Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisittekö anopin teille yöksi niin, että hän hoitaa vauvaa?

Vierailija
09.12.2021 |

Minulle ehdoton ei. Anoppi ei kuulu aikuisten öihin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten öihin?

Vierailija
2/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun lapset olis täällä vastaamassa niin sanoisivat KYLLÄ. Mulla on 3 lastenlasta ja mielelläni olen ollut yökylässä antaen vanhemmille mahdollisuuden juhlia ja nukkua aamulla pidempään. En usein, mutta toisinaan. Ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ja vastaus on ei. Siis meille kävi niin, että vauva oli täysin rytmissä ja söi puurot aamuin illoin ja se yks kerta, kun anoppi hoiti yhden yön, niin kaikki kääntyi päälaelleen. Unirytmit ihan sekaisin ja puuroa ei saatu enää syömään. Siis ihan hirveä koettelemus kaikille 🤣

Vierailija
4/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa ja vastaus on ei. Siis meille kävi niin, että vauva oli täysin rytmissä ja söi puurot aamuin illoin ja se yks kerta, kun anoppi hoiti yhden yön, niin kaikki kääntyi päälaelleen. Unirytmit ihan sekaisin ja puuroa ei saatu enää syömään. Siis ihan hirveä koettelemus kaikille 🤣

Hih hih

Vierailija
5/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en.

Vierailija
6/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta moiselle. Ehkä jos olisin kuoleman väsynyt ja mies esim reissutöissä niin tilanteesta riippuen. Nykytilanteessa ei ole ollut avun tarvetta.

Vierailija
7/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Siis että kun vauva herää, anoppi hiiparoi vanhempien huoneeseen hakemaan vauvan. Painajaismaista.ap

Vierailija
8/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Siis että kun vauva herää, anoppi hiiparoi vanhempien huoneeseen hakemaan vauvan. Painajaismaista.ap

Yksi aloitus siis kertoi tällaisesta. Ap

Vierailija
9/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Hän tulee omilla avaimillaan teidän kotiin kun olette nukkumassa?

Vierailija
10/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun lapset olis täällä vastaamassa niin sanoisivat KYLLÄ. Mulla on 3 lastenlasta ja mielelläni olen ollut yökylässä antaen vanhemmille mahdollisuuden juhlia ja nukkua aamulla pidempään. En usein, mutta toisinaan. Ihanaa.

Oletko lastesi anoppi?

Vierailija
11/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyksiin asti on pitänyt hoitaa, miniän retaleella on aina joku syy.

Onneksi poikani on nyt hakenut luntsukkaisesta eron. Sinnepä jää kakarat äitinsä kanssa.

Poika tekee uudet! 🥳🥳🥳🥳🥳🙏🏻🥳🙏🏻

Vierailija
12/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja sehän oli aivan varmasti anopin syy. Jos sinun äitisi olisi hoitanut niin rääpäleestäsi olisi tullut pyhimys. Vi. ttu kun meni väärin hoitajan valinta.

No toivottavasti penskas kuolee kivuliaasti niin teet uuden ja annat vain äitisi hoitaa. Oikeastaan sinäkin joutaisit kuo. La kun olit niin tollo että anopille peni kkasi annoit.

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

😂😂😂😂👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
13/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Etsi se ketju, se oli täällä aamulla.

Vierailija
14/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ja sehän oli aivan varmasti anopin syy. Jos sinun äitisi olisi hoitanut niin rääpäleestäsi olisi tullut pyhimys. Vi. ttu kun meni väärin hoitajan valinta.

No toivottavasti penskas kuolee kivuliaasti niin teet uuden ja annat vain äitisi hoitaa. Oikeastaan sinäkin joutaisit kuo. La kun olit niin tollo että anopille peni kkasi annoit.

😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣

Hih hih hih hih

Vierailija
15/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Etsi se ketju, se oli täällä aamulla.

Mikä ketju?

Vierailija
16/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Yksi aloitus siis kertoi tällaisesta. Ap

Olet irrottanut jonkin jutun jostain asia yhteydestä ja nyt kaikkien pitäisi tietää mistä puhutaan?

Vierailija
17/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

eikö se vauva voi nukkua sen yön anopin kans eri huoneessa? Minulla on ihana anoppi, hoiti poikaa joskus kun tarvittiin, soitellaan lähes päivittäin vaikka välimatkaa 15 km vain, käydään yhdessä ostoksilla jne. Ollaan hyvät ystävät.

Vierailija
18/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten öihin?

Joku liskojen yö 🤣

Vierailija
19/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko talo heräsi, kun vauva heräsi yöllä nälkäänsä. Hoitaja ei olisi auttanut mitään.

Vierailija
20/33 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ollut tapana tungetella. Mutta niin vaan kalenteriin kertyy lapsenhoitokeikkaa jatkuvasti. Nytkin on varaukset hoitaa tytön lapsia kun vanhemmat menee lapsettomiin häihin, miniällä ratsastusleiri ja poika työmatkalla, toinen poika viettää hääpäivää vaimonsa kanssa. Ja aina kysellään mummeja ja anoppeja hätiin. Välillä niin päällekkäisyyttä niin, että vaari tai pappa menee hätiin kun anopit ei kerkiä.

Mielellään avustetaan kun vielä pystytään terveyden puolesta. Ja lapsetkin tuntuu tykkäävän kun jatkuvasti kyselevät, että milloin mummi tulee.

Tiedän kyllä, että ei tämä kaikilla toimi näin. Isovanhemmat joko töissä tai liian raihnaisia. Tai mikä ikävintä, välit lapsiin tai heidän puolisoihinsa huonot.

Ihanaa aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä