Kaikki tietää mkä on korvamato. Mutta tiedättekö että se voi olla viesti alitajunnalta?
Kuuntele sanoja niissä voi olla tärkeä viesti.
Tai se voi olla sävel itse ja sen tuoma muisto.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Pikku kakkosen laulut vaan soi päässä. Ihmekös tuo kun en muuta musiikkia juuri kuule mistään.
Mulla soi myös pikku kakkosen laulut lapsuuden ajoilta eli vuosikymmeniä sitten! Mistähän mahtaa kertoa 😃 varsinkin aamuisin on joku nalle luppakorva tms...
Se kertoo että sä olet jäänyt henkisesti lapsen tasolle.
Who let the dogs out?
Who, who, who, who, who?
Who let the dogs out?
Who, who, who, who, who?
Who let the dogs out?
Ja mikähän viesti tuossakin mahtaa olla? 🤣 (Mulla ei ole edes koiraa)
Vierailija kirjoitti:
Who let the dogs out?
Who, who, who, who, who?
Who let the dogs out?
Who, who, who, who, who?
Who let the dogs out?Ja mikähän viesti tuossakin mahtaa olla? 🤣 (Mulla ei ole edes koiraa)
Voisiko olla, että järki on päässyt pois päästä?
Olen kuunnellut joulradiota, ja kyllä ne laulut vaan jatkuvasti soivat päässä. Tietäisikö sitä, että joulu on kohta tulossa?
Korvamato, tuo kaalimadon kaukainen serkku joka pileettää korvassa 24h
Kun ystäväni oli petollinen, soi päässäni Ricky Martin She Bangs ja kohta
she looks like flower but bite like a bee. Ja olin menossa ostamaan korvapuusteja kaupasta.
=)
Asia tuli selväksi.
=)
On vaikea sanoa alkaako korvamato soimaan ennen vai jälkeen kun ajatuksiin alkaa hivuttautua henkilö tai tapahtuma johon se liityy. Mutta osaan suurimman osan "madoista" yhdistää johonkin tai johonkuhun.
Mysteerinä tosin on Nalle Luppakorvan tunnari.
Vierailija kirjoitti:
Jaa? No saatte auttaa mua tän kanssa, että mikä on se synbolinen merkitys:
Ja ja ja Coco jamboo ja ja jeee
Kenties alitajuntasi vain haluaisi muistella noita aikoja? 90-luvun puoliväliä siis. Tai mihin aikaan tuo kappale sinun elämässäsi nyt sijoittuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? No saatte auttaa mua tän kanssa, että mikä on se synbolinen merkitys:
Ja ja ja Coco jamboo ja ja jeee
Kenties alitajuntasi vain haluaisi muistella noita aikoja? 90-luvun puoliväliä siis. Tai mihin aikaan tuo kappale sinun elämässäsi nyt sijoittuukin.
Hyvä pointti.
Joistakin tulee niin haikee fiilis, eikä löydä että miksi. On vaan ikävä.
"Jotain jota ei ehkä olekkaan" P M (RIP)
OMG kun päässä soi Wheeler Walker Jr. - Drop 'em Out. Haluan nähdä tissejä?
Lyriikat menee näin ja päässä soi lihavoitu osuus:
Drop 'em out, let me see them titties
Gonna take a long look at those tig ol' bitties
Areolas looking nice, nipples looking real pretty
Come on let me gander at your boobs
Drop 'em out, let me see them knockers
Gonna take a long look at those big ham hockers
Just squeeze 'em together while I play with my cocker
Drop 'em out (let me see them flappies)
Bounce 'em up (make an old man happy)
Smack 'em around
Just lay 'em on my lap and come on let me jizzm on your boobs
Drop 'em out
Bounce 'em up
Smack 'em around
Boobs
I like boobs
Mulla ei käytännössä koskaan soi päässä mitään kappaletta. Osaan sitten vissiin käsitellä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei käytännössä koskaan soi päässä mitään kappaletta. Osaan sitten vissiin käsitellä asiat.
Kuunteletko edes musiikkia?
Yleensähän biisit lähtee soimaan päässä, kun kuuntelee jotain musiikkia.
Mun haippa, haippa korvamatoni sentään tiedostan olevan tästä:
Joo, sanat ovat vähän muuttunut mielessäni toisenlaisiksi.
Minulle tarttuu korvamadoksi milloin mikäkin renkutus, jonka kuulen kaupassa, telkkarissa jne. En hetkeäkään usko, että "hiiva hoitaa diflucan" tyyppisissä rallatuksissa on mitään viestejä alitajunnastani.
Jaahas, kaiketi sitten haaveilen alitajuisesti salasuhteesta varatun kanssa, kun päässäni on pitkään soinut Arja Korisevan Kun minuun kosketat, hiileen puhallat.... (en tiedä tämän kappaleen nimeä). Tuossa tosin asetelma on se, että perheellinen nainen on sivusuhteessa. Itse en ole koskaan edes seurustellut :D
Tässä on ihan oikeasti perää. Alitajunta keskustelee tietoisen mielen kanssa unien lisäksi myös hereillä ollessa juuri tällaisten mieleen juolahtavien asioiden välityksellä.
Esim. sain itse juuri hiljattain itkiessäni lohdutusta alitajunnaltani, kun yhtäkkiä rupesi soimaan päässä gunnareitten Don't Cry. Kyllä oikeasti helpotti. ❤️
Vierailija kirjoitti:
Joku neuvoo että kuuntele se korvamatokappale alusta loppuun niin se voi loppua. Ihmisen pää kai vaatii asioiden loppuun saattamista.
Mä oon kuunnellut mun korvamatoa monet kerrat ja koko aika vaan lujemmin pysyy mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku neuvoo että kuuntele se korvamatokappale alusta loppuun niin se voi loppua. Ihmisen pää kai vaatii asioiden loppuun saattamista.
Mä oon kuunnellut mun korvamatoa monet kerrat ja koko aika vaan lujemmin pysyy mielessäni.
Sä et ole varmaan vielä keksinyt sitä todellista sanomaa. Se poistuu heti kun sanoma on tullut ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole varmaan vielä keksinyt sitä todellista sanomaa. Se poistuu heti kun sanoma on tullut ymmärretyksi.
Pitää kuunnella muita kappaleita niin siten saan pois sen korvamadon mielestäni, jos mä kuuntelen sen biisin uudelleen mikä oli korvamatonani niin sitten se taas tulee korvamadoksi.
Hah. Aina, kun juttelen erään tylsän miehen kanssa, päässä alkaa soida "Sä oot vain mun, mä oon vain sun". En kyllä usko, että hän on minulle se oikea, olemme tunteneet yli 10 vuotta enkä todellakaan tunne vetoa häneen.
tämä korvamato on soinut nyt noin vuoden, ei haittaa :)