Jenniä arvosteleva kirjoittaja tässä kysyy miksi ketjuni poistetaan?
Olen muutaman kerran kertonut mielipiteeni laulaja Jenni Vartiaisesta, mutta se on ollut liikaa palstan modeille. En usko että palstalaiset ovat ilmoittaneet viestini asiattomiksi, koska hehän inhoavat Jenniä kuten minäkin. En myöskään pidä siitä, että minua arvostellaan henkilökohtaisesti kun sanon vain mielipiteeni julkisuuden henkilöstä, ja se on täysin sallittua käsittääkseni. Vai oletteko eri mieltä?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:48"]
Koska kukaan ei jaksa eikä ketään kiinnosta lukea "muutamaa" (eli kymmenen avausta viikonlopussa ja aimo tukku arkisinkin) avausta joiden pääasiallinen sisältö on jonkun henkilökohtainen katkeruus jotain yhdentekevää artistia kohtaan. Siksi.
[/quote]
Se ettei jaksa lukea jotain ketjua ei ole aihe sen poistamiselle. En minäkään jaksa lukea jotain "perse-pieru-kakalla käynti-paska-anaali" ketjuja mutten silti vaadi niitä poistettaviksi. En yksinkertaisesti avaa niitä. Miksi sinä availet sinulle yhdentekeviä ketjuja? Masokistiko olet vai muuten pimeä?
[/quote]
Tätä minäkään en ymmärrä. Jos ei ole kiinnostunut jostain ketjun aiheesta miksi se pitää avata ja käydä kertomassa ettei kiinnosta vittuakaan?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:34"]
Olen muutaman kerran kertonut mielipiteeni laulaja Jenni Vartiaisesta, mutta se on ollut liikaa palstan modeille. En usko että palstalaiset ovat ilmoittaneet viestini asiattomiksi, koska hehän inhoavat Jenniä kuten minäkin. En myöskään pidä siitä, että minua arvostellaan henkilökohtaisesti kun sanon vain mielipiteeni julkisuuden henkilöstä, ja se on täysin sallittua käsittääkseni. Vai oletteko eri mieltä?
[/quote]
Ei modet näitä keskusteluja jatkuvasti lue ja poistele mielivaltaisesti. He poistaa vain ne jotka joku ilmoittaa asiattomaksi. Ja näitä ilmoittajia löytyy, jotkut ei pidä ketjun aiheesta ja ilmoittaa sen siksi poistoon vaikkei siinä olisi mitään kyseenalaista. Kuten aiemmin tässäkin ketjussa joku sanoi että pitää Vartiaista yhdentekevänä ja siksi poistattaa kaikki häneen liittyvät ketjut koska ne häiritsee häntä vain listalla olollaan. Silti viitsii avata ne ilmoittaakseen poistettavaksi. Kummallista.
Julkkista arvostelevat ketjut lähtee täältä kuin leppäkeihäs. Ainakin tiettyjä julkkiksia joilla on iso levy-yhtiö takana puolustamassa.