Kaikki tietää mkä on korvamato. Mutta tiedättekö että se voi olla viesti alitajunnalta?
Kuuntele sanoja niissä voi olla tärkeä viesti.
Tai se voi olla sävel itse ja sen tuoma muisto.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Hah. Aina, kun juttelen erään tylsän miehen kanssa, päässä alkaa soida "Sä oot vain mun, mä oon vain sun". En kyllä usko, että hän on minulle se oikea, olemme tunteneet yli 10 vuotta enkä todellakaan tunne vetoa häneen.
Mistä tiedät?
Alitajuntasi tietää joka tapauksessa enemmän kuin sinä.
Ehkä haluat vain vältellä asiaa.
10 v tylsän miehen kaveri. Miksi?
Selvä viesti, ota se vastaan tai hylkää.
Mutta kiitä viestistä, muuten ne loppuu kokonaan jos niitä ei arvosta.
Mistä se kertoo että mulla soi usein päässä biisejä mainoksista joita olen juuri telkkarista kuullut? Ja nyt soi toi i'm blue koska luin siitä tästä ketjusta. Ja nyt vaihtui who let the dogs outiin koska tuli edellisestä lauseesta mieleen että luin siitäkin tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Aina, kun juttelen erään tylsän miehen kanssa, päässä alkaa soida "Sä oot vain mun, mä oon vain sun". En kyllä usko, että hän on minulle se oikea, olemme tunteneet yli 10 vuotta enkä todellakaan tunne vetoa häneen.
Mistä tiedät?
Alitajuntasi tietää joka tapauksessa enemmän kuin sinä.
Ehkä haluat vain vältellä asiaa.
10 v tylsän miehen kaveri. Miksi?
Selvä viesti, ota se vastaan tai hylkää.
Mutta kiitä viestistä, muuten ne loppuu kokonaan jos niitä ei arvosta.
En ole koskaan kiittänyt korvamadoistani eikä ne ole kadonneet mihinkään :( katoaispa, kun ei voi keskittyä edes lukemaan kirjaa kun joku soi päässä.
No omassa päässä soi Bad touch , joten kai sitten tarvitsen sen miehen.....
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kertoo että mulla soi usein päässä biisejä mainoksista joita olen juuri telkkarista kuullut? Ja nyt soi toi i'm blue koska luin siitä tästä ketjusta. Ja nyt vaihtui who let the dogs outiin koska tuli edellisestä lauseesta mieleen että luin siitäkin tässä ketjussa.
Kysy mitä se haluaa kertoa.
Ehkä se haluaisi ettet ole niin tuulen vietävissä, että jalkasi olisivat enemmän maassa?
Että sinä itse valisisit tien jota kuljet ja ottaisit vastuun siitä?
Että muiden jutut ovat muiden juttuja ja ehkä ei sinua varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se haluaisi ettet ole niin tuulen vietävissä, että jalkasi olisivat enemmän maassa?
Ei se vastannut.
Jalat on maassa.
Olen valinnut itse tieni.
Valitsen itse juttuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vastannut.
Jalat on maassa.
Valitsen itse juttuni.
Onko niin?
Alitajuntasi viestittää ettei ole. Mitä pelkäät että tapahtuisi jos olisit
todella oma itsesi, jalat maassa?
Hiljene ja kuuntele. Uskallatko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vastannut.
Jalat on maassa.
Valitsen itse juttuni.Onko niin?
Alitajuntasi viestittää ettei ole. Mitä pelkäät että tapahtuisi jos olisit
todella oma itsesi, jalat maassa?
Hiljene ja kuuntele. Uskallatko.
Niin, eihän se nyt voi olla yksinkertaisesti niin että päähän jää ilman mitään merkityksiä soimaan sellaisia biisejä joita on juuri kuullut :D
Mullakin soi aina päässä ja olin oikein hämmästynyt, kun otin tämän kerran puheeksi ja muut olivat ettei tosiaankaan soi. Tyttäreni väitti biisien kuulemisen stressin merkiksi. Minkähänlaisesta stressistä kertoo tämän hetkinen korvamatoni: "Oili, Oili, tankkaa täällä sä taas. Mä trasselijussina odotan, milloin käydään kauramaas..."
Olisimpa juuri päin vastaista mieltä. Kun ei ole stressiä soi päässä joku rallatus.
Joskus jopa klassista musiikkia eikä sanoja.
Siinä kuuntelen kuin konsertissa, erottaa eri soittimet ja varmasti kaikki soittaa oikein.
Mielenkiintoinen juttu.
Ps. Ei sentään aina, mutta usein.