Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronapassi tulossa työpaikoille.

Vierailija
09.12.2021 |

Koronapassista valmistelussa versio työpaikoille.

Hallitus on valmistelemassa työpaikoille uudenlaista koronapassia. STM:n johtava asiantuntija Taneli Puumalaisen mukaan valmistelussa on ”työelämän koronapassi”, jonka tavoitteena olisi löytää keinoja työpaikkojen terveysturvallisuuden parantamiseen.

Aikataulu on kiireinen, mutta valmistelu vie aikaa. Erityisesti työelämäpassin suhteen tarvitaan kolmikantaneuvotteluja, joissa ovat mukana työntekijä- ja työnantajapuolet.

https://yle.fi/uutiset/3-11942036

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Itkekää, rokottamattomat. ITKEKÄÄ ROKOTTAMATTOMAT, ITKEKÄÄ.

Ollaan jo liian kauan katsottu kun 20% väestöstä levittää koronaa tahallaan ja nyt on alettu toimimaan heitä vastaan ja näin on oikein hyvä! Ei enää pyllistelyä qanonilaisille, vaan pikemminkin he tulevat tekemään sitä meille. Ja ottavat vaikka sen rokotteen itkien, mutta ottavat sen kuitenkin ja hyvä niin.

Ei mulla muuta.

Yksikään tuntemani rokottamaton ei ole edes sairastanut koronaa. Minä en ole levittänyt yhtään mitään. En tule koskaan kumartamaan yhtäkään pakottajaa, en itke, enkä ota rokotetta kuin kiinni pidettynä.

Vierailija
22/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on maksettava testauskin, koronapassin saa sillä, eikå tuöntekoa voi estää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jo liian kauan katsottu kun 20% väestöstä levittää koronaa tahallaan ja nyt on alettu toimimaan heitä vastaan ja näin on oikein hyvä! Ei enää pyllistelyä qanonilaisille, vaan pikemminkin he tulevat tekemään sitä meille. Ja ottavat vaikka sen rokotteen itkien, mutta ottavat sen kuitenkin ja hyvä niin.

Ei mulla muuta.

Yksikään tuntemani rokottamaton ei ole edes sairastanut koronaa. Minä en ole levittänyt yhtään mitään. En tule koskaan kumartamaan yhtäkään pakottajaa, en itke, enkä ota rokotetta kuin kiinni pidettynä.

Niinpä niin, niinhän ne kaikki supertartuttajat sanovat. NYT VITTUOTTATTE VAAN SEN ROKOTTEEN JA LOPETATTE TAUDIN TAHALLISEN LEVITTÄMISEN, JOKA ON MUUTEN LAITONTA TIEDOKSI VAAN. NYT VITTUHERÄTYS SAATANA.

Miten voin olla supertartuttaja jos olen terve, enkä käy kuin ruokakaupassa?

Vierailija
24/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Loistava esimerkki siitä, mitä rokote tekee aivoille. Ei Kiitos.

Vierailija
25/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ilmeisesti loppuu vierailut sairaaloissa ja hoivakodeissa ilman koronapassia jos ei sinne töihinkään saa ilman mennä.

Vierailija
26/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Niinpä niin, niinhän ne kaikki supertartuttajat sanovat. NYT VITTUOTTATTE VAAN SEN ROKOTTEEN JA LOPETATTE TAUDIN TAHALLISEN LEVITTÄMISEN, JOKA ON MUUTEN LAITONTA TIEDOKSI VAAN. NYT VITTUHERÄTYS SAATANA.

juuri kaltaistesi vuoksi, en ikinä. Rokote näyttää teevän hulluksi.

Loistava esimerkki siitä, mitä rokote tekee aivoille. Ei Kiitos. Turpakiiqanonpelle(t)

Vierailija
27/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Sä oot säälittävä. Näyttää olevan jo jonkin sortin tukos päässä.

Ei mulla muuta.

Vierailija
28/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Ai ruokakaupassako se ei tartu ollenkaan?! 

JES!! Enpä laitakaan tänään maskia, kun menen töihin. 

Vierailija
29/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Sun kyllä pitäis hakea jotain apua. Et vaikuta voivan kovin hyvin.

