Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko voi myöntää omistavansa ison tai löysän pillun?

Vierailija
09.12.2021 |

Siinäpä se tuli. Eli onko montaa naista joka voi rehellisesti myöntää omistavansa ison tai löysän pillun ja tällä tarkoitetaan pillua jonne helposti uppoaa kolme tai neljä sormea tai peräti koko käsi pienellä lämmittelyllä. Ja jolla normaalikokoinen penis ei tunnu oikein miltään vaan vaaditaan tuhdimpaa täytettä esimerkiksi paksua penistä tai dildoa tai aiemmin mainittua kättä.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on iso ja syvä pillu ja tyydytän hänet usein isolla ja paksulla dildolla (king cock 25cm). On joskus ihanan irstasta laittaa dildo sträppiin ja panna häntä antaumuksella takaapäin. Saa usein rajusti sillä tavoin. Nauttii myös fistauksesta silloin tällöin kun tehdään ajan kanssa. Saan usein itse työntyä häneen sen jälkeen ja nauttia liukkaudesta ja sykkivästä pillusta ja ei mene kauaa itsellänikään.

Vierailija
22/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas oli satu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän, että on. Se taas johtuu siitä, kun tykkään, että minua fistataan.

N44

Vierailija
24/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saatte tuosta fistaamisesta? Eikö se löystytä paikkoja entisestään?

Vierailija
25/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin työnnän mielummin vehkeeni napakkaan vakoon, kun nyrkkini väljään kaivoon. Mutta eihän se multa millään tavalla pois ole, jos joku siitäkin nauttiin. Pääasia, että itse tietää, mistä pitää.

Vierailija
26/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mien nainen voi tuota arvioida itse? En minä ainakaan tiedä muiden naisten pilluista mtään, kun en todellakaan ole kokeillut.

Ja kun mieheltä kyynyt, niin ei ole kuulemma. 2 lasta tehty. Kukaan ei ole koskaan valittanut...siis tota, kun ollut välissäkin joku sentään.

Vierailija
27/39 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, onko väljä? Oma mies on hyvin varusteltu, joten asia ei ei oo ajankohtainen. Oon joskus miettinyt, miltä tuntuisi pano miehen kanssa, jolla olisi pienempi varustus.

Vierailija
28/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venytyksen tuoma nautinto. Ei siihen pysty yksikään oikea kalu.

Toki on olemassa dildoja jotka siihen pystyy.

Ja mies voi halutessaan tulla toiseen koloon samaan aikaan. Silloin tuntee olevansa täynnä :)

Vierailija
29/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mien nainen voi tuota arvioida itse? En minä ainakaan tiedä muiden naisten pilluista mtään, kun en todellakaan ole kokeillut.

Ja kun mieheltä kyynyt, niin ei ole kuulemma. 2 lasta tehty. Kukaan ei ole koskaan valittanut...siis tota, kun ollut välissäkin joku sentään.

Olen tässä pohtinut, olisiko kysyntää kaupalliselle palveluntuottajalle tai konsultille, jolta saisi tiukkuudesta puolueettoman arvion. Näitä tiukkuuttaan pohtivia kuitenkin tuntuu olevan.

Vierailija
30/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löystyykö reisilihas, jos sitä venyttelee?

Vierailija
31/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä pohtinut, olisiko kysyntää kaupalliselle palveluntuottajalle tai konsultille, jolta saisi tiukkuudesta puolueettoman arvion. Näitä tiukkuuttaan pohtivia kuitenkin tuntuu olevan.

Tarkoitat kai, että näitä mukamas naisina härpäkkeen tiukkuutta tsi väljyyttä pohtivia miehiä tuntuu riittävän

Vierailija
32/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen oman väljyyden tietää. Jos ei tiedä, ei ole väljä.

Vierailija
33/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, onko väljä? Oma mies on hyvin varusteltu, joten asia ei ei oo ajankohtainen. Oon joskus miettinyt, miltä tuntuisi pano miehen kanssa, jolla olisi pienempi varustus.

Eikös AP tuossa jo kuvannut millainen on iso tai väljä? Jos saat helposti sisääsi liki koko käden niin silloin on avarat paikat. Jos menee yksi tai kaksi sormea niin on tiukka tai ns. normaali. Toki hyvin lämmiteltynä tiukkakin antaa enemmän periksi, mutta harvoin kuitenkaan koko käden mitalta.

Vierailija
34/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla, mutta jollain tavoin myös ylpeä siitä.

Ei häiritse mua eikä mun miestä, voidaan käyttää monenlaisia nautinnon lähteitä. Omistan muutaman todella ihanan tekopeniksen ja mun mies on sinut sen kanssa

Vierailija
35/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minulla vertailukohtaa oikein ole, mutta uskoisin näin. Tai enemmänkin, että olen poikkeuksellisen joustavaa materiaalia. Synnytyksissä ja jälkitarkastuksissa on "kehuttu" kudoksia ja lihaksia, imukupeista huolimatta ei repemiä ja olen palautunut supernopeasti.

Sanoisin siis, että rentona varmasti melko väljä, mutta saan halutessani puristettua lihaksilla niin piukaksi, ettei keskiverto varustuksella varustettu puoliso meinaa saada mahtumaan. Eikä yhdyntä kyllä miltään tunnukaan jos ei itse vähän tee töitä mutta sen olen valmis tekemään joten ongelmaa ei ole ollut kummallakaan asian suhteen, päin vastoin.

Vierailija
36/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainut tiukkoja ja löysiä pilluja elämäni varrella kymmeniä. Löysän pillun kanssa meno on huomattavasti riettaampaa ja sitä kautta parempaa. Löysään pilluun pystyy nussiin kovaa laukeamatta nopeasti, voi rietastella työntämällä kullin kaveriksi jotain, voi fistata ja vaikka mitä muuta. Ääni löysälle 😉

Vierailija
37/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nainut tiukkoja ja löysiä pilluja elämäni varrella kymmeniä. Löysän pillun kanssa meno on huomattavasti riettaampaa ja sitä kautta parempaa. Löysään pilluun pystyy nussiin kovaa laukeamatta nopeasti, voi rietastella työntämällä kullin kaveriksi jotain, voi fistata ja vaikka mitä muuta. Ääni löysälle 😉

Sulla on varmaan iso? Pienellä se on kuin nakki messuhallissa.

Vierailija
38/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni nainut tiukkaa pillua ja nyt alkanut haaveilemaan väljästä. Nyt kun vaimolle tullut ikää alkaa naiminen olemaan kuin kipeätä naisi. Saa koko ajan varoa että sattuu liukkarista huolimatta. Vaikka itselläkin ikää paljon, niin kaluni on yhtä iso kuin nuorena.

Vierailija
39/39 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla, mutta jollain tavoin myös ylpeä siitä.

Ei häiritse mua eikä mun miestä, voidaan käyttää monenlaisia nautinnon lähteitä. Omistan muutaman todella ihanan tekopeniksen ja mun mies on sinut sen kanssa

Mistä olet tullut tuohon tulokseen? Onnistuuko sinulla fistaus helposti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän