatiivis painotteisista jutusta sellasen voi saada. Muuten ulkonäöllisesti koen olevani ihan ok, mutta sellanen fiilis on, että ketä ne arvet nyt ainakaan komistaisi, tai olisi edes neutraali asia.

Vierailija
8/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin treffeille nyt vaan, sillä se selviää.

Vierailija
9/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt vaan lopetat ton vaikeilun ja pyydät naista treffeille? Jos sun arvet on hänelle kynnyskysymys, niin sitten on, mutta se nyt ei täällä spekuloimalla selviä. Mielestäni teet tästä turhan suuren numeron, jos arvet on kerran sellaisia, etteivät välttämättä edes valokuvassa näy.

Vierailija
10/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin laittanut uudestaan kuvan itsestäni... "Otin tämän tänään". Mut oonkin tälläinen "Selfie-Birgitta"

Vierailija
11/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei haittaisi arvet, mutta tuo epävarmuus haittaisi todella, todella paljon. Varsinkin kun tuo epävarmuus johtuu pelkästä ulkonäköseikasta. Mutta itse en olekaan ulkonäkökeskeinen, siitä hyvästä syystä että en ole mikään kaunotar.

Vierailija
12/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmasti keskivertoa ulkonäkökeskeisempi, mutta mun mielestä joillekkin jätkille jopa oudolla tavalla "sopii" aknearvet. Jos ulkonäkö muuten on mieleen niin aika helpolla antaisin anteeksi arvet.

Niin ja vaikka katson paljon miesten ulkonäköä niin kyllä kiva, mukava, hauska mies on paremman näköinen jo luonteensakin takia.

Kaikesta on kavereille tullu valitettua miehistä tinder yms treffien jälkeen, mutta saisi olla tooosi pahat arvet, että ne mainitsisin ja jättäisin toisen kerran väliin, jos muuten synkkaa.

En siis sinuna huolisi.

T.22N

Vierailija
13/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle kuva, jossa kasvosi näyttäytyvät totuuden mukaisemmin :)

Vierailija
14/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis omat arpeni kasvoissa ei ole mitkään aivan järkyttävät, mutta paljaalla silmällä katsottaessa aivan varmasti kuka tahansa ne huomaa. Tämä nainen on siis itse ainakin minun mielestäni todella kaunis ja tiedän, että tää kuullostaa vähän naurettavalta, mutta itsellä on sellanen fiilis, hänen olevan aivan eri luokkaa ulkonäön suhteen verrattaessa minuun. Jos leikitään ajatuksella, että tapaisin hänet esim. yökerhossa niin olen hyvin varma, että en hänen kiinnostustaan saisi, kun taas nyt olen saanut hänen kiinnostuksensa sillä mitä olen, sisältä en sillä mitä olen ulkoisesti sekä sisäisesti. Ja se juuri tuntuu suoraan sanoen pahalta, koska onko suhteella paljoakaan mahdollisuuksia pitkällä tähtäimellä jos kumpaakin osapuolta ei vedä puoleensa sekä ulkoiset ja sisäiset tekijät? Olen miettinyt juuri, että lähettäisin hänelle kuvan jossa arpeni näkyvät mahdollisimman avoimesti, mutta eikö tuo olisi kuitenkin sama asia kuin kysyisin, että haittaako häntä arpeni. Lisäksi se, että en halua olla mikään "kunnes parempaa tulee vastaan" -seuraa, koska itsesuojelu vaistoni on ainakin vielä tallessa.

Vierailija
16/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 69v nainen ja pidän jonkinasteisena ongelmana, että laukean lähes heti, parin työnnön jälkeen ja joskus pelkästä hyväilystäkin.

Useampaa kertaa en saa syntymään sitten millään. Mieheni kunto kestää taas ihan tolkuttomasti, hän on muutaman vuoden minua nuorempi. Seksi kyllä meillä keskenään on ihanaa, mutta miten pääsisin siirtämään pitemmälle tätä ilotulitusta? Miestä kyllä tuppaa nämä harmisteluni hymyilyttämään

Vierailija
17/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et hoidata arpia pois? Mee ihotautilääkärille kemialliseen kuorintaan tai jotai

Vierailija
18/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1426304036171.html

Atlantalaisnainen häpesi ennen vartaloaan. Nyt hän rakastaa sitä.

Vierailija
19/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä hirveät maitorauhaset. En ymmärrä kuka tuolaisia ihannoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme