Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voice of F. suosikkini Paolo, 16-v. Minna, Jesper, ....

Vierailija
15.03.2015 |

... psykologi Maria, Björn Suomivuori ( se ruskeasilmä, ruskeapuolipitkätukkainen), Kaisa Leskinen, Miro Miikael (, joka vahinko kyllä jo putos). Ketkä on sun suosikkeja? Keiden et haluaisi voittavan?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:39"]Suosikkini on se suomenruotsalainen Maria ja sitten se 50-luvun leffan suomityttö Kaisa.
[/quote]
Mä laittaisin kanssa sen Kaisan voittamaan. Ihana tyttö, joka ei kuulu tähän maailmaan. :-)

Vierailija
22/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:22"]Mä laittaisin kanssa sen Kaisan voittamaan. Ihana tyttö, joka ei kuulu tähän maailmaan. :-)[/quote]
Voi ei, mua taas häiritsee se hentoisa puheääni ja jotenkin sievistelevä olemus.:/ En vaan saa sitä herttaisuuden vaikutelmaa, joka ehkä pitäisi, kun se pikkutyttömäisyys tuntuu vähän päälleliimatulta.

Joku mainitsi Ari Puron, juu ei kiitos ole ääntä eikä karismaa voittoon. Olen myös samoilla linjoilla siinä, ettei Miron olisi pitänyt pudota. Onko Ollin joukkueessa ketään potentiaalista voittajaa, omaan makuun ei tule ketään mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa on suosikkini. Toivottavasti Jennie ei voita, varmaan hyvä laulaja mutta en pidä laulutyylistään.

Vierailija
24/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:31"]Kaisa on suosikkini. Toivottavasti Jennie ei voita, varmaan hyvä laulaja mutta en pidä laulutyylistään.
[/quote]

Jennien persoonassa on jotain häiritsevää. Aitous puuttuu.

Vierailija
25/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:21"]Miro Miikaelin olisi pitänyt voittaa, mutta jostain käsittämättömästä syystä Mike Monroe ei tajunnut valita häntä jatkoon.
[/quote]

Miron ja Jasperin battle oli yksi tän kauden parhaista esityksistä.

Vierailija
26/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:22"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 00:39"]Suosikkini on se suomenruotsalainen Maria ja sitten se 50-luvun leffan suomityttö Kaisa.
[/quote]
Mä laittaisin kanssa sen Kaisan voittamaan. Ihana tyttö, joka ei kuulu tähän maailmaan. :-)
[/quote]
Siis tähän aikaan, tarkoitin. Onhan se maailmakin nyt vähän erilainen kuin kuuskyt vuotta sitten. Upea ääni ja upean näköinen lyyli.

Vierailija
27/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:22"]Mä laittaisin kanssa sen Kaisan voittamaan. Ihana tyttö, joka ei kuulu tähän maailmaan. :-)[/quote]
Voi ei, mua taas häiritsee se hentoisa puheääni ja jotenkin sievistelevä olemus.:/ En vaan saa sitä herttaisuuden vaikutelmaa, joka ehkä pitäisi, kun se pikkutyttömäisyys tuntuu vähän päälleliimatulta.

Joku mainitsi Ari Puron, juu ei kiitos ole ääntä eikä karismaa voittoon. Olen myös samoilla linjoilla siinä, ettei Miron olisi pitänyt pudota. Onko Ollin joukkueessa ketään potentiaalista voittajaa, omaan makuun ei tule ketään mieleen?
[/quote]
Minna.

Vierailija
28/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 01:22"]Mä laittaisin kanssa sen Kaisan voittamaan. Ihana tyttö, joka ei kuulu tähän maailmaan. :-)[/quote]

[/quote]
Minna.
[/quote]
Voisi olla, hyvä huomio.

Jäljellä olevat kilpailijat joukkueittain:

Michael: Björn, Kimmo, Jennie, Kevin. Tarja: Avin, Paolo, Miia, Riina. Redrama: Kaisa, Kiia, Sini, Jesper. Olli: Minna, Ari, Jani, Maria.

Vierailija
29/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miia ja Jani. Kaisakin hyvä. Jennystä ja Björnistä en tykkää yhtään!

Vierailija
31/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Miken valinnoista, miksi tiputtaa potentiaaliset voittajat ja valitsee tilalle esim maneerisen pellen? Tarkoitan juuri Miron pudotusta ja sitten edellistä jaksoa, jossa tiputti hyvän rokkitytön ja valitsi Björnin :(

Vierailija
32/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta valmentajat petaavat suosikeille tilaa pudottamalla hyviä vaihtoehtoja ja jättämällä huonompia vielä tiputettaviksi. Jos nyt aattelee millaista voittajaa mahdollisesti kaivataan, niin peli on aika selvä.

Vierailija
33/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähes kaikki lempparit on tippunut. Suuri osa jo suht alussa. Suurin pettymys oli kun Amanda putosi. No nyt on kisassa vielä Jesper!

Kiian valintaa en missään vaiheessa ole ymmärtänyt. Hänessä en nää minkään laista laulajaa. Mulle on jäänyt ikävä fiilis, että häntä pelataan voittajaks.. Ja hänhän on ollut aiemmat kaudet töissä tvofin taustalla.

Vierailija
34/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennielle, Jesperille tai Minnalle toivoisin voiton menevän.

Vierailija
35/35 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna, Miia tai Paolo saisi voittaa. Ja tykkään valtavasti Kevin Stocksin hyväntuulisesta meiningistä. On ihanaa nähdä ihminen, joka selkeästi nauttii joka hetkestä ja rakastaa esiintymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän