Hei vinkatkaas hyvä rantaloma kohde äidille ja 6v tytölle kesäksi?
Olen etsinyt ja tutkaillut ja en oikeen tiedä mikä olisi hyvä. Kriteereinä olisi matalahko ranta, jossa olisi pehmeää hiekkaa,ei ainakaan KOVIN kivikkoista..rakastetaan puljata vedessä. Hyvää ruokaa tietty :D Ja muutamia hyviä retki kohteita. Ei siis kovin isot vaatimukset,mutta tuntuu että kreikassakin on aika kivikkoisia rantoja? vai olenko ymmärtänyt väärin?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:47"]Kreeta tai Rodos
[/quote]
Rodos.
Olen itse ollut haniassa,plataniuksella ja siellä oli ainakin aika kivikkoista??
Mallorcan Alcudiassa upeat rannat. Lisäksi se on rauhallinen lapsiperheiden kohde.Ranta on matala ja siinä voi todellakin uida.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:49"]Olen itse ollut haniassa,plataniuksella ja siellä oli ainakin aika kivikkoista??
[/quote]
Rannan Hanian päässä. Saaren edustalla on hyvät rannat. Paremmat kuin plataniaksessa.
Osaatko sanoa alueen nimeä? Mites espanjan kesä kohteet? Kreikassa muita hyvä rantaisia kohteita kuin kreeta?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:08"]Osaatko sanoa alueen nimeä? Mites espanjan kesä kohteet? Kreikassa muita hyvä rantaisia kohteita kuin kreeta?
[/quote]
Rodoksella on Rodoksen kaupungissa hiekkarantaa, paljon hyviä lapsiystävällisiä ravintoloita, voitte tehdä retken vesipuistoon ja vaikka pidemmälle Rodoksen saarelle pieneen kylään. Meidän lapset on tykänny tosi paljon, ollaan käyty monta kertaa ikävuosina 5-12.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:08"]Osaatko sanoa alueen nimeä? Mites espanjan kesä kohteet? Kreikassa muita hyvä rantaisia kohteita kuin kreeta?
[/quote]
Rodoksella on Rodoksen kaupungissa hiekkarantaa, paljon hyviä lapsiystävällisiä ravintoloita, voitte tehdä retken vesipuistoon ja vaikka pidemmälle Rodoksen saarelle pieneen kylään. Meidän lapset on tykänny tosi paljon, ollaan käyty monta kertaa ikävuosina 5-12.
[/quote]
Pienemmässä kylässä saaren toisessa päässä päästiin ratsastamaa aaseilla vuoren rinnettä, lapset oli ihan innoissaan. Siellä oli myös hyvä hiekkaranta. Löytyy hiekka- ja kivikkoista rantaa, ihan mistä tykkää. Päästiin myös snorklaamaan. Pieni kaupunki, lisäksi voi valita perhehotellin kaupungin ulkopuolelta, sillon löytyy hiekkarantaa ja vaikka mitä uima-allasta ja liukumäkeä. Suosittelen. Todella lapsiystävällinen.
Jos tyttö olisi ollut 16 olisin kutsunut teidät Yyteriin... ehkä palaamme asiaan?
Sunny Beach. Hyvä ja edullinen kohde. Loistava ranta. Retkille tai vesipuistoon. Nähtävää ja koettavaa riittää. Paikka on paljon muuta, kuin nuorison bilemesta. Olen ollut siellä monet kerrat ja kesälllä taas menen.
up