Vierailija
30/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä! Meillä on töissä tuollainen rokottomaton ja hyvä että se saadaan johonkin ruotuun. Jengi on todella kypsä siihen ja sen salaliittoteoriohin. Kumpa saisi kenkää., 

Voi kamalalta kuulostaa. Kenenkään ei pitäisi joutua olemaan tuollaisen kanssa tekemisissä, edes työnsä puolesta.

Itse näen että pakkorokotus on ainoa joka näihin tepsii.

Vierailija
31/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä voin levittää sitä, kun olen käynyt säännöllisesti testissä ja aina nega. Korona näkyy jopa puoli vuotta testissä. 

Vierailija
32/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hienoa jos on työttömänä ja rokottamaton. Hakee töitä ja tietää että ei pääse kun ei halua myrkyttää ja vahingoittaa itseään

Vierailija
33/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta.

Ai ruokakaupassako se ei tartu ollenkaan?! 

JES!! Enpä laitakaan tänään maskia, kun menen töihin. 

En väittänyt, että ei tartu. Mutta kontaktit on minimissä. Jos olen terve ja pidän turvavälit, miten voin olla supertartuttaja? Mikä on tämä kumma ajatus, että jokaisella rokottamattomalla on joku jatkuva tauti päällä? Ja samaa aikaa kun supertartuttavat makaavat myös sairaalassa tukkimassa kaikki osastot.

Vierailija
34/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipähän tarvi mennä töihin.

Tarvitseeko minun? Pystyn suurimman osan tekemään etänä. Kollega voi mennä passin kanssa toimistolle hoitamaan siellä olevat asiat.

Vierailija
35/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hyvä! Meillä on töissä tuollainen rokottomaton ja hyvä että se saadaan johonkin ruotuun. Jengi on todella kypsä siihen ja sen salaliittoteoriohin. Kumpa saisi kenkää., 

Meillä töissä koronaan sairastuneet ovat vain rokotettuja, jotka ovat hilluneet pitkin maita ja mantuja. Rokottamattomat ovat pysyneet terveenä. Onneksi töissä voi pitää turvaväliä eikä tarvitse olla kontaktissa työkaverin kanssa. 

Meillä kaikki rokotettuja ja vain minä olen sairastanut ennen rokotuksia viime keväänä, liehuin vain kotona

Et siis käynyt missään eikä kukaan perheenjäsen tuonut sitä kotiin? Ei ole mitään aavistusta mistä sen olisit saanut? 

Vierailija
36/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän seuraa töiden uusjako. Moni irtisanoutuu tai irtisanotaan ja uusia tekijöitä tulee tilalle. Ehkä se on ihan hyväkin, että kautta linjan työelämä tuulettuu tällä tavoin.

Vierailija
37/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on vasta valmistelussa? Useimmissa EU maissa ollut jo pitkään käytössä. Miksi täällä on kaikki aina niin hidasta?

Vai että ihan useimmissa EU-maissa ollut pitkään käytössä koronapassi työpaikoilla. Ihanko totta?

Italia, Saksa, Ranska mainitakseni, SOTE-puolella

Ilmeisesti Belgiaan ja Luxemburgiin vaaditaan myös ensi vuonna. 

Vierailija
38/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, mun työpaikalla kolmasosa on piikittämättömiä. Enkä usko, että kukaan heistä on piikille menossa. Itsekään en ota enää kolmatta, eli passini vanhenee keväällä. Sitten kai jään itsekin pois töistä. Eli sitten joko valtio elättää meidät, tai Suomessakin alkaa tulla niitä ruumiita, kun kuollaan nälkään ja kylmään. 

Kertokaa nyt mulle, miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista? Miten ihmiset menee näin sekaisin? Mun puolesta jokainen voi ottaa piikkejä niin paljon kuin haluaa, mutta ei mua voi kukaan pakottaa piikille. Mun terveysasiat on mun omia asioita, mun keho on mun oma. Ei siitä voi päättää bile-Sande, ei pulla-Annika, ei hörölöö-Krista. Ei yksikään ministeri, ei kansanedustaja, ei virkamies, ei lääkäri eikä yhtään kukaan muu kuin minä itse.

Vierailija
39/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla passilla mitään tee koronan estämiseksi. Ei muuta kuin pikatestit työpaikan oville, niin sitten siitä jotain hyötyä voi ollakin. 

Vierailija
40/169 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin töissä ainoastaan rokotetut olleet saikulla koronan vuoksi. Ollut kai hyvää tuuria meillä rokottamattomilla tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi